Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:34

Hoe gaat het hier? Ik heb net m'n nieuwe rooster binnen, en drie avonden per week 's avonds college... -O- Aangezien ik ook fanatiek piano speel, en ik dit jaar al m'n vakken MOET halen, zit ik echt te twijfelen of het verstandig is door te gaan met dansen... Ik wil zo graag verder, maar ben echt bang dat ik in tijdnood kom, en half werk afleveren vind ik ook maar niets... *zucht* Weet echt niet wat nu wijsheid is...

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 11:02

MiReRe schreef:
Ook nog wel wat avondjurken die ik nooit meer ga passen en eg mooi zijn op de vloer in de pre- amateurs. Ook pb als je interesse hebt.

heb je eventueel ook fotos van de jurken en avondjurken ?
wij willen straks wedstrijd proberen te starten .. dit zal dan eerst in een avondjurk moeten ..
ik moet dus nog opzoek naar kledij :o

Ik heb ook nog in de aanbieding : Latin schoenen iemand belang hierbij?
ze zijn nog zo goed als nieuw , aantal maal aan gehad maar de hak is te hoog voor mij..
merk is jeanne marie..
bij interesse graag even berichten

tina

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:04

hier de zomerstop
er zijn wel wat vrije dansavonden maar midden in de week en net niet passend aan tijden

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 09:59

Hoi, ik ben al een tijdje niet meer op bokt actief en kom weer eens kijken. Er is veel bijgekomen hier zeg!

Ik heb vorig jaar weinig brado's gedanst, zat qua dansen niet zo lekker in mijn vel en mijn partner deed het bestuur van onze dansvereniging. Ik wilde dit jaar weer enthousiast beginnen, maar heb vorige week te horen gekregen dat hij liever met 1 van mijn beste vriendinnen gaat dansen. Dus voel me op het moment nogal kl*te. Zou graag een andere danspartner vinden, maar heb geen idee waar ik moet zoeken. En dankzij die twee stumpers is het ook nog eens ontzettend kortdag.
Dus als iemand een leuke man weet in Eindhoven, ik hoor het graag. Doe ook echt wel een stapje terug qua niveau als het maar klikt. Ik vind het belangrijkste op de dansvloer dat het paar plezier uistraalt. En de rest komt wel.

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 20:42

oh dat is niet leuk als je partner (of is het nu je expartner? )
vertelt dat die met je beste vriendin wil dansen

ik hoop dat je gauw iemand vind :j

hier zijn we vorige week weer begonnen na de zomerstop ,we volgen nu een themacurcus techniek in standaard dansen (en geloof me dat is hard ,heel hard nodig :') )

en een themacurcus weense wals

minder leuk vind ik dat de dansleraar in deze weense wals les ons vrolijk vertelde dat wat al maanden niet lekker liep in de clubtreffen aan een bepaald iets lagen ,dat had die wel even eerder mogen uitleggen

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 16:30

We zouden nog wel gaan lessen, maar ik zit hard te twijfelen. Heb voor die les zelfs misschien al een andere kandidaat, maar daar kan ik dan niet mee gaan wedstrijddansen, dan zit ik zijn partner weer in de weg.
Op zich vind ik het van de wedstrijden geen onoverkomelijk ramp, maar hadden ze het niet op zo'n achterbakse manier gedaan, dan had ikmze wellicht nog succes kunnen wensen. Nu hoop ik dat ze door haar hakken zakt....

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 12:49

Wij beginnen vanavond weer met lessen!! Dit jaar 3 keer per week. Ballroom , Latin en Salsa. Ga maar even alles terug lezen in dit topic want heb het een tijdje niet gevolgd :o

Kijken jullie trouwens Strictly come dancing?? Daar danst de zoon van onze dansleraren in (redmond die met Sylvana danst)

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 18:51

Hoi, mag ik ook nog mee praten?
Ik ben leonie, 17 jaar
Ik doe ook aan stijldansen sinds dit jaar. Het nieuwe seizoen is net weer begonnen :) Ik doe nu zilver beginner oid (Ik weet het eigenlijk niet precies) ook doe ik wedstrijdtraining. Heel leuk en leerzaam :) Maar zeker wel pittig.

