Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:denisesilver schreef:"Alleen vrienden" Fly_high, je zet in de goede richting gok ik
Duidelijk, mijn meme zou wel op zijn plek zijn geweest![]()
Maar ik had eigenlijk trophy wife moeten worden
[***] schreef:Wc lekt (de afvoerbuis, dus vies). Is blijkbaar geen spoed, ik mag 1.5-2 weken wachten op een afspraak.
paddington schreef:[***] schreef:Wc lekt (de afvoerbuis, dus vies). Is blijkbaar geen spoed, ik mag 1.5-2 weken wachten op een afspraak.
Wees blij dat het kouder is.
Ik had dit midden in de zomer en de vliegen kwamen door mijn kruipluik heen.
Het heeft bij mij ook een week of 3 geduurd voordat het gemaakt was.
De woningbouw was niet snel en de mensen van het bedrijf die het kwam maken ook niet.
[***] schreef:Pfff belachelijk! Als ik vrijdag niks heb gehoord bel ik gewoon opnieuw. Reparatieverzoeken van de dag van oplevering (begin november) zijn ook nog niet opgepakt, afzuigkap werkt niet, mijn sleutelbos is nog niet compleet en het slot van mijn buitendeur werkt niet. Vind dat ik nu wel dwingender mag zijn.
iirrssjjee schreef:In 3 supermarkten geweest en in geen één nog kruidnoten en pepernoten. Het is vandaag 5 december, ik wilde nog even inslaan!
Zebrastreep schreef:Aan bedrijven die denken reclame te kunnen maken wat eigenlijk ver over het randje gaat.
Blond amsterdam die denkt dat het een leuk idee is om service uit te brengen met een lachende Anne Frank erop. En dan vervolgens erg geschrokken zijn van de reacties.
Ja wat denk je dan? Dan zitten je hersenen ook echt op de verkeerde plek.
_San87_ schreef:Zebrastreep schreef:Aan bedrijven die denken reclame te kunnen maken wat eigenlijk ver over het randje gaat.
Blond amsterdam die denkt dat het een leuk idee is om service uit te brengen met een lachende Anne Frank erop. En dan vervolgens erg geschrokken zijn van de reacties.
Ja wat denk je dan? Dan zitten je hersenen ook echt op de verkeerde plek.
Is dit een grap? Hebben ze dat echt gedaan?
__Sannne schreef:Jup.. Blond Amsterdam haalt na kritiek servies met lachende Anne Frank uit collectie - https://nos.nl/l/2455218