Morrie schreef:DuoPenotti schreef:ik zou omkeren.....
Ik zou niet eens vertrekken
haha ja nog beter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Citaat:Precies. Bakken, braden , wijn, aperol spritz, goed eten en een beetje cultuur snuiven. Meer was ik eigenlijk niet van plan.
Wij overnachten ook bij wijnboeren.
Helaas moet je dan een proeverij hebben![]()
Maar idd relaxen, met de honden lopen, lekker eten enz.
Tazzey schreef:35 is idd “paasei”, 22 graden is helemaal prima. Dan ben je een beetje aan het zeuren.
Zwerte schreef:Tazzey schreef:35 is idd “paasei”, 22 graden is helemaal prima. Dan ben je een beetje aan het zeuren.
22 graden VIND jij prima. Net zoals ik dit weer afgelopen weken helemaal prima vind. Mij hoor je absoluut niet klagen nu! Ik vind het juist jammer dat het weer warmer gaat worden. Ik vind iedereen die nu klaagt dat het koud is ook een zeurpiet maar meningen verschillen nou eenmaal hè. Laat ons zomerhaters toch gewoon een beetje lekker zeiken onderling, dat kan al zo verrekte weinig omdat je altijd je mond moet houden ‘omdat het zulk heerlijk weer is’.
Ik vind dus alles boven de 20 gewoon paasei omdat ik daar gewoon last van heb. En superfijn om hier te lezen dat ik toch niet helemaal alleen daarin sta.
nevica schreef:Zwerte schreef:
22 graden VIND jij prima. Net zoals ik dit weer afgelopen weken helemaal prima vind. Mij hoor je absoluut niet klagen nu! Ik vind het juist jammer dat het weer warmer gaat worden. Ik vind iedereen die nu klaagt dat het koud is ook een zeurpiet maar meningen verschillen nou eenmaal hè. Laat ons zomerhaters toch gewoon een beetje lekker zeiken onderling, dat kan al zo verrekte weinig omdat je altijd je mond moet houden ‘omdat het zulk heerlijk weer is’.
Ik vind dus alles boven de 20 gewoon paasei omdat ik daar gewoon last van heb. En superfijn om hier te lezen dat ik toch niet helemaal alleen daarin sta.
![]()
Zullen we samen huilen donderdag en vrijdag?
Zwerte schreef:Tazzey schreef:35 is idd “paasei”, 22 graden is helemaal prima. Dan ben je een beetje aan het zeuren.
22 graden VIND jij prima. Net zoals ik dit weer afgelopen weken helemaal prima vind. Mij hoor je absoluut niet klagen nu! Ik vind het juist jammer dat het weerwarmer gaat worden. Ik vind iedereen die nu klaagt dat het koud is ook een zeurpiet maar meningen verschillen nou eenmaal hè. Laat ons zomerhaters toch gewoon een beetje lekker zeiken onderling, dat kan al zo verrekte weinig omdat je altijd je mond moet houden ‘omdat het zulk heerlijk weer is’.
Zwerte schreef:22 graden VIND jij prima. Net zoals ik dit weer afgelopen weken helemaal prima vind. Mij hoor je absoluut niet klagen nu! Ik vind het juist jammer dat het weer warmer gaat worden. Ik vind iedereen die nu klaagt dat het koud is ook een zeurpiet maar meningen verschillen nou eenmaal hè. Laat ons zomerhaters toch gewoon een beetje lekker zeiken onderling, dat kan al zo verrekte weinig omdat je altijd je mond moet houden ‘omdat het zulk heerlijk weer is’.