Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:Was puur een ergenis er uit gooienben bezorger en hele dag onderweg. In het noorden is het wel schoon en ik weet inderdaad niet hoe het in de rest van NL is. Heb ook niet gekeken waar je woont
saskiaojan schreef:Kabayo schreef:Was puur een ergenis er uit gooienben bezorger en hele dag onderweg. In het noorden is het wel schoon en ik weet inderdaad niet hoe het in de rest van NL is. Heb ook niet gekeken waar je woont
Nou hier bij mij in het noorden niet hoor ... ik kwam niet uit het dorp en met mij meerderen en mijn vriend is ook chauffeur ( beroeps op de vrachtauto) die werden allemaal terug naar huis geroepen door de baas omdat de wegen te slecht waren.
Zertab schreef:Marije_1997 schreef:
Bij Amsterdam zijn ze ook niet schoon, maar niet schoon betekend niet per defenitie glad en gevaarlijk.
Ben je klaar?
sureido schreef:Ik moet morgen mijn verstandskiezen eruit laten trekken bij de tandarts en ben echt super zenuwachtig ervoor dus mocht iemand nog geruststellende tips hebben hoor ik het erg graag.
Ik heb er zelfs oxazepam voor gekregen van de dokter zo erg is het, want heb het al 2 keer afgezegd. Maar het moet wel echt.
Ineke2 schreef:sureido schreef:Ik moet morgen mijn verstandskiezen eruit laten trekken bij de tandarts en ben echt super zenuwachtig ervoor dus mocht iemand nog geruststellende tips hebben hoor ik het erg graag.
Ik heb er zelfs oxazepam voor gekregen van de dokter zo erg is het, want heb het al 2 keer afgezegd. Maar het moet wel echt.
Sterkte![]()
Zorg dat je ijs klaar hebt in de vriezer om te kunnen koelen.
sureido schreef:Ik moet morgen mijn verstandskiezen eruit laten trekken bij de tandarts en ben echt super zenuwachtig ervoor dus mocht iemand nog geruststellende tips hebben hoor ik het erg graag.
saskiaojan schreef:Kabayo schreef:
Ohh jee ik moet wel es naar Appelscha en heb elke dag Oosterwolde en Smilde. (rijd van Oosterwolde via veenhuizen/haulwerwijk naar bovensmilde.
Nayomie schreef:Zoiets als dat Amsterdam = Nederland.Het noorden is heel Nederland toch?![]()
Anyways, ik erger me aan mijn hoofdpijn.