Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 17:29

Ik ga eind september tot begin oktober oppassen op een huis en de kippen die daar wonen. De eigenaar van het huis en de kippen gaat op vakantie en ik pas dus op, samen Ravi :)
Het is op loopafstand van de boulevard en het strand, fantastisch voor Ravi en mij <3

Ik neem de buggy mee, want hele stukken wandelen mag Ravi natuurlijk nog niet, maar hij vindt graven fantastisch dus die krijgt de tijd van zijn leven denk ik :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:15

Hallooo! *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:16

Wat een goed vooruitzicht, Ineke!

En halloooo nevica! :wave:

Hoe is jullie weekend?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:19

Zertab schreef:
Alleen op vakantie lijkt me saai haha. En ben ook niet van groepsreizen als ik verder niemand jen

Ik ben een beste poos vrijgezel geweest terwijl mijn vriendinnen toen juist allemaal gingen settelen. Of hele andere reisdoelen hadden. Als ik had moeten wachten tot ik tegen een vent aanliep was ik 7 jaar niet met vakantie geweest dus heb de stoute schoenen toen aangetrokken en ben alleen gegaan. En nu ga ik zowel alleen als met mijn wederhelft, die zowel gemeenschappelijke wensen heeft qua reizen als minder gemeenschappelijke. Dus ik ga eens per jaar lekker alleen. Wel elke keer gewoon een lekkere chille zonvakantie, ereader mee, wat snorkelen en bakken en braden aan de zee en af en toe een excursie. Het valt me echt heel erg mee. Maar als je je er niet goed bij voelt om alleen te gaan is het natuurlijk geen verplichting!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:23

Ik kom ook weer binnen vallen haha

Ik vind dat echt knap van je Roosch. Ik ben er ook beetje klaar mee dat al mijn vriendinnen een vent krijgen. :+ Net alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn. Ik wil ook graag even lekker weg dus nu heb ik het er wel eens met een collega over om gewoon te gaan. Hij is wel een man maarja ik dacht waarom niet? Ik wil wel graag richting de abc eilanden want het gaat waarschijnlijk in december of januari zijn en ik wil zon haha. Ik wil ook nog een keer graag naar Krakau.

Drukke dagen gehad maar vanavond om 23:00 eindelijk weekend. Dan zal ik ook maar is even mezelf voor gaan stellen in het andere topic.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:28

Ja, herkenbaar, ook al moet ik zeggen dat wij elkaar echt heel vrij laten met alleen dingen doen (of met vrienden). Vind ik erg prettig.

Ik weet dat ik mijn kerel er geen plezier mee doe om in Egypte in een resort te zitten terwijl ik dat heerlijk vind. Prachtige onderwaternatuur voor je neus, mooi snorkelen. Lekker weer. Eten en drinken wat je wil wanneer je wil. Een massage op zn tijd. Ja hoor lekker. :))

De ABC-eilanden staan hier ook nog op het gezamenlijke lijstje, maar dat kwam deze keer niet helemaal lekker uit dus die bewaren we voor een andere keer. :)) gewoon doen, zal vast leuk worden!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:50

Lavitabella schreef:

Ik vind dat echt knap van je Roosch. Ik ben er ook beetje klaar mee dat al mijn vriendinnen een vent krijgen. :+ Net alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn. Ik wil ook graag even lekker weg dus nu heb ik het er wel eens met een collega over om gewoon te gaan. Hij is wel een man maarja ik dacht waarom niet? Ik wil wel graag richting de abc eilanden want het gaat waarschijnlijk in december of januari zijn en ik wil zon haha. Ik wil ook nog een keer graag naar Krakau.

Drukke dagen gehad maar vanavond om 23:00 eindelijk weekend. Dan zal ik ook maar is even mezelf voor gaan stellen in het andere topic.

Herkenbaar! Ik ben (op jou na dan ) de enige single nog van al mijn vrienden :+
De rest is al gesetteld. De eerste kleine is er zelfs al.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 18:59

Oh dan heb je nog even te gaan. Ik ben een tikje ouder en ik moet met een vergrootglas zoeken tussen mn vrienden naar iemand die zich niet voortgeplant heeft. Ik kan geen babyshowers, kraamvisite en alles wat erbij komt kijken meer aan, echt niet. :')

Wij zijn trouwens bewust nageslachtvrij. :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:15

ABC eilanden, wil je prachtige natuur zou ik andere eilanden kiezen. :o Wij hebben deze bewust niet gekozen maar hebben in 2015 Barbados, St. Lucia en Grenada bezocht. <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:17

Barbados was de andere optie inderdaad! :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:20

St. Lucia en Grenada zijn nog vele malen mooier dan Barbados. Barbados is relatief vlak en veel suikerriet plantage, de andere eilanden zijn vulkanisch met regenwoud.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:21

Goed advies, ik ga het even onthouden!

Niet ik die nu nog meer behoefte heeft aan een vakantie... :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:25

Keek net of ik toevallig de foto's in de bokt upload had staan, maar helaas niet. Toen was de bokt upload er nog niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 19:39

Eerst maar weer een weekend Ameland. Daar laad ik ook van op. :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 09:12

Haha heerlijk Roosch, hier precies andersom. Vriend wil naar warme landen, dat doet ie maar lekker alleen of met vrienden. :') Lekker beide je eigen ding doen is heel belangrijk wat mij betreft.

