Iedereen bedankt voor de sterkte wensen, hij doet het nog steeds naar omstandigheden erg goed gelukkig!! 
Matheno, wat geweldig die foto met die wasstraat, en wat is hij trots en blij!
'
Ik heb ook mijn lootje binnen dus ik ben al lekker aan het stalken.
Stal_Fiore schreef:Jaaa het komt al dichtbij.
Hoe staan jullie tegenover wat lekkers in je box?
En wat vind je dan lekker?
Ja hoor altijd goed en ik lust volgens mij vrijwel alles wat in een pakket kan. Mijn lievelingschips zijn de Lays Sensations Thai Sweet Chili, ik lust alle chocolade maar (zee)zout erin vind ik niks, melk is wel favoriet. Snoepjes, koekjes allemaal goed. Vorig jaar had ik gezegd dat als ik een Belgische Santa zou hebben ik wel plopkoeken zou willen.
Fuet worst, kaasjes, allemaal lekker. Alcohol lust ik wel maar ik drink eigenlijk nooit echt meer.
Hier geen kinderen. Voor de hond mag er wel wat in, maar die maak je echt dol gelukkig met knuffels, met eten is hij heel kieskeurig haha.
marleen_88 schreef:Citaat:
Weekvraag week 40
Welke kleuren/kleurenpalet heb jij in huis?
Vooral zwart met donker hout en wat goud achtige accenten. Maar echt dingen in huis om bijvoorbeeld neer te zetten vind ik zelf wel lastig om te kopen, ik vind dat zo persoonlijk of je dat mooi vind of niet. 
Tanya schreef:Jaaa lootje!
Ik ben nog even benieuwd of sommige mensen echt hele sterke voorkeuren hebben qua wel/geen tweedehandse maar ook Temu en AliExpress?
Ik vind alles prima. Bij tweedehands alleen het liefst geen kleedjes of kleding.