Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 20:01

Rambogirl schreef:
Tova schreef:
Nieuw bikinitopje besteld maar die kan weer terug, ziet er niet uit met kleine borsten. -O-
?
Iemand tips welk model bikini top mooi is met kleine borsten (a cup)? Ik weet het niet meer, wordt er zo onzeker van.

Ligt er vooral aan wat je zelf mooi vind lijkt me.

Het model maakt me niet uit, als het maar enigszins wat lijkt. Want in merendeel van de bikini’s lijkt het nog minder dan het al is.

Mdh beterschap! Wat een smakkerd heb je gemaakt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 20:07

Een bikinitop met voorgevormde cups?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 20:08

Berterschap MdH. Jeetje, wat zal jij geschrokken zijn.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 20:49

Jemig MDH wat heftig! Ga je ook eens met goede bedoelingen van de trap…. Beterschap!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 21:13

Heftig mdh, hopen dat je morgen niet te stijf bent

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 21:15

Sterkte MDH

Tova: heb je al gezocht op bikini's met voorgevormde cup/push up? Gewoon in bh model dus. Wehkamp heeft er veel online staan.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 21:22

Hunkemoller heeft hele mooie voorgevormde modellen.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 21:22

Sterkte, MDH.

Ik heb afgelopen vrijdagavond en al eerder geklaagd over de geluidsoverlast door de buren.

Ik voel me nu gewoon zo moe en moedeloos. Hoe kun je in gesprek komen met iemand die ervan overtuigd is dat je in het weekend onmogelijk geluidsoverlast kunt veroorzaken. Omdat dan alles mag en kan. Zegt de politie......

Ongelooflijk, maar dat is dus echt hoe zij er in staat. Geen wonder dat we totaal langs elkaar heen praten. We zitten op totaal verschillende golflengtes. En verschillende normen en waarden.

Ik begin wel een beetje ten einde raad te raken. Hier gaan we niet uitkomen met haar. En om dat nog even te demonstreren, vond ze het nodig om net na een nutteloos gesprek op hoge poten hier aan de voordeur (we mogen haar zoon van 16 nooit meer aanspreken op harde muziek in de tuin 's avonds laat) haar zoon daarna om 20.30 uur met een vriendje luidruchtig in het water te laten plonzen met natuurlijk de muziek buiten op standje behoorlijk hard. Wetende dat onze dochter op bed ligt. Dat is geen normale actie, dat is gewoon om te zieken. Deze vrouw is 45 he.

Zo ontzettend kinderachtig. Ik kan er zo helemaal niets mee. Hoe moet je op zo iemand reageren? Ik weet het niet. Maar ik merk wel dat deze kwestie veel met me doet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 21:47

Heeft de politie dat echt gezegd?

Geluidsoverlast is echt supervervelend, ik weet er alles van :(:).

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 21:59

Ik kom weer met een brokkenpiloot verhaal, deze keer van de fiets op mijn kop gegaan ipv van een paard, zo voor de verandering := _O- Nu paar tanden armer en met geheugenverlies etc. met ambulance weggebracht. Kan me er niet echt wat van herinneren :+ zit nu nog op spoedeisende hulp op neuroloog te wachten.

Misschien toch mijn username aanpassen :') _O-

Die tanden waren "gelukkig" toch al nep (al mijn eigen voortanden zijn er namelijk niet meer :+ die gaan niet heel lang mee met mijn leefstijl _O- ) maar ik erger me er echt eindeloos aan dat ik weer tijd en geld erin moet steken. Waarom is dit allemaal zo f*cking duur :')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:02

_San87_ schreef:
Heeft de politie dat echt gezegd?

Geluidsoverlast is echt supervervelend, ik weet er alles van :(:).

De politie is toen door ons om 2.30 uur gebeld. Om 3.30 uur konden we eindelijk gaan slapen, omdat de herrie toen gestopt was. Toen was de politie nog niet geweest, maar we vielen om van de slaap. Dat weekend had de politie veel te doen met de horeca die uit protest de coronamaatregelen verboden. We verwachtten ze eigenlijk niet meer (vonden het ook banketstaaf om hen met ons "probleempje" lastig te vallen). Dus al is de politie na die tijd nog geweest, toen was het feest afgelopen. De politie heeft de herrie helemaal niet meegekregen.

De politie zal natuurlijk nooit beweren dat in het weekend alles mag en kan qua geluid. Complete onzin dat overlast dan een onmogelijkheid is.

Wees blij met een nette buurt en redelijke buren. Dat/die hadden wij hier ook, maar het gaat langzamerhand achteruit en daar doe je helemaal niets aan. En verhuizen (dat zou ik het liefst doen) is tegenwoordig, voor ons in ieder geval, zo goed als onmogelijk.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:09

Sterkte Fly-High! Ik hoop dat de neurologische schade meevalt.

Boras, wij hadden in onze keurige nieuwbouwwijk na 14 jaar ook ineens mensen om ons heen wonen die geen enkele moeite hadden met veel herrie maken en overlast veroorzaken. De soort wijk zegt helaas ook niet alles, alles valt of staat met de mensen om je heen. Wij zijn binnen dezelfde wijk verhuisd en nu weer topburen om ons heen, al 8 jaar geen enkele vorm van overlast ervaren (op de kermis na die er 5 dagen per jaar staat, maar dat is prima te overzien).

