Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:50

Echt een naaistreek inderdaad...

Maarja dat is het altijd, als koper iets opstuurt dat duidelijk niet okee is en de retourkosten niet op zich neemt.... dat is mijn grootste Vinted ergernis dat ze dat niet oplossen. Duidelijke fout van verkoper?
terugsturen op kosten van verkoper :j

En kopers die pakjes niet ophalen, die moeten gewoon hun geld niet terugkrijgen, klaar.
Dan geef je de verkoper nog een knop om het te overrulen als die dat wil, zodat koper wel zijn / haar geld terug kan krijgen als het artikel terugkomt. Wanneer het een okee koper is met een goed verhaal.

Maar anders gewoon dikke pech, als je er niet voor zorgt dat het afgehaald wordt ben je gewoon je geld kwijt want dat gaat naar de verkoper die wel gewoon zijn best voor je heeft gedaan.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 06:27

Het is ook altijd wat met DPD... nu krijg ik een berichtje dat mijn koper geen afhaalcode heeft gekregen voor de locker...

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:18

Kan die ook niet wat later zijn gekomen of in de spam? Hier met dhl gehad namelijk. Vinted liet weten dat ik het kon afhalen en las veel later kwam de e-mail met qr code pas binnen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:23

Marjo schreef:
Het is ook altijd wat met DPD... nu krijg ik een berichtje dat mijn koper geen afhaalcode heeft gekregen voor de locker...

Dit heb ik ook gehad als koper zijnde. Echt frustrerend! Niemand die je kan helpen en pakketje in terug gestuurd naar verkoper (en ik had op dezelfde dag in het zelfde automaat nog een pakketje waar ik wel een code bij had.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:38

Ik heb hier ook voor de allereerste keer een koper die niet ophaalt of reageert op berichten. Een mok die helemaal naar Spanje moest nota bene. Ik hoop zo dat die heel terug komt. Gelukkig stevig ingepakt, maar je weet nooit....