Het is op loopafstand van de boulevard en het strand, fantastisch voor Ravi en mij

Ik neem de buggy mee, want hele stukken wandelen mag Ravi natuurlijk nog niet, maar hij vindt graven fantastisch dus die krijgt de tijd van zijn leven denk ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Alleen op vakantie lijkt me saai haha. En ben ook niet van groepsreizen als ik verder niemand jen
Lavitabella schreef:Ik kom ook weer binnen vallen haha
Ik vind dat echt knap van je Roosch. Ik ben er ook beetje klaar mee dat al mijn vriendinnen een vent krijgen.Net alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn. Ik wil ook graag even lekker weg dus nu heb ik het er wel eens met een collega over om gewoon te gaan. Hij is wel een man maarja ik dacht waarom niet? Ik wil wel graag richting de abc eilanden want het gaat waarschijnlijk in december of januari zijn en ik wil zon haha. Ik wil ook nog een keer graag naar Krakau.
Drukke dagen gehad maar vanavond om 23:00 eindelijk weekend. Dan zal ik ook maar is even mezelf voor gaan stellen in het andere topic.
Roosch schreef:Daar hou ik ook enorm van!maar ik moest van mezelf eerst nog sporten dus sta nu op de crosstrainer terwijl ik De beste zangers even kijk.
Zertab schreef:Lavitabella schreef:Ik kom ook weer binnen vallen haha
Ik vind dat echt knap van je Roosch. Ik ben er ook beetje klaar mee dat al mijn vriendinnen een vent krijgen.Net alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn. Ik wil ook graag even lekker weg dus nu heb ik het er wel eens met een collega over om gewoon te gaan. Hij is wel een man maarja ik dacht waarom niet? Ik wil wel graag richting de abc eilanden want het gaat waarschijnlijk in december of januari zijn en ik wil zon haha. Ik wil ook nog een keer graag naar Krakau.
Drukke dagen gehad maar vanavond om 23:00 eindelijk weekend. Dan zal ik ook maar is even mezelf voor gaan stellen in het andere topic.
Herkenbaar! Ik ben (op jou na dan ) de enige single nog van al mijn vrienden![]()
De rest is al gesetteld. De eerste kleine is er zelfs al.
Stal_Fiore schreef:Jammer Zertab, geen vriendin die mee wil?
Zie allemaal mooie vakantiebestemmingen langs komen, heerlijk!
Wij hebben toevallig vanmiddag onze reis naar Indonesië, de Gili eilanden, geboekt. In November, kan niet wachten!