Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Pfff. Sommige advertenties.
Er staat nu een gezelschapspaard aangeboden op de boktmarkt van 21.
Foto erbij waarbij het paard alleen op een dressuurstang gereden wordt.
Misschien best erg maar ik heb dan meteen het beeld dat het ene 'lief gezelschapspaard' in samenhang is met het ander ('manier van rijden')..
NaomiJouke schreef:upendo schreef:Pfff. Sommige advertenties.
Er staat nu een gezelschapspaard aangeboden op de boktmarkt van 21.
Foto erbij waarbij het paard alleen op een dressuurstang gereden wordt.
Misschien best erg maar ik heb dan meteen het beeld dat het ene 'lief gezelschapspaard' in samenhang is met het ander ('manier van rijden')..
wat is een dressuurstang![]()
swatch schreef:Wat heb jij er dan mee gedaan? De dekens heb ik overigens al verkocht hoor, dus ze staat nu niet in een recent verkooptopic. Maar 1 maand actief en 3 dekens verkopen met mijn foto's en dezelfde maten/modellen???
(de dekens zijn overigens niet verkocht aan desbetreffende persoon)
swatch schreef:Heb ik al gedaan en al reactie terug gehad van desbetreffende.
wat vind je van:
Aangezien ik precies dezelfde deken aanbied en jij geen patent op deze foto's hebt, heb je hier echt niks over te zeggen.
Heb maar gevraagd of ze van copyright gehoord heeft...
Kentaro schreef:swatch schreef:Heb ik al gedaan en al reactie terug gehad van desbetreffende.
wat vind je van:
Aangezien ik precies dezelfde deken aanbied en jij geen patent op deze foto's hebt, heb je hier echt niks over te zeggen.
![]()
Zo wordt je dus bedonderd op MPAls geinteresseerde denk je dat de deken in de staat is van op de foto, maar in werkelijkheid kan dat dus totaal anders zijn
![]()
(en als je geinteresseerd bent, ga je aanbieder vast niet eerst een mailtje sturen of het wel echt een eigen foto is)
Zou een kopie van de reactie naar MP sturen!
Kentaro schreef:swatch schreef:Heb ik al gedaan en al reactie terug gehad van desbetreffende.
wat vind je van:
![]()
Zo wordt je dus bedonderd op MPAls geinteresseerde denk je dat de deken in de staat is van op de foto, maar in werkelijkheid kan dat dus totaal anders zijn
![]()
(en als je geinteresseerd bent, ga je aanbieder vast niet eerst een mailtje sturen of het wel echt een eigen foto is)
Zou een kopie van de reactie naar MP sturen!