Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_San87_ schreef:Ik droeg t jasje alleen in de proef. Reed er niet mee los, zadelde er niet mee op, na het verlaten van de ring, jasje uit. Van die (2x) tien minuten hebben ze niks te lijden.
PSvanLot schreef:_San87_ schreef:Ik droeg t jasje alleen in de proef. Reed er niet mee los, zadelde er niet mee op, na het verlaten van de ring, jasje uit. Van die (2x) tien minuten hebben ze niks te lijden.
Nee dat is waar. Ik trek mijn jasjes aan als ik er op ga zitten, en uit als ik af stap. Heb nu een jasje met veel mesh en die kan ik ook bij heel warm weer aan. En dat is natuurlijk zweten haha.
Ik vind bovenstaand getoond jasje erg mooi en kan het als jury ook erg waarderen als iemand wat anders draagt dan anderen.
PSvanLot schreef:_San87_ schreef:Stomerij, als het echt te erg wordt. En thuis na ieder gebruik luchten.
Maar eerlijk, op een paard ruik je de geuren niet/nauwelijks.
Haha ik gooi mijn rijjasjes na een of 2 keer rijden al door een klein wasje.
_lautje_ schreef:Ik vind die korte modellen juist vaak niet zo mooi. Tenzij je maat 34 hebt. Langer model kleed vaak toch eleganter af. En je hebt natuurlijk kort en kort. Met kort bedoel ik waar ze de bibs amper raken. Laat staan bedekken. Leukvoor die jonge meiden, niet voor Sedans richting een zeker leeftijd waar alles wat minder strak wordt en alle dangly bits benadrukt wordenzoals bij mijzelf
Cioccolato schreef:Voor springers is een korte een stuk vlotter dan lang![]()
Ik vind het overigens een stuk mooier om niet andera dan anders te zijn met dressuur of springen. Wel vlot, maar geen gekke kleuren of andere model jasjes. Zo persoonlijk allemaal. Ik heb ook met een fel gekleurd jasje gereden. Was even leuk.
Ik heb trouwens ook geen jasje aan mer warm weer. Dus snap het niet als je stinkt of zweet. Gewoon jasje uit.
Zal vast niet door elke jury gewaardeerd worden, die stap vind ik eerder aan de orde om te veranderen.
Urbanus schreef:![]()
![]()
Smaken verschillen en dat is prima toch? Ik koop mijn Yuki truien altijd 2 maten te groot voor de kinderen, voor mezelf 1 maat. Voel me dan echt zo'n jaren 80 mam op witte tenisschoenen en een lichtblauwe spijkerbroek
Lisitano schreef:Urbanus schreef:![]()
![]()
Smaken verschillen en dat is prima toch? Ik koop mijn Yuki truien altijd 2 maten te groot voor de kinderen, voor mezelf 1 maat. Voel me dan echt zo'n jaren 80 mam op witte tenisschoenen en een lichtblauwe spijkerbroek
Leuk juist![]()
Ik switch ook van die stijl naar keurige maar opvallende blouses met jeans en van die enkelboots met hoge hak. Ik zag alleen laatst dat enkelboots heel erg uit zijn![]()
En Ganni en Ba&sh jurkenEerder durfde ik dat nooit “zomaar” te dragen maar nu (voor maatje walvis) ga ik zo ook lekker boodschappen doen.
Ik heb laatst een jurk van Greek Archaic Kori gekocht, die is echt fantastisch en heerlijk voor de warme zomerdagen. Dat merk staat ook veel op Vinted, echt een aanrader als je van wat speciaals met een beetje chiq houdt!