Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:28

Vjestagirl schreef:
Jildau schreef:
Waarom hoop je dat? Ik heb nooit in één weekend meerdere mannen gehad en heb niet het idee dat ik iets gemist heb. Niet iedereen wil dat / vindt dat fijn / heeft daar behoefte aan. Ik heb dan wel meerdere partners gehad (maar niet tegelijk) maar ken ook hele gelukkige mensen die met hun jeugdliefde getrouwd zijn. Zijn die dan minder?

Wat ik zie in mijn omgeving (#boktdisclaimer: maar dat spreekt natuurlijk niet voor iedereen) is dat die mensen vaak toch zich af gaan vragen hoe 'het' zou zijn met iemand anders...

Ja dat had ik zelf ook en toen de relatie over was ook even uitgetest maar nu in m'n huidige relatie heb ik dat niet meer. Ben oprecht blij met m'n monogame relatie. Maar dat schijnt tegenwoordig haast onmogelijk te zijn. :D Niet iedereen heeft behoefte aan een wilde periode en dat hoef je voor een ander ook niet te hopen toch?

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:34

Wilde periode wil niet meteen zeggen dat je er 3 in een weekend doet. Maar je kan toch ook gewoon proeven van de geneugten des levens. De een doet dat in z'n pubertijd, de ander pas op latere leeftijd en weer een ander blijft hangen bij z'n jeugdliefde. Allemaal prima.

Maar mijn ervaring is dat er bij de laatste groep mensen toch veel nieuwsgierigheid is van hoe het met een ander zou zijn.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:37

Jildau schreef:
Ja dat had ik zelf ook en toen de relatie over was ook even uitgetest maar nu in m'n huidige relatie heb ik dat niet meer. Ben oprecht blij met m'n monogame relatie. Maar dat schijnt tegenwoordig haast onmogelijk te zijn. :D Niet iedereen heeft behoefte aan een wilde periode en dat hoef je voor een ander ook niet te hopen toch?

Ik denk dat wat mensen hier voor een ander hopen (of wat ik iig voor een ander hoop) is dat ze geen spijt krijgen. Dat je niet je leven leeft met dat knagende gevoel dat je meer of anders had gewild.

Ik heb (#boktdisclaimer: persoonlijk) liever spijt van dingen die ik wel gedaan heb dan van dingen die ik niet gedaan heb, en dat zie ik ook om me heen.

Maar, als iemand z'n hele leven volslagen gelukkig is met hun jeugdliefde, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet prima is?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:43

Ik heb die behoefte nooit echt gevoeld iig, ik was samen met mijn man sinds mijn 16e :D
Anderzijds, nu het leven gelopen is hoe het gelopen is ben ik wel nieuwsgierig en vind ik het hilarisch om rond te kijken op tinder en te daten, ik ga geen 50 jaar pandapunten verzamelen en hoef ook niet zo nodig meer een vaste partner per direct. Maar het had niet per sé gehoeven.

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 14:56

Mijn ervaring is dat wanneer je iets over open relaties zegt, mensen in een groep over het algemeen verschrikt opkijken en afkeurend reageren (of tenminste zeggen dat het niets voor hen is), maar dat veel van die mensen je één op één toevertrouwen dat ze er wel aan hebben gedacht, maar er bij hun partner nooit over zouden durven beginnen. Als er iets is wat ik anderen toewens dan is dat toch wel dat ze met hun partner open en eerlijk over hun behoeften kunnen praten. Doe gewoon wat bij je past en niet dat waarvan je denkt dat een ander vindt dat het zo hoort.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 16:17

Mijn ervaring met open relaties is dat het vaak het begin van het einde is, en minstens één persoon in die relatie eigenlijk stiekem ongelukkig is :+ En vroeger of later wordt er één van het originele stel verliefd en gaat bij partner 1 weg om een monogame relatie met de ander te starten.

Moeten ze vooralsnog allemaal lekker zelf weten *\%/*

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 17:57

Urbanus schreef:
Met een waterpistool naar binnen gespoten :')

Marinade injector toch? :+

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:08

BaileyMix schreef:
Mijn ervaring met open relaties is dat het vaak het begin van het einde is, en minstens één persoon in die relatie eigenlijk stiekem ongelukkig is :+ En vroeger of later wordt er één van het originele stel verliefd en gaat bij partner 1 weg om een monogame relatie met de ander te starten.

Zo is het ook. Of de ander is veel succesvoller in het scoren van dates en dan krijg je ook scheve gezichten.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:17

Hangt ook wel heel erg vd aanleiding af. Zelf stelde ik het jaren geleden voor, omdat ex seks tekort kwam. (Jep, ik was het tegenovergestelde van nu). Maar dit was dan ook het begin vh einde geweest.

Maar ken ook wel mensen met een open relatie die al jaren gelukkig zijn samen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:34

Vjestagirl schreef:
Het is wel een tinder topic, geen kuisheidstopic.

