Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cowboy55 schreef:Niobe schreef:Mijn katteninstagram heeft een 7 daagse ban omdat ik een filmpje had geplaatst van mijn kat die tennis keek![]()
Het bezwaarformulier kan ik niet indienen omdat er een code wordt gemaild, maar die mail komt niet aan.
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig wat het probleem van Insta is?
Snoraly schreef:Niobe schreef:Mijn katteninstagram heeft een 7 daagse ban omdat ik een filmpje had geplaatst van mijn kat die tennis keek![]()
Het bezwaarformulier kan ik niet indienen omdat er een code wordt gemaild, maar die mail komt niet aan.
Hoe durven ze tennis te kijken, weet zeker dat dit gedaan is door iemand die padelt
daantjuhhh schreef:Ik weet niet of jullie het nog weten.
Maar ik was een paar weken terug nogal ontstemd over mijn afwijzing voor een functie.
Nou ik werd zojuist gebeld of ik toch niet alsnog een gesprek wil?
_chou schreef:daantjuhhh schreef:Ik weet niet of jullie het nog weten.
Maar ik was een paar weken terug nogal ontstemd over mijn afwijzing voor een functie.
Ik zou echt te pissig zijn als ik eerst wordt afgewezen en daarna toch de vraag krijg of ik het toch wel wil doen![]()
Maar fijn dat je alsnog op gesprek mag komen
Shenavallie schreef:daantjuhhh schreef:Ik weet niet of jullie het nog weten.
Oh, wat een goed nieuws! Ik ga oprecht hard voor je duimen voor een positieve afloop!
daantjuhhh schreef:Nou ja mijn geval is wel wat gecompliceerder als ik eerlijk ben.
Ik heb eerder een brief geschreven (interne functie)
Toen kreeg ik een afwijzing.
Maar dat telefoon gesprek was erg prettig en hij stelde voor dat ik een dagje mee ging kijken en dan bij de volgende opening weer zou reageren.
Dat heb ik gedaan.
Maar nog voor het einde van die meekijk dag had ik de afwijzing al binnen.
Ik heb wel echt heel veel moeite gedaan.
Ik heb een nieuwe brief geschreven en opnieuw mijn cv aangepast. Een dag meegelopen.
Normaal had ik nu ook gezegd, laat maar.
Maar hij stak wel echt eigen hand in boezem en dat vind ik ook wel wat waard.
Bovendien heb ik nog een sollicitatie lopen en ben ik al heel wat jaren niet meer op een gesprek geweest.
Dus ik dacht ik ga dit gesprek wel aan. Maar als ik toch twijfel kan ik nog nee zeggen en als hun alsnog nee zeggen dan heb ik die ervaring van een gesprek ook weer een keer gehad.