Daarover gesproken ben ik helemaal in mijn nopjes nu. Beetje miezer buiten en wat donker, dus lig heerlijk op de bank met een dekentje en kaarsjes aan. <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 09:24

Daar hou ik ook enorm van! :)) maar ik moest van mezelf eerst nog sporten dus sta nu op de crosstrainer terwijl ik De beste zangers even kijk.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 11:11

Roosch schreef:
Daar hou ik ook enorm van! :)) maar ik moest van mezelf eerst nog sporten dus sta nu op de crosstrainer terwijl ik De beste zangers even kijk.

Lekker bezig Roosch. Dat kan ik vanmiddag ook nog even terugkijken.

Mijn vriend en ik liggen ook niet echt op één lijn wat betreft vakanties. Hij wil naar Japan, ik naar Lapland en hoeven niet met elkaar mee. :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 13:30

Ik zie het ook wel steeds vaker, vrienden/ mensen die alleen op vakantie gaan. Waarom ook niet denk ik dan? Ik heb een vriend die overal wel voor in is en ga ook nog eens in de zoveel tijd met mijn ouders weg. Als je je op je gemak voelt en je kunt gewoon lekker je eigen ding doen zonder rekening te houden met andere.. kun je wel even helemaal tot rust komen. Snap je ook helemaal Roosch!

Mijn broer heeft geen partner en werkt zich de pleuris, vrienden zijn allemaal al aan het settelen en inmiddels kinderen dus echt vriendenvakanties zijn meer weekendjes weg. Hij is vorig jaar op groepsreis geweest en vond dat zo tof dat hij erover nadenkt om volgende keer als gids mee te gaan. Je bent dan de schakel van de groep en het aanspreekpunt voor alle uitjes, verder wordt alles vanuit de organisatie geregeld.

Hij zei wel in die groepsreis dat het soms wel drama was met de vrouwen in de groep en de kamerverdelingen :'). Maar hij heeft met een deel van de groep ook nog contact, dus denk dat het ook zeker leuk kan zijn, alleen even uit je comfortzone. Als ik geen relatie had gehad en niemand om mee te gaan zou ik het denk ik ook wel doen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 13:42

Ik meld me hier ook !
Zijn zelf net een dag terug van vakantie dus weer even terugkomen in t ritme haha.

Zag st Lucia voorbij komen, inderdaad erg mooi eiland !
Saba en st Thomas kan ik ook erg aanraden die kant op :))

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 19:04

Zertab schreef:
Lavitabella schreef:

Herkenbaar! Ik ben (op jou na dan ) de enige single nog van al mijn vrienden :+
De rest is al gesetteld. De eerste kleine is er zelfs al.

Ooooh hier zijn al zoveel kleine bijgekomen.. Verschrikkelijk al die babyshowers en kraam bezoeken.

Die zien er ook heel mooi uit Neonlight! Ik ben al tevreden met een heel mooi strand en een mooie zee. Heerlijke zon en relaxen!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 20:07

Die eilanden waren onze huwelijksreis. Eigenlijk zouden we een groepsreis Colombia doen, maar mijn man had een paar weken na de bruiloft zijn knie om zeep geholpen (op een wedstrijd van mij nog wel, sprong van de klep van de vrachtwagen) met als gevolg 2 operaties en lange revalidatie. 9 maanden later zijn we alsnog naar Colombia gegaan.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:09

Jammer Zertab, geen vriendin die mee wil?

Zie allemaal mooie vakantiebestemmingen langs komen, heerlijk!
Wij hebben toevallig vanmiddag onze reis naar Indonesië, de Gili eilanden, geboekt. In November, kan niet wachten!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 22:17

Hoe vond je Colombia? Waar ben je heen geweest ?

Hier nog even aan het nagenieten van 3 weekjes vakantie. Ben op veel plekken geweest maar nu voor het eerst Azië. Mijn vriend is er veel geweest wel. Echt heel tof om die kant te hebben gezien

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 23:18

Stal_Fiore schreef:
Jammer Zertab, geen vriendin die mee wil?

Zie allemaal mooie vakantiebestemmingen langs komen, heerlijk!
Wij hebben toevallig vanmiddag onze reis naar Indonesië, de Gili eilanden, geboekt. In November, kan niet wachten!

Nee helaas niet. Allemaal in een relatie dus die gaan hooguit een weekendje met mij weg. Maar geen week want dan gaan ze samen met hun vriend. Dat snap ik ook wel weer.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-25 09:32

Colombia is heel mooi. Grote biodiversiteit, na Brazilië het land met de meeste biodiversiteit.
We hebben een rondreis gemaakt dus op veel plaatsen geweest. Nu kun je op nog meer plaatsen komen, toen was nog niet alles veilig.
We zijn met Djoser gegaan, qua plaatsen beetje vergelijkbaar als de reis die ze nu hebben: https://www.djoser.nl/familiereizen/col ... -kinderen/
Alleen gingen wij andersom en hebben we ten noorden van Bogota nog het een en ander bezocht.