- Hij wordt 21 jaar.
- Gek op auto's, zijn eigen kart, bier (

- Ik zoek niet: een geurtje, slipcursus of racen op zandvoort of een ander dagje weg.
Het leek me ook wel leuk om 21 kleine cadeautjes te doen, maar wat?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne_ schreef:We gaan een weekend voor zn verjaardag naar Centerparcs, dus op z'n verjaardag kom ik dan met lege handen aan.Iemand daar nog een leuk cadeautje voor?
En wat voor dingen kan ik meenemen waardoor ie zich echt al een beetje jarig voelt?Dacht zelf aan een klein taartje met lettertjes er op, tijdschrift, kaarsjes enzo.
Rebeccaa schreef:Weet iemand cadeautje voor een vriendin van me, die ik nog niet zo lang ken? (Dus niks met foto's etc.)
Ze is 14 geworden en was 9 oktober (ja ik ben altijd er 'op tijd') bij, maar ik weet echt niet wat ik d'r moet geven..
?
XFiemoX schreef:Wie weet misschien waar je bijv 2 foto´s met 2 kleine gedichtjes kan laten bewerken in een glas of een symbool achtig iets?? Dank jullie wel.
suus_romy schreef:Ik zelf heb ook een vraag, wat is leuk om te geven aan je vriend op het moment dat je een half jaar een relatie hebt. Het klinkt waarschijnlijk niet veel, maar je moet toch ergens beginnen. Misschien kunnen jullie wat voorbeelden geven van wat jullie geven of hebben gegeven.??