Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik zal ook eens wat over mijn leesgedrag vertellen
Ik lees heel snel en veel, maar wel met vlagen. Ik kan in een maand tijd 21 boeken lezen en dan zo weer maanden niks.
Wat ik dan zoal lees? Fictie en met name fantasy of een goede roman of een historische roman, maar een goede misdaad of thriller kan ik ook goed handelen.
De schrijvers die nu in de kasten in mijn bieb staan zijn:
Sarah J. Maas,
Julia Kagawa,
Ludlum,
Tom Clancy,
John Grisham,
Dan Brown,
J.K. Rowling,
Jill Mansell,
Stephenie Meyer,
Julia Quinn,
Sophie Kinsella,
Lauren Weisberger,
Madeleine Wickham,
Jennifer Probst,
Stieg Larson,
Diane Pearson,
Simone van der Vlugt,
Stephen King
En nog wat andere schrijvers waarvan ik de boeken nu niet kan zien omdat ze achterin staan
Wat zijn mijn absolute favorieten?
Op dit moment staat met kop en kont boven aan:
Het hof van serie, van Sarah J. Maas. Ik heb deze alleen op de e-reader en nog niet in het echt.
(Ik wacht tot de serie compleet is voor ik hem in boekvorm ga aanschaffen, de glazen troon ben ik namelijk gaan aanschaffen voor de serie compleet is, en daarvan heb ik nu 2 boeken met een andere lay-out dan waar de rest in vormgegeven zijn... Ik denk er over om die boeken te koop aan te bieden en dan de hele serie met dezelfde lay-out aan te schaffen)
Welke boeken heb ik nog meer heel graag gelezen:
De glazen troon serie, Sarah J. Maas.
Harry Potter vond en vind ik nog steeds geweldigBijna stuk gelezen die boeken.
De millennium niet meer trilogieOok geweldig
Csardas, Diane Pearson.
Rode sneeuw in december, Simone van der Vlugt,
Twilight, (we gingen een weekje op vakantie en ik mocht niet te veel meenemen, die 4 delen gekocht, daar zou ik wel genoeg aan hebben... Na de eerste dag had ik niks meer te lezen![]()
).
Ik kan een hele eng of creepy verhaal op zijn tijd wel waarderen... Maar liever niet
De Noodzaak van Stephen King ging net, maar het meisje dat hield van Tom Gordon ging mij eigenlijk al te ver en kan ik nog steeds naar van dromen (en dan is het al meer dan 13 jaar geleden dat ik dat kreng gelezen heb)
Ik ben iemand die gegrepen moet worden door het boek en die zich dan helemaal kan inleven in het verhaal, als of ik er zelf bij ben. Dus ik ben benieuwd waar jullie mee aankomen
Voor nu ben ik bezig met Crescent city het huis van aarde en bloed van Sarah J. Maas...
Maar ik weet nog niet helemaal wat ik van die serie vind.
Ik lees Nederlands en Engels, Engels heb ik nog geen boeken van in de kast staan, en vind ik bij Fantasy nog wel eens lastig, omdat sommige namen voor wezens niet bestaan buiten het boek om en dan wil ik het nog wel eens niet helemaal begrijpen wat ik nou precies gelezen heb
Maar ik zou het niet erg vinden als het boek Engels is
ryukapple schreef:Ik ga woensdag naar londen dus wie weet kan ik daar iets voor mijn lootje meenemen. Zijn er nog boekenwinkels waar ik echt naartoe moet?