[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:50

Ik heb nog steeds geen cadeau voor m'n vriend. Iemand nog een leuk idee?
- Hij wordt 21 jaar.
- Gek op auto's, zijn eigen kart, bier ( := ) en op mij. :')
- Ik zoek niet: een geurtje, slipcursus of racen op zandvoort of een ander dagje weg.

Het leek me ook wel leuk om 21 kleine cadeautjes te doen, maar wat?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:46

Oké, inmiddels heb ik een weekendje weg @ Centerparcs geboekt. :) Weet iemand nog een kleinigheidje voor op z'n verjaardag zelf?

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 09:10

Hmm, gewoon een leuke foto van jullie, waar je dan onderin het lijsje een klein briefje stopt met dat jullie naar centerparcs gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 09:29

Weet iemand cadeautje voor een vriendin van me, die ik nog niet zo lang ken? (Dus niks met foto's etc.)

Ze is 14 geworden en was 9 oktober (ja ik ben altijd er 'op tijd' O:) ) bij, maar ik weet echt niet wat ik d'r moet geven.. :) ?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:14

We gaan een weekend voor zn verjaardag naar Centerparcs, dus op z'n verjaardag kom ik dan met lege handen aan. :+ Iemand daar nog een leuk cadeautje voor?

En wat voor dingen kan ik meenemen waardoor ie zich echt al een beetje jarig voelt? :o Dacht zelf aan een klein taartje met lettertjes er op, tijdschrift, kaarsjes enzo.

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:00

Rianne_ schreef:
We gaan een weekend voor zn verjaardag naar Centerparcs, dus op z'n verjaardag kom ik dan met lege handen aan. :+ Iemand daar nog een leuk cadeautje voor?

En wat voor dingen kan ik meenemen waardoor ie zich echt al een beetje jarig voelt? :o Dacht zelf aan een klein taartje met lettertjes er op, tijdschrift, kaarsjes enzo.

Neem 'm daar mee uit eten en zorg voor kaarsjes bij een heerlijk warm bad samen..
Voor op z'n verjaardag zelf.... Een kaart met daarin je liefdesverklaring.. :o

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 14:01

Rebeccaa schreef:
Weet iemand cadeautje voor een vriendin van me, die ik nog niet zo lang ken? (Dus niks met foto's etc.)

Ze is 14 geworden en was 9 oktober (ja ik ben altijd er 'op tijd' O:) ) bij, maar ik weet echt niet wat ik d'r moet geven.. :) ?

Sierraden of een cadeaubon van Bijoux Brigitte doen het altijd goed... ;)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:01

mijn vader is 13 november jarig maar ik weet niks te geven kunnen jullie me helpen hij wordt 52 jaar

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 01:07

kimmetje01 : Bij de Action en Xenos hebben ze altijd van die lekkere rommeldingen die ook leuk zijn om te geven voor een verjaardag. Misschien heb je die in de buurt en kun je daar eventjes kijken.

Ik zelf heb ook een vraag, wat is leuk om te geven aan je vriend op het moment dat je een half jaar een relatie hebt. Het klinkt waarschijnlijk niet veel, maar je moet toch ergens beginnen. Misschien kunnen jullie wat voorbeelden geven van wat jullie geven of hebben gegeven. :)??

kuzzie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:50

Mijn vader wordt binnenkort 50 en nu willen we graag als extraatje 50 kleine cadeautjes geven.
Hij krijgt ook al een Sony Bravia, dus de cadeautjes moeten niet meer dan een paar euro per stuk kosten.
Aangezien we dus al een 'serieus' cadeau hebben, mogen het dus ook best ontzettend onzinnige cadeaus zijn, die gewoon zo dom zijn dat ze grappig zijn(graag zelfs :))) :+

We hebben al een behoorlijk aantal, maar ik gok dat er hier op bokt nog wel mensen zijn die nog wat origineels kunnen bedenken ;) Bij ons begint de inspiratie een beetje op te raken namelijk.. :o

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:57

Wie weet misschien waar je bijv 2 foto´s met 2 kleine gedichtjes kan laten bewerken in een glas of een symbool achtig iets?? Dank jullie wel.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:07

kuzzie_anne schreef:
Aangezien we dus al een 'serieus' cadeau hebben, mogen het dus ook best ontzettend onzinnige cadeaus zijn, die gewoon zo dom zijn dat ze grappig zijn(graag zelfs).
Dit volg ik even, ben nl. ook wel op zoek naar een heel dom cadeautje dat weinig kost! :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 20:48

XFiemoX schreef:
Wie weet misschien waar je bijv 2 foto´s met 2 kleine gedichtjes kan laten bewerken in een glas of een symbool achtig iets?? Dank jullie wel.

