*confused*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jotee schreef:Moirsa schreef:
en moeten gaan leren?!
echt niet
Dan niet.
anne_fury schreef:ik las trouwens vanmorgen in de krant dat het LAKS adviseert om gewoon naar school te gaan ?(volkskrant) ik snapt het even niet...je gaat toch naar school om na de kleine pauze te staken ?? ,gaan er ook mensen helemaal niet naar school dan
*confused*
anne_fury schreef:ik las trouwens vanmorgen in de krant dat het LAKS adviseert om gewoon naar school te gaan ?(volkskrant) ik snapt het even niet...je gaat toch naar school om na de kleine pauze te staken ?? ,gaan er ook mensen helemaal niet naar school dan
*confused*
Marjoow schreef:arans schreef:Nou ik ga echt niet tussen dat stelletje relschoppers staan hoor...
Je bent niet de enige
*confused*
Ilzjuh schreef:Jotee schreef:Ga hoger niveau doen dan.. Men..
Wat is dat nou weer voor onzin.En mag ik je gelijk ook even vragen waarom je gelijk op zo'n "aanvallende" toon moet reageren?
Wat jij doet is namelijk onwijs oordelen zonder dat je het hele verhaal weet, en dat vind ik niet echt netjes van je.Ik heb op het VWO gezeten, dit ging niet (omdat ik dáár niet gemotiveerd genoeg voor was) en toen heb ik twee jaar HAVO gedaan (tweede klas twee keer, in het eerste jaar had ik Pfeiffer, de tweede keer heb ik het niet gered door omstandigheden. Maar ik was er toen dus wel dégelijk gemotiveerd voor), nu zit ik in drie VMBO.
Ik vind jouw reactie niet echt volwassen overkomen.
Dus een hoger niveau doen? Ik had best gewild dat ik nu nog op de HAVO had gezeten, dus wil jij die toon van je even voor je houden? Hartelijk bedankt.
WildWings schreef:anne_fury schreef:ik las trouwens vanmorgen in de krant dat het LAKS adviseert om gewoon naar school te gaan ?(volkskrant) ik snapt het even niet...je gaat toch naar school om na de kleine pauze te staken ?? ,gaan er ook mensen helemaal niet naar school dan
*confused*
Gewoon naar school te gaan, GEWOON, dus niet staken
Marjoow schreef:arans schreef:Nou ik ga echt niet tussen dat stelletje relschoppers staan hoor...
Je bent niet de enige
Ilzjuh schreef:Jotee schreef:Ga hoger niveau doen dan.. Men..
Wat is dat nou weer voor onzin.En mag ik je gelijk ook even vragen waarom je gelijk op zo'n "aanvallende" toon moet reageren?
Wat jij doet is namelijk onwijs oordelen zonder dat je het hele verhaal weet, en dat vind ik niet echt netjes van je.Ik heb op het VWO gezeten, dit ging niet (omdat ik dáár niet gemotiveerd genoeg voor was) en toen heb ik twee jaar HAVO gedaan (tweede klas twee keer, in het eerste jaar had ik Pfeiffer, de tweede keer heb ik het niet gered door omstandigheden. Maar ik was er toen dus wel dégelijk gemotiveerd voor), nu zit ik in drie VMBO.
Dus een hoger niveau doen? Ik had best gewild dat ik nu nog op de HAVO had gezeten, dus wil jij die toon van je even voor je houden? Hartelijk bedankt.
Jotee schreef:Denk je dat mj dit een moer intresseert? Neuh..
katiavl schreef:Ilzjuh schreef:
JorisDy schreef:Vrijdagochtend 30 november na de 1e ochtendpauze gaan alle scholieren in Nederland staken. dit betekent dat je niet meer naar de lessen gaat. Iedereen verzameld zich voor het stadhuis in zijn of haar woonplaats. We willen dat alle scholen in Nederland leeg zijn. Er mag geen enkele les meer doorgaan. STUUR DIT BERICHT DAAROM NAAR IEDEREEN DIE JE KENT!
katiavl schreef:Niveau is meer persoonlijke ontwikkeling en vriendelijkheid.
Redrumfox schreef:Het LAKS wil juist dat we - mits je toestemming hebt van je ouders indien je onder de 17 bent, inleveren bij de schooldirectie - naar het Malieveld komen (Den Haag) om daar te protesteren.
Wendel schreef:JorisDy schreef:Vrijdagochtend 30 november na de 1e ochtendpauze gaan alle scholieren in Nederland staken. dit betekent dat je niet meer naar de lessen gaat. Iedereen verzameld zich voor het stadhuis in zijn of haar woonplaats. We willen dat alle scholen in Nederland leeg zijn. Er mag geen enkele les meer doorgaan. STUUR DIT BERICHT DAAROM NAAR IEDEREEN DIE JE KENT!
Fijn kan ik zaterdagochtend weer mijn ramen wassen![]()
![]()
Marjoow schreef:katiavl schreef:
Maar niveau school, en persoonlijk niveau zijn twee andere dingen. Het is niet omdat je vmbo doet dat je minder niveau hebt dan havo. Niveau is meer persoonlijke ontwikkeling en vriendelijkheid.
Citaat:Denk je dat mj dit een moer intresseert? Neuh..
Maargoed, ga maar weer ontopic; Stakingen..