Secret Santa: Boekeneditie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-23 23:28

Oh oeps sorry die andere boeken zijn ook goed. Alleen met een andere schrijver die zijn wat meer Scifi. Ik vond ze niet verkeerd maar veel mensen wel. De serie van horen zien zwijgen vond ik ook fantastisch. Augustus was ook wat vreemd maar niet slecht. :')

_O-

Sorry dat helpt ook niet mee he?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 09:49

Mkango schreef:
Mkango schreef:
Wat een leuk pakket, topsylover! Dat kerstmutsje ook. _O-

Vraagje voor mijn Santa: ben ik heel kippig of moet ik nog een hint krijgen? :o Geen haast hoor, maar niet dat je straks denkt waarom die weirdo niks aan het raden is. :))
Ik ben dus inderdaad een beetje kippig, haha. :)) En ik had nog wel teruggekeken in je brief om te zien of ik er iets uit kon deduceren, maar ik was er duidelijk niet helemaal bij. _O-

The Shadow of the Wind is het favoriete boek van mijn SS, dus topsylover, ben jij mijn Santa? :D

Jup, ik ben het! :D
Ik was bang dat de mailtjes via lootjestrekken niet helemaal goed waren doorgekomen, maar gelukkig toch wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 09:50

Nee, dat ging helemaal goed, ik was er gewoon niet helemaal bij. _O- Superleuk pakket, ben er echt heel blij mee! Hartstikke bedankt! :+:

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 18:05

Ik kom net helemaal hyper terug van de tandarts (hyper, want doodsbang hahaha), en had daar al een melding van de deurbel ontvangen.. Ik dacht.. Jaaaa?! Want ik had verder niets meer besteld..

En.. Tadaaaa.. Deze lag klaar op tafel - mijn vriend was eens eerder thuis dan ik haha.
Afbeelding
Mmmm chocolade, ik ben gelukkig niet verdoofd geweest dus kan lekker snoepen haha! Die thee ziet er ook allemaal héérlijk uit! Ik moet nog 5x terug naar de tandarts (arme ik haha) dus heb nu al 3 beloningen liggen, ik ga ze bewaren voor na mijn tandartsbezoeken :j
Afbeelding

Kaartjes openen:
Bergen!!! En boeken!!! *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Hint:
Afbeelding

Lieve Lian - heel erg bedankt voor je lieve woorden. Voor de chocolade, de thee, én natuurlijk...
De boeken!
Afbeelding

Het bonusboek kende ik nog niet - het ziet er echt helemaal mijn ding uit! Heel goed gegokt van je!
En Alma Katsu = *\o/* , heel erg bedankt! Mooie combinatie van mijn interesses! :D Goed gekozen van je hoor, ik ben er super blij mee!

Ik kijk er ontzettend naar uit om beide boeken te lezen, mijn huidige boek is bijna uit, dus ik verwacht er snel aan te kunnen beginnen *\o/*

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 18:22

Jaaa eindelijk!! Wat duurde dit ontzettend lang zeg.
Gelukkig heb je het pakket nu eindelijk binnen. En nog meer gelukkig dat je er blij mee bent! Leuk ook dat het bonusboek bij je smaak lijkt te passen. Vond het wel erg spannend om zomaar iets te kopen, maar goed gegokt dus. Graag gedaan en veel sterkte bij de tandarts de komende keren. Hopelijk helpt de beloning thuis een beetje <3

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 20:24

Wat leuk om te zien dat alle pakketjes binnen zijn!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:44

Zoo dat is het wachten waard geweest!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:50

Lian schreef:
Jaaa eindelijk!! Wat duurde dit ontzettend lang zeg.
Gelukkig heb je het pakket nu eindelijk binnen. En nog meer gelukkig dat je er blij mee bent! Leuk ook dat het bonusboek bij je smaak lijkt te passen. Vond het wel erg spannend om zomaar iets te kopen, maar goed gegokt dus. Graag gedaan en veel sterkte bij de tandarts de komende keren. Hopelijk helpt de beloning thuis een beetje <3

Zal voor jou ook wel spannend zijn geweest! Stoute post haha. Al mijn andere pakjes (en rekeningen, lol) bleven vrolijk binnenstromen - en het leukste wilde blijkbaar als laatste komen :D

Bonusboek is echt super goed gekozen! Als mijn schoonpapa héél lief is mag hij het ook eens lezen (bergbeklimmer), maar ik eerst natuurlijk haha.

De thee/beloning is echt nodig hahaha, ik ben als de dood voor de tandarts! De chocolade ziet er ook erg lekker uit, daar begin ik vast vanavond nog aan :')

Het was zeker het wachten waard! Ik vond de hint ook leuk bedacht trouwens. Dankjewel, je was een heel leuke Santa!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 11:20

Dat was zeker het wachten waard geweest, wat een leuk pakket!
De hint vind ik ook heel creatief, er is echt hard aan gewerkt!

