Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:56

faye schreef:
En wat als Omnicum er niets mee te maken heeft. Misschien hebben haar vader en broer haar wel ergens anders mee naar toe genomen.

Feit is wel dat hij een deel van de gedachtengang van Omnicum er op na heeft gehouden, als hij dit uit eigen initiatief doet, dan kan Omnicum ons juist misschien helpen om haar terug te krijgen. Mede omdat bij hun vrijheid zo hoog in het vaandel staat?

Anoniem

Is het al duidelijk of ze in Frankrijk is? ( zit op pagina 30 pas namelijk Haha!)

Frankrijk is prima te doen met de auto om haar op te halen lijkt mij! En er zijn vast wel bokkers die mee willen om haar op te pikken!

AnneOmie

Volgens mij zitten we een beetje op een dood spoor nu Scheve mond we zullen even geduld moeten hebben tot de buurvrouw gesproken wordt om 15.00 uur... Ik ben benieuwd of die tante nu echt op de hoogte is Verward en wat zij voor stappen gaat ondernemen Verward

Wij willen Lotte terug Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:57

Is het al duidelijk of ze in Frankrijk is? ( zit op pagina 30 pas namelijk Haha!)

Frankrijk is prima te doen met de auto om haar op te halen lijkt mij! En er zijn vast wel bokkers die mee willen om haar op te pikken!

Sypheron

Frostwood en Fasel, dat zei ik dus al Tong uitsteken

Sitie

misschien is de computer wel weg oid....

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:58

Pagina 26, 27, 28 gaan ook over de mogelijkheid dat ze in Frankrijk aan zo'n curus deelnemen, voor degenen die het gemist hebben.

BloemBloem

e_l_m_o schreef:
misschien is de computer wel weg oid....

Verward

796285

Worden die entingen dan gecontroleerd, als je het land in komt? Altijd gedacht dat die dingen op eigen risico waren.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:59

Sypheron schreef:
Frostwood en Fasel, dat zei ik dus al Tong uitsteken

Ik kan er ook niks aan doen dat het zo snel gaat Knipoog

En haar even terughalen is natuurlijk geen optie, dat is wel een van de stomste dingen die je kan doen.

christiane

ik volg het topic al een tijdje en heb ook al vaker gereageerd...,
heb even allen bladzijdes van vanmorgen gelezen, en ik vind het echt verschrikkelijk dat ze mee is...,
we hadden haar vannacht zo op kunnen halen..,
mn vader wist er van af en ze had zeker hier kunnen slapen Verdrietig
maar daar hebben we nu niks aan!
ik woon in de buurt dus als ik iets kan doen..., ik ben zelf nog maar 13 maar mijn moeder heeft aangegeven dat zij wel zou willen helpen mag dat nodig zijn....

rode_kool

ArwenLune schreef:
Worden die entingen dan gecontroleerd, als je het land in komt? Altijd gedacht dat die dingen op eigen risico waren.

Dat dacht ik ook...

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:00

AnneOmie schreef:
Volgens mij zitten we een beetje op een dood spoor nu Scheve mond we zullen even geduld moeten hebben tot de buurvrouw gesproken wordt om 15.00 uur... Ik ben benieuwd of die tante nu echt op de hoogte is Verward en wat zij voor stappen gaat ondernemen Verward

Wij willen Lotte terug Boos!

Inderdaad even een time-out.

Even heel erg aan Lotte gaan denken en een schietgebedje doen.

AnneOmie

ArwenLune schreef:

Daar dacht ik ook al aan.. en nee die worden niet gecontroleerd.. eigen risico!! Ben net zelf in Thailand geweest en was wel geent maar dat wordt echt nergens vermeld hoor Ken mensen die ook naar thailand zijn geweest zonder entingen.

MotherGoose

Mensen,

Ik heb net mijn portie bijlezen gedaan ... Ik kwam dit topic toevallig gisteravond tegen tijdens het Google'n. Echt super erg en toppie wat jullie proberen te doen voor Lotte !!!

Misschien is het een idee om eens te kijken wat er allemaal bevindt op de pc's bij hun thuis ??

Ikzelf heb vorig jaar een situatie meegemaakt waarbij m'n buurjongen weggelopen was van huis. Met het "omkieperen" van z'n pc hebben we toen kunnen uitvinden waar 'ie naartoe was gegaan.

