Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Steeph schreef:Ik zat me af te vragen wat er eng was aan die vooraf-foto's, je bedoelde waarschijnlijk de foto's van tijdens de operatie?Ik heb ook weer wat lugubers gevonden. Ik zag op Reddit onderstaande post van een 14-jarig persoon met fibular hemimelea die een jaar geleden gekozen heeft voor een onderbeen amputatie. In de post staan foto's van voor, tijdens en na de aputatie. In de comments wordt verteld dat deze persoon voorheen meer dan 25 operaties heeft ondergaan.
https://www.reddit.com/r/Damnthatsinteresting/comments/uleyhc/my_deformed_leg_before_during_and_after/
Xyris schreef:Isabel schreef:Ook best luguber:
Ik was gisteren bij mijn oma door een fotoboek aan het bladeren. Tussen alle trouw- en vakantiefoto’s stond opeens deze foto
[ [url=m/ngcApL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauwmaar ik kan dit verslaan, en ga die foto niet delen ivm privacy
. Ik kreeg eens een stapeltje foto's van mijn moeder, leuk, toen ik nog klein was enzo. Ze had er alleen niet bij vermeld dat 'klein' betekende dat ik echt net haar doos uit kwam en dus zo daar recht naar binnen kon kijken.....
Loei schreef:Die zag ik ook inderdaad, heeft de beste man dan niet in haar lijkvocht gelegen etc? Als je die filmpjes ziet van de Frisse Kater, kun je je toch niet voorstellen dat je hier naast kan blijven liggen...
Loei schreef:Die zag ik ook inderdaad, heeft de beste man dan niet in haar lijkvocht gelegen etc? Als je die filmpjes ziet van de Frisse Kater, kun je je toch niet voorstellen dat je hier naast kan blijven liggen...
Citaat:Bovenaan heb je een paar minuten om je beslissing te overdenken of nog wat laatste woorden uit te spreken. Wanneer je zeker weet dat dit het einde voor je is druk je op de ‘FALL’ knop en geef je je over aan de zwaartekracht.”
sureido schreef:Als je bovenaan bent, mag je nog een keer kiezen of je echt wil, maar hoe ga je dan weer terug als je toch besluit het niet te doen?
Renske_W schreef:Hé bah, zulke dingen zijn enorm tragisch.Dit vind ik toch ook aardig luguber.
Nederlander verongelukt voor ogen partner en zoontje tijdens sprong van klif op mallorca.
De link is tekst, daarbij staat wel een link naar het filmpje. Best heftig om te zien.
https://112vdg.nl/2022/05/12/nederlande ... -mallorca/
Suzanne F. schreef:Uiteraard, enkel lijkt het op het filmpje alsof de onderkant van de rotspartij verder uitsteekt richting water. Dan moet je echt ver springen om veilig het water te bereiken. Als er onder water ook niet toevallig nog rotsen net onder het wateroppervlakte zijn… Echt afschuwelijk voor de man en zijn nabestaanden!Dat hij in het water belandde?