, het geld staat nog niet op mijn rekening Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, het geld staat nog niet op mijn rekening
LuvdaTossa schreef:Hier nog iemand uit Groningen die nog niets ontvangen heeft, maar wel heel hard nodig heeft
Joyceee86 schreef:joehoe t geld is hier binnen :d

mellamoshan schreef:hoezo de volgende piewie?
StephanieDK schreef:Ik heb een vraag , weet hier iemand dat wanneer je de voorlopige teruggaaf hebt ontvangen, hoelang het dan nog ongeveer duurt voor het geld daadwerkelijk gestort is? Ik heb gister de voorlopige teruggaaf gekregen..Bedankt alvast als er iemandis die me kan helpen!
piewie schreef:mellamoshan schreef:hoezo de volgende piewie?
Je krijgt toch altijd 2 brieven, 1 met de voorlopige teruggaaf en daarna de definitieve teruggaaf.
En dan pas het geld toch?? Anders ga ik strax toch eens ff pinnen hoor kijken of het erbij staat.
ik heb nog steeds helemaal niets. Zie nu wel allemaal NB-ers met brieven en geld. Dus hopelijk komt die van mij ook spoedig.
dovish schreef:Ik heb aangifte gedaan voor mij en mijn vriend in één aangifte. Toch heeft hij al bericht én het geld terug, en ik nog niks van dat al. Is dat raar of gebeurt dat meer?

Kan ik eindelijk de koelkast gaan halen die ik zo hard nodig heb

Wind schreef:Ik heb het erbij! Zaterdag de brief gehad.