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:10

Beterschap, Fligh-high.

Dat klinkt niet best. Hopelijk valt het verder mee.

Succes bij de neuroloog.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:14

prompter schreef:
Sterkte Fly-High! Ik hoop dat de neurologische schade meevalt.

Boras, wij hadden in onze keurige nieuwbouwwijk na 14 jaar ook ineens mensen om ons heen wonen die geen enkele moeite hadden met veel herrie maken en overlast veroorzaken. De soort wijk zegt helaas ook niet alles, alles valt of staat met de mensen om je heen. Wij zijn binnen dezelfde wijk verhuisd en nu weer topburen om ons heen, al 8 jaar geen enkele vorm van overlast ervaren (op de kermis na die er 5 dagen per jaar staat, maar dat is prima te overzien).

Fijn dat jullie het achter jullie hebben kunnen laten.

Verhuizen is voor ons nu helaas geen optie.

Naast de overlast vind ik het heel moeilijk dat mensen gewoon schijt aan je hebben. En aan mijn dochter. Dat kinderen van 16 je bezopen uitlachen en vrolijk verder gaan. Zelf ben ik best wel sociaal en heb ik een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Helaas staat dat niet alleen richting anderen, maar ook richting mezelf scherp afgesteld. Ik ben wel goed, maar niet gek. Het geeft me een ontzettend poedersuiker gevoel. Ik ga zo zelf absoluut niet met mensen om.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:24

Moderatoropmerking:
Het bespreken van andere topics en/of Bokkers is niet toegestaan
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 15-06-22 05:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:29

Amable schreef:
Moderatoropmerking:

Lucht je hart :(:)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:38

Grmbl telefoon om 22.00 ivm een loslopend paard, hond over de zeik, kind wakker, sodemieter gewoon een eind op…

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:47

Tova schreef:
Nieuw bikinitopje besteld maar die kan weer terug, ziet er niet uit met kleine borsten. -O-
?
Iemand tips welk model bikini top mooi is met kleine borsten (a cup)? Ik weet het niet meer, wordt er zo onzeker van.

Ik heb bijna helemaal geen tiet en draag het liefst bandeau, omdat de meeste mensen daar ook wat minder in hebben.
Mocht je wel wat the pushen hebben: push up of voorgevormd inderdaad.

@Boras: zo vervelend zulke buren die over je grenzen heen gaan. -O- Zou wel echt blijven melden en hebben niet meer buren hier last van? Samen sterk...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 22:50

Boras schreef:
Amable schreef:
Moderatoropmerking:

Lucht je hart :(:)

Moderatoropmerking:
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 15-06-22 05:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 23:16

Al die kleine dingetjes die een mens in huis verzamelt die wel mee moeten met de verhuizing, maar waar je echt 100 jaar mee bezig bent om ze te sorteren en in te pakken per thema, wetende dat ze eigenlijk altijd eindigen in een grote doos en daar meestal ook nog wel een tijdje in blijven liggen. |( |(

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-22 23:27

Dat ik eigenlijk deze week nog wel een nieuwe cap moet kopen, ik verwacht namelijk dat mijn huidige niet meer veilig is na mijn val van zondag, maar ik heb deze week amper tijd om naar de ruitersportzaak te gaan

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 03:18

Dat ik zo verkouden ben, het houdt me wakker. Moest net ook echt 4x niezen ofzo :\ Like ik wil slapen, maar het lukt niet.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 06:25

Thanks allemaal, was inderdaad heel erg geschrokken, heb nog de hele avond als een rietje getrild :')
Dat terwijl ik normaal niet zo heel snel onder de indruk ben, maar ik zei ook al tegen mijn man: Normaal val ik naar achter en dan glij ik als het ware de trap af... Nu werd ik door de zware tas van het werk en mijn handtas naar voren getrokken en zag ik alle treden wel heel dichtbij komen.

Caira schreef:
Heftig mdh, hopen dat je morgen niet te stijf bent

Tot nu toe: Enkel is stijf maar doet iets minder zeer... Mijn linker bovenbeen is helemaal zwart uitgeslagen door de blauwe plek, knieën zijn prima, ribben doen zeer en zijn blauw en ik heb sinds gisteravond laat hoofdpijn er bij gekregen.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik vandaag (thuiswerkend) de trap op en af kan hobbelen, daar moet ik nog iets op vinden :') _O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 06:54

Ik erger me aan facebook Marketplace. Had 2 antieke stoelen er op gezet en binnen een kwartier 10 oplichters. En je kan in eerste instantie ook niet niet reageren want wie weet zit er wel een echte tussen.

UIteindelijk alle 10 die de postbode wel met geld willen langsturen dus doei. Ik zet er niks meer op, wat een onzin

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-22 08:19

Aan de zand leverancier.

Spreek af rond 9 uur de eerste vrachtwagen ivm leegmaken paddock etc.

Ja hoor 07:30 de eerste auto :x