Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debbie schreef:rink schreef:Choco rozijnen vind ik niks.. pinda’s daarentegen
Oh choco pinda's zijn heerlijk ja
Ik heb sinds gistermiddag een nieuw huisgenootje!
Bowie![]()
[ [url=m/5GL2Pf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Korte nacht gehad dus![]()
Dus iets leuks/lekkers voor haar is ook van harte welkom
Roodvos schreef:Puppy
Ik heb sinds zaterdag ook een nieuwe harige huisgenoot. Maar iets zegt me dat jullie die niet cute en lief vinden
Spoiler:
[ [url=m/j44NbF.jpg]Afbeelding[/url] ]
CharxHebe schreef:Van Harte GefeliciteerdHeb mezelf weer aangemeld..
En nog een leuk nieuwtje. IK ben nu bijna 17 weken zwanger dus dingetjes voor de baby zijn altijd welkom. Het wordt een meisje
AfricanLady schreef:Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Helemaal gemistZo ik heb mij ook weer opgegeven
Ik ben Andrea
Nu 28 dan 29 want ben 25-09 jarig
Adamootje schreef:Ook gefeliciteerd! Het lijkt wel een terugkerend themaEen erg leuk nieuwtje bovendien: ik ben inmiddels ruim 22 weken zwanger en uitgerekend op 1 januari 2022 (timing is nooit mijn sterkste eigenschap geweest). Dat betekent dat ik letterlijk op springen sta als de pakketten worden verstuurd en ontvangen.
yvje86 schreef:Wat een schatje Roodvos, super aaibaar (als hij nieuw is). Denk alleen dat als hij gebruikt is dat hij toch niet meer in huis mag komen of wel soms?
Daan13 schreef:Bedankt, bij deze heeft de nieuwe huisgenoot een naamMijn man wordt jaloers op jou harige Henry Roodvos!
Tanya schreef:Ik bedacht me nog een leuke top: van die kleine waterbollen die je dan vult en bij je plant zet, zodat er geleidelijk water wordt gegeven
Junia schreef:Tanya schreef:Ik bedacht me nog een leuke top: van die kleine waterbollen die je dan vult en bij je plant zet, zodat er geleidelijk water wordt gegeven
Die ken ik niet, maar wat zou dat voor mij een uitkomst zijn!
Ik vergeet altijd om de planten water te geven hahaha. Kun je zoiets ook buiten gebruiken of is het puur voor binnenshuis?