Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:Ik heb ook een stom iets!
Ik ben vorig jaar, eind mei, geopereerd aan mijn hand, daar zat een grote cyste. Problematisch als huishoudhulp, ik heb mijn handen echt nodig. Mega vlotte revalidatie, 5 weken thuis, 12x kiné en hop, weer aan de slag. Ondertussen wel door mijn rug gegaan - hernia. Auwie.
Dus beslist de sprong te wagen en mijn ontslag ingediend. Sinds vorige week weer consultant, ik ben echt méga blij dat ik het aan durfde. Een nieuwe baan is toch altijd spannend! Ondertussen ook 9x kiné gehad, mijn rug is zo veel beter! Ik moet nog wel voorzichtig zijn, maar 't is echt een heel verschil, wat een opluchting!
Maar, maar, maar.. Sinds een paar weken toch terug last van mijn hand. 2-3 weken geleden stond er plots een mega grote bult op - exact op dezelfde plaats als waar ik geopereerd ben. Bult is al terug geminderd qua volume, maar sinds een week echt non stop pijn. Ik heb er gisteren naar laten kijken - de cyste is terugIk dacht het wel hoor, de pijn is heel gelijk aan de pijn die ik destijds had, en om eerlijk te zijn zie je ze ook duidelijk zitten. En alles doet zeer, zelfs gewoon simpelweg dit bericht typen. Ik ga maar terug één-handig worden, gelukkig heb ik ervaring
![]()
Nog veel stommer: vandaag is de sterfdag van mijn paardenkindje. Al 2 jaar zonder Daisy