Er is er een van in Nederland, die had het nieuws ook gehaald dacht ik?
Cerilene_
Geplaatst: 17-02-16 11:00
Ik zou dan ook alles wat dat kind doet de rest van zijn leven aankondigen met: 'They say -dat hij gister zijn eerste woordje heeft gezegd-, -hij zijn havo diploma heeft gehaald- etc, but all we know is he' called the stig'
Laatst bijgewerkt door Cerilene_ op 17-02-16 11:02, in het totaal 2 keer bewerkt
xColorCross
Geplaatst: 17-02-16 11:01
Dat die naam een nieuwsitem waard is. Ik denk daarbij aan het nos journaal, maar ik neem aan dat het gewoon in de krant stond?
vuurneon
Geplaatst: 17-02-16 11:01
Hahahahaha
Arm kind
Tivoli
Geplaatst: 17-02-16 11:06
xColorCross schreef:
Dat die naam een nieuwsitem waard is. Ik denk daarbij aan het nos journaal, maar ik neem aan dat het gewoon in de krant stond?
Nou SBS6 kan er anders wat van met sommige non-nieuwsitems
Ja,de horror. Ik kan het niet uitstaan,maar dat terzijde
Sammie
Geplaatst: 17-02-16 11:58
xColorCross schreef:
Hahahahaha ik weet het niet meer. Geen NOS. Ik heb het ergens gelezen op internet denk ik op een nieuwssite ofzo. programma's zoals HvN en RTL boulevard kijk ik niet
Mijn broer heeft ook S.M. als voorletters. Ik denk dat mijn ouders er niet bij hebben stilgestaan. Anders was het F.M. geweest. Maar er werd in onze straat net een Frank geboren, vlak voor hem. Dus nu heet hij Stephan Martijn. Hier vlakbij is een Rhys geboren. Ik weet niet wat ik er van denken moet....
Rhys is Welsh, dacht ik. Klinkt gewoon als Ries met een iets langere ie-klank (Volgens mij spreek je het uit al Reese (Witherspoon)) Mijn broertje Maurice wordt soms Ries genoemd.