Iedereen heeft haar best gedaan voor het pakket, komt goed.
Ik vrees ervoor dat ik mijn pakket vandaag niet in handen krijg. Het punt waar het heen gaat, gaat over 10 minuten dicht en het is nog niet afgeleverd.
Hierbij ook mijn pakket! Mijn vriend had bedacht dat we eerst motor gingen rijden en toen waren we ineens uren op pad Ik weet niet of je op mijn foto had gezien dat ik precies dat planten knuffeltje nog niet had, maar die past dus perfect bij de rest! Dat olifantje is echt super cute en eigenlijk is alles een schot in de roos. Die zandloper mag lekker bij de rest staan en de puzzel gaan we binnenkort maken. Super bedankt!!
Als ik de hints moet volgen kom ik uit bij miezemuisje. Jouw favoriete thee heb je een foto van gepost en die zit ook in mijn pakket. Heel erg bedankt nogmaals!!
Toffe cadeaus allemaal! Ik moet nog even geduld hebben, kom net uit werk en van stal. En heb nu net visite binnen. Hoop het vanavond daarna nog te kunnen openmaken. Zo nieuwsgierig!
En Saul, iedereen heeft z’n best gedaan, dus dat komt zeker goed. Het gaat niet om de hoeveelheid. Maar het feit dat er iemand aan jou heeft gedacht en voor jou speciaal op zoek is gegaan naar cadeautjes, dat is het mooiste.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: Vandaag, 17:17
Ik heb een klein beginnetje gemaakt.
Bij het openmaken zat er direct een neus in.
Heel veel pakketjes, eentje is al wat open gescheurd door een zeker wit-bruin mormel, en zo te zien wist ze ook welke voor haar was.
De kaart.
De hint.
Ga nu eerst een ruin naverzorgen en eten, wil eigenlijk mijn Bunny geraden hebben voor ik alles open maak, maar of me dat gaat lukken? Misschien heb ik het favo etenswaar wel nodig als hint.
Wat een leuk papier ook, die eenhoorns! Word er helemaal vrolijk van! Maar waar ik nog vrolijker van werd is.. de inhoud! Wat een prachtig pakket! Wat lekkers voor mijzelf, de katten en paarden, een té leuke bakvorm en maskers voor me time! Ik heb de brief gelezen + de hints en weet vrijwel zeker dat ik eruit ben!
Lieve Galja, ben jij mijn bunny? Jij bent nummer 5 op de lijst, ik nummer 12 dus dat maakt samen 17. Je hebt een zoon van 6 en 6 maanden - die zegt nog niet zoveel. De jam zal vast ook een hint zijn naar je woonplaats/omgeving? Je houd van honden én Harry Potter.