Citaat:
Privé consulten
Bij Omnicum gaan we ervan uit dat (bijna) alle lichamelijke en psychische klachten veroorzaakt worden door negativiteit, zoals negatieve entiteiten en obcessoren, die je het leven zuur kunnen maken, tevens wordt beïnvloeding door symbolen als negativiteit beschouwd. Maar ook de negativiteit van eigen onverwerkte energie die door energetische opstakels, het lichaam niet kan verlaten en het lichaam als het ware verzuren, kan lichaam en geest ziek maken. Vandaar dat het verwijderen van deze negatieviteit een zeer belangrijk onderdeel is van de consulten. Het verwijderen van de negativiteit alleen is niet voldoende, het is ook belangrijk, hierna het lichaam te helen. Hiervoor beschikken de therapeuten over kennis van het uitgebreide Yuga-healingsysteem. Dit Yuga-systeem is uitgebreider dan welk ander systeem dan ook, en wordt alleen tijdens de cursus lichtwerker van Omnicum gedoceerd. Het Yuga-systeem werkt NIET met symbolen en is onderhoudend en preventief. Bijna alle lichamelijke en geestelijke pijnen en problemen kunnen behandeld worden, mits niet karmisch. Ook tijdens de consulten worden de goddelijke wetten gehanteerd, dit betekend bijvoorbeeld dat een therapeut niemand mag behandelen zonder dat de persoon in kwestie hier vanaf weet en toestemming voor de behandeling heeft gegeven. Een privé consult neemt minimaal een half uur in beslag, indien u een afspraak maakt, wordt er standaard een uur voor u gereserveerd. Verwacht u meer tijd nodig te hebben, kunt u dit aangeven tijdens het maken van de afspraak.
edit:
Naam mijn idee kan het helen geen kwaad, dat heb ik al diverse malen gezien, maar die negatieve zooi verwijderen, ik heb totaal geen idee hoe ze dat willen doen, ik denk persoonlijk aan een hypnose o.i.d.
Laatst bijgewerkt door rode_kool op 04-06-04 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt