Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal je zeker goed gedaan hebben.joke20 schreef:Groetjes Joke

Super! Erg fijn dat je nog zoveel leuke dingen kan ondernemen zo
Splash_ schreef:Haaa, en ze vond het helemaaaal niet leuk dat ze niet mocht weten waar ze heen ging, en nog minder leuk vond ze het dat ik voor de deur stond en ik al weken in het complot zat

Wel fijn dat je nu weer (even?) naar huis mag!
Splash_ schreef:Als het goed is mag Yellowfish vandaag naar huis. Ze is ontzettend misselijk en beroerd (geweest) van de kuren. De rest zal ze zelf wel plaatsen als ze zich weer wat beter voelt.
), uiteindelijk heeft een oncoloog het maar zelf gedaan. Dat ik moeilijk te prikken ben is inmiddels wel bekend en dat staat nu ook in mijn dossier. Ik heb er verder zelf weinig last van gehad, ik heb alleen extra narcose gekregen omdat ik natuurlijk wat langer 'weg' moest blijven, maar daar heb ik verder weinig last van gehad 
uiteindelijk toch in slaap gevallen maar een slechte nacht gehad, mede door het vele vocht dat ik toegediend kreeg waardoor ik er weer tig keer uitmoest om te plassen. De volgende ochtend werd ik gelukkig wel goed wakker
ik voelde me wat beter, lekker ontbeten en rond een uurtje of twaalf werd de chemo weer aangehangen. En ja, toen ging het dus opnieuw mis.. maar dit keer niet qua misselijkheid. Mijn port-a-cath bleek verstopt te zijn, en wel omdat de afdeling cytostatica een foutje had gemaakt. De concentratie van de chemo bleek te hoog waardoor er dus neerslag in kwam, en die neerslag zorgde er dus voor dat mijn port-a-cath verstopt raakte. Snel de verpleging erbij, chemo stopgezet, naald eruit, nieuwe naald erin, en maar proberen door te spuiten.. uiteindelijk gelukkig!! toch gelukt, want anders had mijn port-a-cath er dus operatief uitgehaald moeten worden en had er een nieuwe geplaatst moeten worden! Verder verliep die dag rustig, chemo 4 ging er weer prima doorheen. Wel weer erg misselijk geweest dus toen besloten te beginnen met het echte zwaardere werk: valium. Heerlijke nacht gehad
De laatste dag is eigenlijk vrij rustig voorbij gegaan, de dosering van de chemo was aangepast dus dat ging gisteren goed en ook de laatste ging vlotjes. Helaas moest ik toen alles er inzat nog wel blijven om mijn bloeddruk in de gaten te houden (die kan dalen bij die bepaalde chemo), om een blaasbeschermer te krijgen en om heel veel vocht te krijgen om de kans op een blaasbloeding nog kleiner te maken. Dat is gelukkig allemaal goedgegaan 
ik heb nu even een weekje niets (ja, donderdag wel ook nog bloedprikken), en dan volgende week een shotje halen. Die week daarop weer. Dus gelukkig even geen opname!
Hans Teeuwen stond ineens naast mijn bed
was erg grappig, heb even met hem zitten kletsen en uiteraard even op de foto geweest (die zal ik nog wel plaatsen
) !
ik sta er erg goed voor dus veel zorgen maar ik me niet, maar toch ..