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 14:50

LWDaisy schreef:
Zal voor jou ook wel spannend zijn geweest! Stoute post haha. Al mijn andere pakjes (en rekeningen, lol) bleven vrolijk binnenstromen - en het leukste wilde blijkbaar als laatste komen :D

Bonusboek is echt super goed gekozen! Als mijn schoonpapa héél lief is mag hij het ook eens lezen (bergbeklimmer), maar ik eerst natuurlijk haha.

De thee/beloning is echt nodig hahaha, ik ben als de dood voor de tandarts! De chocolade ziet er ook erg lekker uit, daar begin ik vast vanavond nog aan :')

Het was zeker het wachten waard! Ik vond de hint ook leuk bedacht trouwens. Dankjewel, je was een heel leuke Santa!

Ja zeker! Op een gegeven moment was ik bang dat het misschien kwijt zou zijn. Gelukkig stond er snel daarna in de T&T dat het in land van bestemming was. Toen had ik er weer vertrouwen in.

Graag gedaan verder! Heel fijn dat je er zo blij mee bent. Bedankt voor de complimenten over de hint, ook van Topsylover! Ik dacht: wat nu beter dan een hint waarbij één van de boeken wordt gebruikt :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 15:17

Lian schreef:
Ja zeker! Op een gegeven moment was ik bang dat het misschien kwijt zou zijn. Gelukkig stond er snel daarna in de T&T dat het in land van bestemming was. Toen had ik er weer vertrouwen in.

Graag gedaan verder! Heel fijn dat je er zo blij mee bent. Bedankt voor de complimenten over de hint, ook van Topsylover! Ik dacht: wat nu beter dan een hint waarbij één van de boeken wordt gebruikt :D

Ik vreesde hetzelfde (paktje kwijt), en dat vond ik voor jou nog veel erger dan voor mezelf!

De hint is echt super leuk bedacht, en dat kaartje paste ook echt 100% bij mij haha! Ik heb de kaartjes bij mijn verzameling boekenleggers gelegd, zo ga ik nog vaak aan je denken :j Mijn vriend heeft ze ook gelezen - ik zag aan zijn gezicht dat hij je lieve woorden heel fijn vond. Ik struggle nog steeds heel erg met het verlies van mijn Daisy. Mijn dokter raadde me vorige week rouwbegeleiding aan, ik denk dat ik dat maar moet doen. En als ik dan zo'n hart onder de riem krijg, helpt dat altijd.. Dus: dankjewel <3

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 16:34

Ook een super leuk pakket en wat een originele hint :D tof gedaan.
Is nu alles compleet? Super fijn. Kan nu al niet wachten tot de volgende editie :))

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 08:37

Ik geloof dat we nu idd compleet zijn! Ik vond het super leuk, mijn eerste ervaring met de boekeneditie - ik doe volgend jaar zeker opnieuw mee, ik heb me echt geamuseerd!

Ondertussen heb ik de 2 boeken die ik nog aan het lezen was (Vijf kwarten van de sinaasappel - Joanne Harris / De Freule en de Führer - Marja Coenradie) uitgelezen, en ben zonet begonnen aan Zuurstofschuld! Ik waan me meteen in de bergen - I love it!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 08:43

Zullen we nog een keer??

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 09:41

Urbanus schreef:
Zullen we nog een keer??

Herfst santa? _/-\o_

I’m in!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:16

Wanneer zou de verzendkosten periode dan moeten zijn?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:27

xoranlover schreef:
Urbanus schreef:
Zullen we nog een keer??

Herfst santa? _/-\o_

I’m in!

Check!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 11:11

Ja zin an!
De kerts-advent editie is voor mij too much, zowel krijg ik niet weggelezen. Maar nog een keer secret Santa met 2/3 boeken lijkt me leuk. Verzenden in oktober ofzo? Als de dagen weer guurder en korter worden.

Ik ben trouwens eindelijk lekker aan het lezen in Lessons. De eerste 10 paginas was even bikkelen, was redelijk onduidelijk en nam me niet meteen mee,paar keer begonnen en weer weggegeld, maar nu beginnen de puzzelstukjes op zijn plaats te vallen en leest het lekker weg.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 11:45

Ik heb stilletjes meegelezen met deze zomereditie, zo leuk om te zien hoe iedereen zijn/haar best heeft gedaan. Voor de kersteditie hou ik me weer aanbevolen! :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-23 11:58

Urbanus schreef:
Zullen we nog een keer??

Nou vooruit..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 13:24

Ik ben altijd in haha maar dan misschien wel gewoon een kerst editie ipv direct een herfst editie er achteraan. :)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 14:26

Ik zou ook wel mee willen doen! Heb meegelezen met jullie en lijkt me erg leuk. :) Weet alleen niet of ik een leuk lootje ben, heb wel wat boeken hier en daar gelezen maar ben niet iemand die elke dag leest. Aan de andere kant heb je daardoor juist keus uit bijna alles om aan mij te geven...

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 15:30

Urbanus schreef:
Zullen we nog een keer??

Ik heb op de volg knop gedrukt in afwachting van een nieuwe keer, ik ben voor! :D

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 15:44

Ik vind het ook leuk om nog een keer mee te doen. Maar is het niet al wat kort dag voor een herfsteditie?
Een kersteditie vind ik ook altijd leuk.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 17:15

Halloween editie *pum*