Gister heb ik wel gekeken. meer omdat de mensen van mijn dansschool daar waren. (ik had ook gratis heen gekund, maar dat heb ik maar niet gedaan XD )

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 12:34

leuk ,dans je ballroom of latin ? of beide leonie

de techniekcurcus (6 lessen ) zit op de helft ,jonge jonge wat een ingeslopen danshouding hebben we zeg :oo ,dat heb je als je tijden niet gelest hebt en op feestjes gaat dansen := ,de clublessen worden hier weinig tot geen aandacht besteed aan goede techniek
maar in ieder geval we steken nu er wel iets van op

de weense wals die we maandags doen werpt ook zijn vruchten weer af ,we kunnen weer goed links en rechtsom draaien en snel wisselen erin

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 12:35

Bij ons is het ook weer lastig.. Hopelijk gaat het goed komen eind het jaar :o

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 15:42

Oeh leuk, een stijldanstopic :D
Lessen zijn hier alweer begonnen sinds 3 weken en nog maar een week wachten tot de eerste wedstrijd van het seizoen *\o/*

Bij wie lessen jullie?

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 18:04

wij lessen in de buurt bij de plaatselijke dansschool
we volgen meest een themacurcus (sen ) zondags en de clubavond op zondag en we doen er vaak eentje op de maandag
disco-fox en salsa hebben we ook 2 curcussen van gedaan
www.schrock-opitz.de

in engeland is nivo heel hoog zeggen ze ,klopt zekers wel ?

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 18:25

Citaat:
leuk ,dans je ballroom of latin ? of beide leonie

Ik doe beiden. Weense wals etc nog niet hoor. Heb ik wel eens gedaan, maar dat was nog niet zo'n succes.
Ik dans bij een 'plaatselijke' dansschool. Cor van de stroet zit hier ook in Meppel. Maar zelf dans ik daar gelukkig niet.
Ik dans bij dansschool hulzebos. Super gezellig en leerzaam.
Jullie dansen dus ook allemaal wedstrijden? Hier is de eerste wedstrijd 14 oktober. Maar ik denk niet dat wij al mee doen. Eerst nog even trainen XD (als ik het doe, wil ik het ook goed doen XD )

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:24

In Engeland is het niveau inderdaad aardig hoog :j Heb daar hele leuke lessen gehad, ook veel techniek geleerd. Eén keer mogen dansen in de dansschool van Karen Hardy, dat was écht heel gaaf! Maar nu dans ik gewoon weer bij mijn studentenclubje in Nederland en elke maandag techniekles bij Marcus van Teijlingen 8-)

Wat is er mis met Cor van de Stroet? Zijn dansers zijn altijd best succesvol op wedstrijden.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:30

Niks mis met hem. Maar ik houd niet zo van die sfeer. (of misschien was ik er op het verkeerde moment hoor.)
Techniekles, cool :D

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 11:14

Oh, op die manier! Wie kijkt er vanavond ook Strictly come dancing? Wat vinden jullie van het niveau tot nu toe?

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:14

Wat leuk, een stijldanstopic! Kom me hier ook melden!

Heb een aantal jaren in Amstelveen bij Mittelmeijer gedanst. Gestopt, wil nu weer beginnen. Wacht nog op een telefoontje of mailtje terug.
Verder wel veel naar vrijdansavonden bij Mittelmeijer geweest, en dat doe ik nog.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:14

Wie is er eigenlijk nog meer te vinden op het ETDS dit weekend? :D

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:16

misschien blonT maar ETDS? Wacht. ik zie het al XD

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:17

European Tournament for Dancing Students :)

Zie ook http://www.etds.nl. Het is een internationale studentenstijldans wedstrijd die elk jaar een paar keer gehouden wordt, steeds op een andere plek. Maar het is niet alleen een wedstrijd, het is ook veel gezelligheid.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:19

Haha, nog nooit van gehoord. Maar ik ben ook nog geen student xD Veel plezier.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 20:14

En het is definitief, ik ga weer op dansles!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 20:29

wat leuk :)
ik mag morgen weer :)

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 14:35

Sheran schreef:
European Tournament for Dancing Students :)

Zie ook http://www.etds.nl. Het is een internationale studentenstijldans wedstrijd die elk jaar een paar keer gehouden wordt, steeds op een andere plek. Maar het is niet alleen een wedstrijd, het is ook veel gezelligheid.

daar ben ik veels te oud voor :+ :=

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 14:37

leuk kylalover ,waarmee ga je weer beginnen ?
(wij zijn dit jaar ook opnieuw begonnen na 14 jaar pauze van niks doen )