Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yvje86

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 13:09

Wat een schatje Roodvos, super aaibaar (als hij nieuw is). Denk alleen dat als hij gebruikt is dat hij toch niet meer in huis mag komen of wel soms?

:+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-21 13:10

Ik heb zelf niet perse iets met kerstversiering voor hier in huis... mijn partner wilde vorig jaar perse een boom dus die hebben we wel. Hoeft van mij niet perse wat bij aan versiering :')

Choco pepernoten vind ik wel lekker... ik probeer het alleen nog wat uit te stellen dat ik ze in huis haal _O-

Hier worden vandaag de screens voor de ramen op de begane grond geplaatst... dan is het alleen nog wachten op het nieuwe zonnescherm voor aan de achterkant :)

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 13:12

Roodvos ik was even bang dat het om een ander soort harige huisgenoot ging :P Hartstikke cute deze hoor :D

Ik heb niet zoveel ruimte voor kerstversiering helaas, maar ik vind het wel leuk! Wel altijd een grote kerstboom. Daardoor kan ik mijn balkon niet meer op omdat hij voor de deur staat, maar ach :Y) Kijk nu alweer uit naar de lampjes als het donker is buiten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 13:54

Debbie schreef:
rink schreef:
Choco rozijnen vind ik niks.. pinda’s daarentegen <3

Oh choco pinda's zijn heerlijk ja <3

Ik heb sinds gistermiddag een nieuw huisgenootje!

Bowie <3
[ [url=m/5GL2Pf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Korte nacht gehad dus :O :Z

Dus iets leuks/lekkers voor haar is ook van harte welkom :)

Och wat een schatje <3

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 14:05

Wow ik ben echt helemaal vergeten mee te praten.... ik ben op vakantie geweest naar Kroatie en daarna beetje ziekjes geweest. Maar ik ben er weerrrr

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 15:58

Roodvos schreef:
Puppy <3

Ik heb sinds zaterdag ook een nieuwe harige huisgenoot. Maar iets zegt me dat jullie die niet cute en lief vinden >;)

Spoiler:
[ [url=m/j44NbF.jpg]Afbeelding[/url] ]

O:)

:') :')

Ik durfde de foto amper te bekijken.. Had een enge harige spin oid verwacht! Maar deze is best cute.. Of vooral heel handig ;)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 16:53

Mijn man wordt jaloers op jou harige Henry Roodvos!

Oh die puppy mag ook wel in het pakket <3

Ik heb al zoveel ideeën voor cadeautjes,ik ga bijna vragen of er iemand al een proefpakket wil hebben _O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 17:10

Heb weer bijgelezen. Ik lees trouwens nooit boeken, koop wel regelmatig tijdschriften. Wij hebben altijd goud, zilver of een blauwe kerstboom.

Jolien87, jou kerstdorp en herfstkrans <3 echt heel mooi en leuk gedaan.
Neonlight, gefeliciteerd Y)(^)
Debbie, ah een puppy, en wat een leuke hond.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-21 17:27

Daan13 schreef:

Oh die puppy mag ook wel in het pakket <3

Ik heb al zoveel ideeën voor cadeautjes,ik ga bijna vragen of er iemand al een proefpakket wil hebben _O-

Mij mag je gerust een pakketje sturen :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 17:32

Wat een leuke pupsel kwam er voorbij.

Ik dacht ook aan een spin, maar het bleek iets anders te zijn.

Vrijwilliger voor het proefpakket wil ik ook best zijn hoor.

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 17:38

Ik doe een poging om in stukjes dit topic bij te lezen. Ik was gebleven bij pagina 14 voordat mijn werkchaos begon 8)7 . Eerst even wat felicitaties die ik niet onbenoemd wil laten!

CharxHebe schreef:
Heb mezelf weer aangemeld..

En nog een leuk nieuwtje. IK ben nu bijna 17 weken zwanger dus dingetjes voor de baby zijn altijd welkom. Het wordt een meisje <3
Van Harte Gefeliciteerd *\o/* ! (Nog) geen misselijkheid die het genieten van de zwangerschapstijd lastig maken? Voor je het weet zijn die 9 maanden alweer om...

AfricanLady schreef:
Zo ik heb mij ook weer opgegeven :D

Ik ben Andrea
Nu 28 dan 29 want ben 25-09 jarig
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Helemaal gemist :? Al gevierd afgelopen weekend, of komt er deze week nog bezoek langs?

Adamootje schreef:
Een erg leuk nieuwtje bovendien: ik ben inmiddels ruim 22 weken zwanger en uitgerekend op 1 januari 2022 (timing is nooit mijn sterkste eigenschap geweest). Dat betekent dat ik letterlijk op springen sta als de pakketten worden verstuurd en ontvangen.
Ook gefeliciteerd! Het lijkt wel een terugkerend thema :') . Dat wordt wel hulp vragen met uitpakken van je pakket vermoed ik, want met een buik die zo erg op springen staat, kan dat nog wel eens lastig worden :D . Of wie weet...komt hij/zij een paar dagen te vroeg en kun je een pakket uitpakken met de kleine al in je armen <<) .