It's not so hard. :')

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:16

Ik heb naast mijn gewone baan een klein bedrijfje in cadeautjes en cadeaumanden etc. Het heet Kadocreatie en is binnenkort online onder Kadocreatie.nl (is nu nog niet in de definitieve versie).
Kijk voor een beschrijving in mijn profiel.
Vragen kun je stellen via PB of via kadocreatie@gmail.com

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:33

gelukkig vind ik dit topic :D

ik heb een heel groot probleem :+

me vriend is over twee weken jarig :+ ojeeh wat moet ik kopen.

ik zat aan z'n ketting te denken. :+

wie weet iets anders
hij word 17

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:36

Ik vind een ketting voor mannen erg ordi en volks staan :=

Maar goed, wat dan wel voor een jongen van 17? := Bierpakket? Leuk uitstapje naar iets wat hij graag wil (bepaald feest oid?)? Weekendje weg? Een mooie trui of shirt? Mooie foto van jullie samen? of van jou?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:39

suus_romy schreef:
Ik zelf heb ook een vraag, wat is leuk om te geven aan je vriend op het moment dat je een half jaar een relatie hebt. Het klinkt waarschijnlijk niet veel, maar je moet toch ergens beginnen. Misschien kunnen jullie wat voorbeelden geven van wat jullie geven of hebben gegeven. :)??

Ik heb voor mijn vriend en ik 2 dezelfde badeendjes gekocht met hartjes (ik een wit met rode hartjes, hij een rode met witte hartjes). Op de onderkant van die eendjes heb ik onze initialen gezet en de datum van verkering :) Was goedkoop, lichterlijk fout :D maar deed het erg goed! :)

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:40

-bierpakket valt af :+
-feest waar hij naar toe wil reken dan maar even 200 euro verder het is een dure :+
-weekendje weg geen optie ik zelf ben 16
-trui of t-shirt heeft die genoeg
-tja een foto . ik zelf heb een hekel aan foto's :+

ik ben moeilijk :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:44

Meid, doe geen moeite: trek een leuk lingeriesetje aan en ga in zijn bed liggen hahaha :D
Kost niets en hij heeft een geweldig verjaardagscadeau! :D

Ehm, verder idee...
Een dagje plannen? Eerst naar de bios en dan samen uit eten? of naar een pretpark?

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:50

hahaha _O-
geweldig idee van je lingerie :')

uhm ja ik denk nog wel even na
blijf nog beetje hangen bij de ketting

ik zal hem van weekend wel even martelen en uithoren wat hij leuk zal vinden :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 16:52

hihi dat is wel het handigste inderdaad :P

Pfff ik moet in december een cadeau regelen voor mijn schoonoma, die wordt 80! :)
Maar wat geef je een vrouw die niet tegen luchtjes kan, vanwege de nieren ook niet aan de snoep en bonbons gaat? :=

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 17:01

uhh bos bloemen ?
of van dat shampoo ofzo daar staat een tekst op , is ook voor ouderen

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 17:05

Leuke foto van de kleinkinder(en) met aanhang (eventueel ook met kinderen en aanhang? (even met rest overleggen als die er zijn)
Of een leuk uitstapje. Of een leuke video maken waarin iedereen geïnterviewd wordt over oma. Misschien met wat leuke feitjes die iedereen over oma weet te vertellen en natuurlijk allemaal persoonlijke boodschap voor oma.

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 17:23

Mischien z'n plakboek ?
foto's van vroeger erbij in ? en haar klein kinderen erbij ?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 14:26

Of een verjaardagskalender met foto's van iedereen?