Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 21:27

Stom dat het de hele dag grijs is maar nu helder.
Dat het omgedraaid was geweest. Hadden we zon gehad.

Dat is de laatste tijd wel vaker.

Texas02

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 01:16

Nou, hier is het niet helder geweest. In het donker in de dichte mist door de polder, dat is pas stom. Niks aan, doe nou maar weer voorjaar.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 09:34

Het was hier helaas ook maar van korte duur.

En nu zie ik de buren niet eens meer

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 09:45

Hier ook alweer een paar dagen grauw/mistig helaas.

Daar hebben we ook een speciaal klaagtopic voor :))

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 12:28

Ik heb ook een stom iets!

Ik ben vorig jaar, eind mei, geopereerd aan mijn hand, daar zat een grote cyste. Problematisch als huishoudhulp, ik heb mijn handen echt nodig. Mega vlotte revalidatie, 5 weken thuis, 12x kiné en hop, weer aan de slag. Ondertussen wel door mijn rug gegaan - hernia. Auwie.

Dus beslist de sprong te wagen en mijn ontslag ingediend. Sinds vorige week weer consultant, ik ben echt méga blij dat ik het aan durfde. Een nieuwe baan is toch altijd spannend! Ondertussen ook 9x kiné gehad, mijn rug is zo veel beter! Ik moet nog wel voorzichtig zijn, maar 't is echt een heel verschil, wat een opluchting!

Maar, maar, maar.. Sinds een paar weken toch terug last van mijn hand. 2-3 weken geleden stond er plots een mega grote bult op - exact op dezelfde plaats als waar ik geopereerd ben. Bult is al terug geminderd qua volume, maar sinds een week echt non stop pijn. Ik heb er gisteren naar laten kijken - de cyste is terug ;( Ik dacht het wel hoor, de pijn is heel gelijk aan de pijn die ik destijds had, en om eerlijk te zijn zie je ze ook duidelijk zitten. En alles doet zeer, zelfs gewoon simpelweg dit bericht typen. Ik ga maar terug één-handig worden, gelukkig heb ik ervaring :')

Nog veel stommer: vandaag is de sterfdag van mijn paardenkindje. Al 2 jaar zonder Daisy :(

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 12:36

LWDaisy schreef:
Ik heb ook een stom iets!

Ik ben vorig jaar, eind mei, geopereerd aan mijn hand, daar zat een grote cyste. Problematisch als huishoudhulp, ik heb mijn handen echt nodig. Mega vlotte revalidatie, 5 weken thuis, 12x kiné en hop, weer aan de slag. Ondertussen wel door mijn rug gegaan - hernia. Auwie.

Dus beslist de sprong te wagen en mijn ontslag ingediend. Sinds vorige week weer consultant, ik ben echt méga blij dat ik het aan durfde. Een nieuwe baan is toch altijd spannend! Ondertussen ook 9x kiné gehad, mijn rug is zo veel beter! Ik moet nog wel voorzichtig zijn, maar 't is echt een heel verschil, wat een opluchting!

Maar, maar, maar.. Sinds een paar weken toch terug last van mijn hand. 2-3 weken geleden stond er plots een mega grote bult op - exact op dezelfde plaats als waar ik geopereerd ben. Bult is al terug geminderd qua volume, maar sinds een week echt non stop pijn. Ik heb er gisteren naar laten kijken - de cyste is terug ;( Ik dacht het wel hoor, de pijn is heel gelijk aan de pijn die ik destijds had, en om eerlijk te zijn zie je ze ook duidelijk zitten. En alles doet zeer, zelfs gewoon simpelweg dit bericht typen. Ik ga maar terug één-handig worden, gelukkig heb ik ervaring :')

Nog veel stommer: vandaag is de sterfdag van mijn paardenkindje. Al 2 jaar zonder Daisy :(

Sterkte! :(:) zowel met de sterfdag van je paardenvriendin als met je hand.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-25 16:04

Stom: Wanneer je op een compensatievoorstel zit te wachten, al 60 dagen lang en vervolgens een mail krijgt dat je het compensatievoorstel per post kan ontvangen, dit nog binnen 4 weken...