Het is maar een idee ...

leentje

Pipo schreef:

en dat kunnen we dus NIET doen

Als wij Lotte zonder toestemming van haar vader (of die andere voogd als die er al is) waar dan ook weghalen, dan maken wij ons schuldig aan ontvoering.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:01

Ik denk dat ze in Brazilie niet gecontroleerd worden, maar volgens mij moet je wel een enting hebben gehad wil je NL weer inkomen, toch? Lijkt me anders wel erg makkelijk om tropische ziektes mee NL in te nemen Verward.

DominiqueDG

AnneOmie schreef:
Volgens mij zitten we een beetje op een dood spoor nu Scheve mond we zullen even geduld moeten hebben tot de buurvrouw gesproken wordt om 15.00 uur...

ja inderdaad, dit was ok mijn gedachte...

rode_kool

Citaat:
Privé consulten

Bij Omnicum gaan we ervan uit dat (bijna) alle lichamelijke en psychische klachten veroorzaakt worden door negativiteit, zoals negatieve entiteiten en obcessoren, die je het leven zuur kunnen maken, tevens wordt beïnvloeding door symbolen als negativiteit beschouwd. Maar ook de negativiteit van eigen onverwerkte energie die door energetische opstakels, het lichaam niet kan verlaten en het lichaam als het ware verzuren, kan lichaam en geest ziek maken. Vandaar dat het verwijderen van deze negatieviteit een zeer belangrijk onderdeel is van de consulten. Het verwijderen van de negativiteit alleen is niet voldoende, het is ook belangrijk, hierna het lichaam te helen. Hiervoor beschikken de therapeuten over kennis van het uitgebreide Yuga-healingsysteem. Dit Yuga-systeem is uitgebreider dan welk ander systeem dan ook, en wordt alleen tijdens de cursus lichtwerker van Omnicum gedoceerd. Het Yuga-systeem werkt NIET met symbolen en is onderhoudend en preventief. Bijna alle lichamelijke en geestelijke pijnen en problemen kunnen behandeld worden, mits niet karmisch. Ook tijdens de consulten worden de goddelijke wetten gehanteerd, dit betekend bijvoorbeeld dat een therapeut niemand mag behandelen zonder dat de persoon in kwestie hier vanaf weet en toestemming voor de behandeling heeft gegeven. Een privé consult neemt minimaal een half uur in beslag, indien u een afspraak maakt, wordt er standaard een uur voor u gereserveerd. Verwacht u meer tijd nodig te hebben, kunt u dit aangeven tijdens het maken van de afspraak.

edit:
Naam mijn idee kan het helen geen kwaad, dat heb ik al diverse malen gezien, maar die negatieve zooi verwijderen, ik heb totaal geen idee hoe ze dat willen doen, ik denk persoonlijk aan een hypnose o.i.d.
Laatst bijgewerkt door rode_kool op 04-06-04 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

AnneOmie

MotherGoose schreef:
Misschien is het een idee om eens te kijken wat er allemaal bevindt op de pc's bij hun thuis ??

Ehmmm beetje ilegaal niet Verward Scheve mond

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:03

MotherGoose schreef:

Denk niet dat dat veel zin heeft, volgens mij was het namelijk voornamelijk Lotte die ervan gebruik maakte. Daarnaast maken we ons dan schuldig aan inbreuk op privacy Scheve mond.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:03

leentje"]
[quote="Pipo schreef:

Als wij Lotte zonder toestemming van haar vader (of die andere voogd als die er al is) waar dan ook weghalen, dan maken wij ons schuldig aan ontvoering.
[/quote]

Toch niet als zijzelf vrijwillig meegaat Verward

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:04

Ze is minderjarig en valt nog steeds onder toezicht van haar voogd. Vader dus in dit geval...

leentje

AnneOmie"]
[quote="leentje"][quote="Pipo schreef:

[/quote]

Toch niet als zijzelf vrijwillig meegaat Verward
[/quote]

Hoe wil je gaan bewijzen dat ze vrijwillig meegaat, als alles wat we nu al bij elkaar hebben niet voldoende is om te bewijzen dat ze tegen haar wil met haar vader meegegaan is?

Ik geloof trouwens zelfs dat vrijwillig meegaan of niet weinig uitmaakt (als het uitdrukkelijk tegen de wil van haar vader ingaat), maar dat moet iemand met meer verstand van de Nederlandse wet maar even uitvogelen.

rode_kool

Btw we mogen wel uitkijken, aangezien dit een open forum is, en iedereen mee kan lezen, dus ook die sekte....