Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
)
manzano schreef:And it's snowing again!!
de 1e kleine tekentjes van sneeuw 
is me ketting *fietst* eraf nu kan ik morgen niet naar de paarden of moet op me moeders fietst maar die fiest niet lekker
Samen met de hond
Maar er is net een grote tak van een boom naar beneden gestort bij ons in de voortuin, dus ik blijf liever veilig binnen.

*week niet zeker of het nat is
* maar het voelde wel echt aan op me arm
)
Dit is topsneeuw, haha! (Zegt iemand die gisteren diezelfde sneeuw nog liep te vervloeken..) Na een meter of 10 rollen waren ze al gauw een halve meter hoog, echt waar! Toen ben ik met m'n moeder meegegaan de hond uitlaten, gaan we altijd naar zo'n veldje, en daar hebben m'n broertje en ik weer sneeuwballen gemaakt. Jammer genoeg is onze hond nogal destructief van aard, dus die is als een gek in die ballen gaan graven! Eentje had ze helemaal uitgehold, haar pootjes kwamen er aan de andere kant weer uit. [opschepmodus]We hebben een drentse patrijshond, moet je nagaan hoe groot die sneeuwballen waren![/opschepmodus] Denk dat ik nu maar naar bed ga, een mens heeft ook slaap nodig
grrr... nja morgen shoppen voor een nieuwe winterjas want mijn tussenjasje word nu echt te koud