Ter info voor alle pas mama geworden cq. mama in spé...ik heb geen kinderwens (op het moment zelfs geen relatie :') ), oppassen een middagje of avondje heb ik vroeger als bijbaantje wel gedaan en kan ik prima volhouden, maar verder moet je bij mij voor kindgerelateerde vragen/cadeaus niet zijn. Sluit me dus volledig aan bij ryukapple en Roosch en verontschuldig me alvast als ik per ongeluk iets toevoeg wat niet kidsproof is of vooral mama in het zonnetje zet met mijn pakket en de kleine een beetje buiten beschouwing laat. Ik gun het iedereen die er bewust voor kiest en dolgelukkig is met kids in zijn/haar gezin van harte, maar verder dan oprechte felicitaties ga ik vrees ik niet komen :o . Bij vriendinnen waag ik me nog wel eens aan het kopen van wat simpele, neutrale kleding of een slabbetje van bijvoorbeeld de Hema, maar ik vind kleding zo'n persoonlijke keuze dat ik dat voor iemand die ik niet ken erg lastig inschatten vindt wat iemand leuk zou kunnen vinden om hun kleintje te laten dragen. De kans dat ik daarbij een flater sla, is zeer groot :+ .

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 17:52

Boeken zijn ook een top voor mij! Vooral fantasy en thriller :)

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 18:23

Chocolade pepernoten, chocolade rozijn :~ Ik denk alleen dat de weegschaal dat allemaal niet zo leuk gaat vinden.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 18:32

@Jolien, zo'n adventskalender is wel leuk :D
Al ben ik toch echt wel nieuwsgierig wat er allemaal in zit :P

@Debby, ooohhh wat een schatje <3 <3
Doe mij die maar in mijn pakket :D
Ik zou heel graag weer een hondje hebben, mijn hond is 3 maanden geleden helaas ingeslapen omdat hij een hersenbloeding had gehad.
Mis hem zo erg, maar mijn man wil geen hond meer....

@Castamickey, pas op wat je vraagt, wie weet heeft er nog wel iemand zo'n ding liggen _O-

@Neonlight, gefeliciteerd met je verjaardag! Y)(^)

@Roodvos, ik denk er komt een foto van een dikke spin hahaha
Maar leuk ding, daar ga je veel plezier van hebben.

Het zou inderdaad leuk zijn als we nu al de lootjes kregen zodat we al op zoek kunnen gaan naar leuke spullen.
Waarom kan dat eigenlijk nog niet? (gewoon benieuwd he, bedoel verder niks mee)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:11

yvje86 schreef:
Wat een schatje Roodvos, super aaibaar (als hij nieuw is). Denk alleen dat als hij gebruikt is dat hij toch niet meer in huis mag komen of wel soms?

:+
:')
Hij heeft een gezellige plek in de schuur gekregen :j. Bij de bosmaaier en de bladblazer :j.

Daan13 schreef:
Bedankt, bij deze heeft de nieuwe huisgenoot een naam _/-\o_

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:18

Ik bedacht me nog een leuke top: van die kleine waterbollen die je dan vult en bij je plant zet, zodat er geleidelijk water wordt gegeven :j

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:26

Choco rozijnen, choco pinda’s, alles met chocolade is goed!

Butterscotch en met rozijnen en noten erdoor is m’n favoriet qua repen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:27

Ik krijg bij sommige berichten ook allemaal ideeën voor hints.. maar ja, dat is dan dus heel specifiek voor 1 persoon passend. Ik kan dus niet wachten op de lootjes verdeling. En dan heb ik hopelijk voldoende inspiratie _O-

Qua cadeaus zit ik me ook in te houden. Ik vrees dat ik wel (een paar keer) over het budget heen ga als ik niet oppas :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 21:28

Tanya schreef:
Ik bedacht me nog een leuke top: van die kleine waterbollen die je dan vult en bij je plant zet, zodat er geleidelijk water wordt gegeven :j

Ja, heel goed idee! Lijkt mij ook super handig

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 22:52

Ik zag een puppy! <3 <3

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 06:46

zo leuk de pupy spam in het topic zo leuk

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 08:49

Tanya schreef:

Die ken ik niet, maar wat zou dat voor mij een uitkomst zijn!

Ik vergeet altijd om de planten water te geven hahaha. Kun je zoiets ook buiten gebruiken of is het puur voor binnenshuis?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 08:53

Junia schreef:
Tanya schreef:

Die ken ik niet, maar wat zou dat voor mij een uitkomst zijn!

Ik vergeet altijd om de planten water te geven hahaha. Kun je zoiets ook buiten gebruiken of is het puur voor binnenshuis?

Je hebt ook zo'n speciale bloempot, die geeft aan wanneer er geen water meer is :j

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:45

Oh dat klinkt best handig, ik ben zo slecht met planten. Ik kan er naar kijken en bedenken dat ze water nodig hebben om dat dan vervolgens niet te doen :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 09:48

Planten.. haha niet aan mij besteed, alles gaat dood
Vind het leuk hoor. Maar ben en maar de helft van de week thuis en dan vergeet ik het alsnog :')
Ik heb wel genoeg planten in mijn tuin.. of ja planten... onkruid :D Vreselijk. Geen groene vingers hier