Sorry dat helpt ook niet mee he?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Mkango schreef:Ik ben dus inderdaad een beetje kippig, haha.Wat een leuk pakket, topsylover! Dat kerstmutsje ook.
Vraagje voor mijn Santa: ben ik heel kippig of moet ik nog een hint krijgen?Geen haast hoor, maar niet dat je straks denkt waarom die weirdo niks aan het raden is.
En ik had nog wel teruggekeken in je brief om te zien of ik er iets uit kon deduceren, maar ik was er duidelijk niet helemaal bij.
The Shadow of the Wind is het favoriete boek van mijn SS, dus topsylover, ben jij mijn Santa?
Lian schreef:Jaaa eindelijk!! Wat duurde dit ontzettend lang zeg.
Gelukkig heb je het pakket nu eindelijk binnen. En nog meer gelukkig dat je er blij mee bent! Leuk ook dat het bonusboek bij je smaak lijkt te passen. Vond het wel erg spannend om zomaar iets te kopen, maar goed gegokt dus. Graag gedaan en veel sterkte bij de tandarts de komende keren. Hopelijk helpt de beloning thuis een beetje
LWDaisy schreef:Zal voor jou ook wel spannend zijn geweest! Stoute post haha. Al mijn andere pakjes (en rekeningen, lol) bleven vrolijk binnenstromen - en het leukste wilde blijkbaar als laatste komen![]()
Bonusboek is echt super goed gekozen! Als mijn schoonpapa héél lief is mag hij het ook eens lezen (bergbeklimmer), maar ik eerst natuurlijk haha.
De thee/beloning is echt nodig hahaha, ik ben als de dood voor de tandarts! De chocolade ziet er ook erg lekker uit, daar begin ik vast vanavond nog aan![]()
Het was zeker het wachten waard! Ik vond de hint ook leuk bedacht trouwens. Dankjewel, je was een heel leuke Santa!
Lian schreef:Ja zeker! Op een gegeven moment was ik bang dat het misschien kwijt zou zijn. Gelukkig stond er snel daarna in de T&T dat het in land van bestemming was. Toen had ik er weer vertrouwen in.
Graag gedaan verder! Heel fijn dat je er zo blij mee bent. Bedankt voor de complimenten over de hint, ook van Topsylover! Ik dacht: wat nu beter dan een hint waarbij één van de boeken wordt gebruikt