Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ghostattack schreef:Waarschijnlijk een hele simpele vraag, maar ik kom er niet uit
Hoe bereken je reiskosten? Je rijd bijvoorbeeld een route met 2 klanten. De afstand naar klant A is 30 km, van klant A naar klant B rijd je 45 km en van klant B naar huis rijd je 60 km. Je vraagt €0,23 per km
Hoeveel km reken je dan voor klant A en hoeveel voor klant B?
Ik heb echt even error in mijn hoofd
Iedereen doet dat eigenlijk ook weer anders.
Zelf zou ik het zo doen: 30 + 45 + 60 = 135. Normaal is het Klant A: 60 km, Klant B: 90 km. Dat is 150km totaal. Voordeel is 15 km. Die 15 km deel ik door 2. Dus elk 7,5 km voordeel.
Klant A betaald: 52,50 x 0,23 = 12,08 (maak ik dan 12 euro van)
Klant B betaald: 82,50 x 0,23 = 18,98 (maak ik dan 19 euro van)
Britta31 schreef:Waarom hebben mountainbikers geen fietsbel?Ze komen vlak langs je langs als je aan het wandelen bent.Al een aantal keer de berm in moeten duiken.En het is ook een wandelpad.
corinep schreef:Zoooooo waar.
Mkango schreef:corinep schreef:Zoooooo waar.Waarom denk je ook dat zoveel van die mensen met van die "gesponsorde" (oftewel: er staat heel groot 'Jumbo' op, maar zij moeten er gewoon voor betalen) kleding aan rijden?
Citaat:Voor het rijbewijs met de categorieën A1, A2, A, B, en BE is de geldigheidsduur 10 jaar. Voor de categorieën C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D en DE is de geldigheidsduur 5 jaar. Het rijbewijspasje zelf wordt afgegeven voor de geldigheid van de langste categorie, dat is meestal 10 jaar.