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 12:13

Een brief krijgen van de overheid over de ISDE subsidie. In deze brief staat wie onze contactpersoon is. Wij hebben vragen over deze brief. Als je dan het nummer op de brief belt krijg je een telefoniste; die doodleuk vertelt dat ze niet (lees: nooit) kan doorverbinden en ook geen terugbelverzoek kan maken :')

Noem het dan een geencontactpersoon _O-

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:09

De muziek van Suzan & Freek

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:12

Esmee_RS schreef:

Ik heb ze geblokkeerd op spotify. Dat gejengel bleef maar voorbij komen. :=

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-25 15:22

_O-

Stom, eerst keelontsteking krijgen en daarna oorontsteking -O-

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:46

MarlindeRooz schreef:
Esmee_RS schreef:

Ik heb ze geblokkeerd op spotify. Dat gejengel bleef maar voorbij komen. :=

Kun je artiesten blokkeren ?!?!?!

Dat ga ik meteen uitproberen :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:48

Ja via hun profiel geloof ik. :=

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:56

MarlindeRooz schreef:

Echt voor mij dé tip van het jaar alvast :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:57

Al een week mijn dekbed op zijn kop hebben liggen. :+ Hoe kan ik dat nou nu pas doorhebben?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 15:58

Malle_meid schreef:
MarlindeRooz schreef:

Echt voor mij dé tip van het jaar alvast :D

Graag gedaan! :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 17:00

De verhuurder van t vorige appartement van mijn vent. Die proberen hem een poot uit te draaien -O- Gaat maar om een paar duizend euro. Rijk worden over de rug van een ander, je moet het maar willen :n

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 18:13

De rekeningen van de gemeentelijke en waterschapsbelastingen en afvalstoffenheffing zijn weer binnen -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 18:15

Picopico schreef:
De rekeningen van de gemeentelijke en waterschapsbelastingen en afvalstoffenheffing zijn weer binnen -O-

Oh nee! Ja dat is waar, die komen binnenkort ook weer. Een jaar is zo om. Zal wel weer zoals elk jaar omhoog gegaan zijn.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 18:57

Oh, hier zijn ze nog niet binnen maar ik vrees er ook voor.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 19:04

Dat men dus weer moet gaan discussiëren over of mijn straat eenrichtingsverkeer moet worden.
De straat is veel te smal voor 2 richtingsverkeer. Maar nee ze moeten natuurlijk weer eerst erover gaan discussiëren.

Hier ook nog geen belasting binnen

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 20:24

Dat ik met een frozen shoulder zit en daar gruwelijk van baal.

Waren het niet dat vriendlief dit ook al twee jaar heeft en nog niet helemaal pijnvrij is }:)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-25 20:29

Mensen die geforceerd plat doen

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-25 12:18

Esmee_RS schreef:
Mensen die geforceerd plat doen

Geforceerd plat? Die snap ik niet.

En dat is stom :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 07:06

Ik vind het stom dat tegenwoordig alles en iedereen maar openbaar belachelijk gemaakt wordt. Persoonlijk heb ik nooit de behoefte gehad om mee te doen aan een tv programma of geïnterviewd te worden op straat, maar alles wordt maar op social media gedumpt en iedereen kan er zijn/haar mening over geven, die 9 van de 10 keer ook niet bepaald vriendelijk of opbeurend is. Maar ook in het openbaar zonder dat je het doorhebt kun je gefilmd worden of op deurbelcamerabeeld staan als je onfortuinlijk op je muil gaat of wat dan ook, of op een debiele wijze 'geprankt' worden terwijl dat gefilmd wordt en vervolgens kom je herkenbaar op social media te staan en plaatsen mensen de meest gemene comments, want alles voor de likes.

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten gelukkig, maar ik zie wel veel voorbij komen waarbij ik blij ben dat het mij niet is overkomen. Mensen kunnen van achter hun schermpje, lekker in de anonimiteit, de lelijkste dingen schrijven :/

Edit: en hetzelfde geldt voor verwarde of verstandelijk beperkte personen die belachelijk gemaakt worden of soms zelfs uitgelokt worden, en dan gefilmd worden om op social media te kakken gezet te worden :n