Daar heb ik zelf dan wel weer moeite mee. Er was al een vooroordeel over Tinder dat het gewoon een n++kapp was en vanaf de zijlijn heb ik het idee dat het die naam waar is gaan maken.

Toen ik Tinderde :7 was het een app waar je alles kon vinden. Maakte niet uit of het een kop koffie was als iemand op doorreis was of een fwb, een ONS of een huwelijk.

Ik heb wel het idee dat dat verloren is gegaan, en dat vind ik jammer want apps voor de seks zijn er te over.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:38

present schreef:
Mijn ervaring is dat wanneer je iets over open relaties zegt, mensen in een groep over het algemeen verschrikt opkijken en afkeurend reageren (of tenminste zeggen dat het niets voor hen is), maar dat veel van die mensen je één op één toevertrouwen dat ze er wel aan hebben gedacht, maar er bij hun partner nooit over zouden durven beginnen. Als er iets is wat ik anderen toewens dan is dat toch wel dat ze met hun partner open en eerlijk over hun behoeften kunnen praten. Doe gewoon wat bij je past en niet dat waarvan je denkt dat een ander vindt dat het zo hoort.

Ik proef juist veel meer andersom, dat polygame mensen zich bekrompen opstellen naar monogame mensen. Monogamie zou niet bestaan, je wilt wel een ander maar bent te bang of jaloers of bezitterig of ouderwets.

Eh nee, ik ben stapelgek op mijn eigen kerel en elke keer dat mijn gedachten afdwaalden had dat te maken met me even niet genoeg gezien voelen, gebrek aan aandacht of een gekrenkt ego. Ik ben oprecht monogaam.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:54

Relaties zijn gewoon kleine cultuurtjes op zich. Wat voor de één werkt hoeft niet voor de ander te werken.

Merk wel dat mijn generatie en daaronder veel meer bezig is met polyvormen en dat oudere mensen dat verdomd lastig vinden :=

Wij zijn saai monogaam.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 18:59

Urbanus schreef:
Wij zijn saai monogaam.

Hoe durf je?!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 19:11

Urielle schreef:
Vjestagirl schreef:
Het is wel een tinder topic, geen kuisheidstopic.

Daar heb ik zelf dan wel weer moeite mee. Er was al een vooroordeel over Tinder dat het gewoon een n++kapp was en vanaf de zijlijn heb ik het idee dat het die naam waar is gaan maken.

Toen ik Tinderde :7 was het een app waar je alles kon vinden. Maakte niet uit of het een kop koffie was als iemand op doorreis was of een fwb, een ONS of een huwelijk.

Ik heb wel het idee dat dat verloren is gegaan, en dat vind ik jammer want apps voor de seks zijn er te over.

Dat zei ik idd al. Er zijn heel veel mensen nu die alleen seks zoeken, al een (open) relatie hebben of iemand zoeken voor een trio. Echt een dating app is het niet meer, wat idd jammer is want er waren al andere apps en sites voor de dingen die gezocht worden.
Tinder vind of vond ik een fijnere app als anderen, maar nu niet meer echt omdat 90 procent (als ik alleen al kijk naar wat er in profielen staat of type foto waarbij ze niet herkend willen worden) het niet gebruikt als datingsapp voor potentiële relatie oid.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:29

Relaxed schreef:
Nou ik lees niet dat ze een afgelikte boterham wordt genoemd hoor, maar blijkbaar pakken mensen alleen die 2 woorden op uit een hele post :')
Ze staam er wel degelijk.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:31

Ik vind Bumble ook leuker dan Tinder tegenwoordig. Al een paar jaar. Maar meer omdat er op Tinder heel veel paupers en simpeltjes zitten.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:52

Is Bumble wat? Ik heb Happn geprobeerd maar dat vond ik echt 3x niets...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:56

Ik zweer bij tinder.

Huidige lief overigens daar niet leren keren.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:27

Vjestagirl schreef:
Is Bumble wat? Ik heb Happn geprobeerd maar dat vond ik echt 3x niets...

Ja, ik vind het echt een opvallend verschil. Ik stuur je een PB'tje met wat foto's :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:36

Urbanus schreef:
Met een waterpistool naar binnen gespoten :')

Teleurgesteld, had gehoopt met jou Maria gehalte op half broers/ zusjes voor het kindeke Jezus na 2022 jaar...

De single groep is in mijn omgeving aardig uitgedund maar hoor ook goede verhalen over bumble!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:05

Bumble is ook wat hipper, heb ik het idee.

Wees gezegend iedereen!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:08

Urbanus schreef:
Bumble is ook wat hipper, heb ik het idee.

Wees gezegend iedereen!

Bumble is wel leuk maar de vrouwen moeten het eerste gesprek starten en dat gaat moeizaam dus al heel lang geleden mee gestopt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:09

Ja zoiets zei je al ja.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:10

Ik heb Vjestagirl na een fotocollage in ieder geval naar de yellow side gehengeld <<)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:12

Hahahaha jup! Ik heb een bumble account aangemaakt XD