1. Lekker stuk gewandeld. 2. Puzzel bijna klaar. 3. Hortensia’s de grond in gezet.
VanHuisUit
Geplaatst: 23-05-21 21:58
1. lieve patiënt die met ontslag ging (uit revalidatiezorg) had mooie kaart voor me gemaakt 2. lekker lang met goede vriendin (die in Duitsland woont) aan de telefoon gekletst 3. en ... ik heb een happy stone gevonden
1. het huis is helemaal lekker opgeruimd en schoon omdat 2. lieve vrienden van ons kwamen lunchen 3. die heerlijke taartjes, wijn en zelfgemaakte jam meebrachten. Zo lief en een supergezellige lunch gehad.
1. Een heel goed zelfontwikkelings-boek aan het lezen 2. Veilig thuis gekomen 3. Lekker avondeten gehad
VanHuisUit
Geplaatst: 24-05-21 20:36
De happy stone in kwestie, ziet er zo wat minder spectaculair uit maar prachtig kleurtje Sorry foto krijg ik niet kleiner
1. vandaag zowaar mijn bril teruggevonden had al afspraak gemaakt bij opticien en daar lag hij zomaar in de tuin echt suf naar gezocht 2. een zak hondenvoer gekocht voor de helft van de prijs 3. paar heerlijke momentjes op mijn werk in zorg voor paar patiënten
1. Redelijk op tijd naar huis vandaag. 2. Onze dame heeft voor het eerst goed avond eten gegeten 3. Lekker gepuzzeld en een csi’tje gekeken. En nu naar bed.
VanHuisUit
Geplaatst: 27-05-21 22:48
1. mooie armband gescoord bij de kringloop 2. zoonlief kwam langs om te eten 3. en... 1e opdracht binnen voor mijn eigen praktjk