Looploop BOEM opstaan looploop BOEM opstaan looploop BOEM blijven liggen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ilse schreef:Pff, ik ga dus no way naar de wc in de trein.
Dadelijk maar een kort stukje reizen, hoef alleen maar naar Tilburg.
Heb je Mister-treinflirt nog gezien?
Unwritten schreef:Inoterry, jij bent conductrice toch?Heb altijd veel bewondering voor jullie, geduldig blijven terwijl er toch de meest verschrikkelijke mensen in de trein zitten
![]()
Heb in Amsterdam, tussen Amstel en ArenA nu elke keer een man, volgens mij is hij dakloos, en die schettert dan de hele trein door of we geld willen geven.. ik doe altijd maar net of ik buitenlander ben, want hij komt vrij dwingend over..
Zwitsal schreef:Unwritten schreef:Inoterry, jij bent conductrice toch?Heb altijd veel bewondering voor jullie, geduldig blijven terwijl er toch de meest verschrikkelijke mensen in de trein zitten
![]()
Heb in Amsterdam, tussen Amstel en ArenA nu elke keer een man, volgens mij is hij dakloos, en die schettert dan de hele trein door of we geld willen geven.. ik doe altijd maar net of ik buitenlander ben, want hij komt vrij dwingend over..
ah die man kom ik inderdaad ook elke keer tussen centraal en amstel tegen!!
heel irritant ja..ik versta ook geen woord van wat ie altijd loopt te tetteren..
ik doe altijd alsof k slaap, of alsof ik heeeeeeeeel geconcentreerd aan t leren ben en niets hoor van wat er om me heen gebeurd..
maar heb echt al een paar keer gezien dat die man geld kreeg van mensen.
pff, als ik elke keer geld aan die man zou moeten geven als ie weer eens langskomt, dan ben ik straks blut ipv hij.
Unwritten schreef:Als wc dicht zit en conducteur loopt langs gewoon even meldenIn de oude koplopers zitten dacht ik ook meerdere toiletten
Wikipedia schreef:De in onbruik geraakte Wadlopers worden nu achter de hand gehouden als reservematerieel. Veel treinstellen staan opgeslagen in de voormalige werkplaats te Amersfoort en op de Dijksgracht te Amsterdam. Vier stellen, de 3222, 3226, 3105 en 3110 zijn verkocht aan Albanië. Deze stellen bleven in Zwolle staan en zijn op 14 juni 2008 overgebracht naar de Waalhaven in Rotterdam om vandaar te worden verscheept.
In oktober 2008 zijn 4 treinstellen die al enige tijd voor verkoop waren aangewezen verkocht aan de Poolse firma Sigamawagon. Waarschijnlijk worden alle andere treinstellen ook aan Sigmawagon verkocht.