Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 09:44

Hilli schreef:
miccamaaike schreef:
Nou ja boeken is qua budget natuurlijk wel een ding.. zou ook niet weten waar je dat hier in de buurt 2e hands kan kopen.

Marktplaats doet wonderen :j

Ja maar toch met verzendkosten erbij zit je al heel gauw op het budget alleen al aan boeken als ze voor de rest echt niets leuk vindt. Is inderdaad wel een beetje jammer.. :=

Hilli

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 09:48

Dan is het een kwestie van in de buurt zoeken en je aankoop ophalen :j

Ik zou het lastig vinden als boeken de enige optie zijn, maar voor iemand die graag leest wil ik best op zoek gaan zodat er een boek in het pakket bij kan :-)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 09:52

ik snap miccamaaike wel :j
Als iemand op 9 van de 10 dingen nee zegt. dan krijg je eigenlijk gewoon een kooplijst, valt er weinig te speuren/stalken en dat maakt ss juist leuk :j

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:00

Hilli schreef:
Dan is het een kwestie van in de buurt zoeken en je aankoop ophalen :j

Ik zou het lastig vinden als boeken de enige optie zijn, maar voor iemand die graag leest wil ik best op zoek gaan zodat er een boek in het pakket bij kan :-)

Klopt

Een boek zou ik ook niet erg vinden, maar juist allerlei gekkigheden in een pakket wat de SSSer bij die persoon vindt passen is juist leuk maar met nee nee nee en de bespaar grondstoffen wens vind ik het erg lastig worden, je wilt natuurlijk wel een beetje orgineel en leuk uit de hoek komen.

Boeken ophalen is een optie maar ben dan bang dat die persoon dan dubbele titels krijgt.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:08

Ashleytjuhh schreef:
ik snap miccamaaike wel :j
Als iemand op 9 van de 10 dingen nee zegt. dan krijg je eigenlijk gewoon een kooplijst, valt er weinig te speuren/stalken en dat maakt ss juist leuk :j

Maar juist bij iemand die al een aantal jaar mee doet valt toch veel te speuren? Je hoeft niet af te gaan op enkel wat iemand in het topic van dit jaar zegt toch?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:09

Oef, ik hoop ook niet dat ik Germie krijg, dat word lastig....

Wat wil je WEL? Haha de hamvraag op dit moment :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:13

klopt Cristel maar als ik Germie als voorbeeld mag nemen. die had vorig jaar ( en jaar daarvoor? deed je toen ook mee) al op bijna alles nee. dan wordt het elk jaar ook lastiger en vooral om creativiteit er in te leggen.

mijn tip voor de gene die van zich zelf al weten dat ze een moeilijk lootje zijn. wat zouden jullie wel leuk vinden en dat ook realistisch is voor het budget?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:32

Ik maak geen lijstje als jullie het niet erg vinden.
Denk dat er genoeg te vinden valt op bokt over mij :D

Als mijn sss toch een lijstje wil hoor ik het wel :)

Ik vind bepaalde lootjes wel errrug moeilijk en hoop ik stiekem ook niet te krijgen. :o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:33

Ik vind het zoeken naar dingen ook heel leuk. En ik ben een tevreden mens, ik ga geen lijstje invullen, tzt roep ik hier wel wat, maar ik ben allang blij dat iemand moeite wil steken in mij. :o

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:36

Poeh, sommige maken het wel erg moeilijk. Dat haalt de lol er wel vanaf als ik zo'n lootje zou krijgen.

Zelf ga ik geen lijstje invullen, ik doe al meerdere jaren mee. Dus volgens mij genoeg te vinden, verder ben ik wel oké actief en er zijn hulplijnen beschikbaar voor als ik toch moeilijk ben.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:59

Oef dat is wel lastig als overal nee op geantwoord wordt.

Ik vul voor nu nog geen lijstje in maar mocht in de toekomst mijn santa dat wel graag willen doe ik dat met plezier !

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:07

Ik ga hier ook geen lijstje invullen.
Ik heb wel een uitgebreide top en flop in mijn profiel staan. En ik heb hier uiteraard ook al eea gedeeld.

Ik hoop dat ik een niet te ingewikkeld lootje ben :o .

Ik heb een stofwisseling stoornis en dat maakt snoepgoed en eten ingewikkeld. Verder heb ik renovatie danwel nieuwbouw plannen met mijn huis. Dus ik ben al een jaar lang ieder weekend aan het opruimen en weggooien. Ook is mijn moeder recent overleden en komt er ook van alles en nog wat van haar mijn kant op. Van ondergoed tot sieraden. En vlak voor haar overlijden heb ik een punt gezet achter mijn relatie en is van alles aan kleding, fluffy sokken en verzorgingsartikelen van zijn naar mijn huis gegaan. Dus ik heb echt genoeg rommel spulletjes. Ik had ooit 5 paarden en nu nog "maar" 2. Dus ook daar ben ik nog ruim voorzien. En 1 van mijn katten heeft een voedselallergie.
Samengevat ook niet heel simpel vrees ik Y;(

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:12

Ik vraag me vooral af waarom je mee wil doen aan zoiets als dit als je eigenlijk bijna niks leuk vind :') shoppen met een budget is al vrij lastig als je iemand niet kent en als iemand heel veel niet leuk vind word het idd niet makkelijker.

Boeken vind ik overigens ook erg leuk maar lijkt me lastig om te geven ivm kans op dubbele titels.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:21

Sneeuwneus schreef:
Hmm zoveel mensen die nee zeggen tegen glitters. :(

Mijn santa mag helemaal losgaan hoor. Maak het maar zo gek als je zelf wilt, ik heb gewoon een stofzuiger in huis. :D

Hier is het vooral dat onze kitten ALLES eet

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:29

Ik ben wel even blij dat ze het lijstje heeft ingevuld anders als ik haar zou hebben zat het dus vol met spullen die ze niet zou willen.....

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:33

Ik zet ook geen lijstje erbij hoor. Risico van met secret santa meedoen is dat je iets krijgt waarvan je misschien denkt oh verhip dat is niks voor mij.
Maar gaat toch om de moeite en het gebaar van de ander.
Ik zal dan ook echt niet alleen dingen van een lijstje aanhouden van mn toekomstig lootje.

Hier echt de donts ivm allergie ed en verder een tip mocht t echt te moeilijk zijn maar verder vind ik juist de verrassing zo leuk :D
Vorig jaar ook zo blij verrast door mn lootje <3

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:52

Mijn lijstje is ook niet in steen gehouwen oid, als je iets perfects/Superleuk ziet maar het is roze, prima. Maar geeft wel een beetje een indicatie als je weinig zin hebt om helemaal terug te zoeken, aangezien 90% van mijn reacties in Weerwolf topics zijn denk ik :')

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:57

theadora99 schreef:
Mijn lijstje is ook niet in steen gehouwen oid, als je iets perfects/Superleuk ziet maar het is roze, prima. Maar geeft wel een beetje een indicatie als je weinig zin hebt om helemaal terug te zoeken, aangezien 90% van mijn reacties in Weerwolf topics zijn denk ik :')

Ik vrees dat dat laatste ook bij mij wel het geval is :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 12:25

Ik denk dat er over mij best veel terug te zoeken is in de voorgaande SSS topics. Doe al wat jaartjes mee. En gelukkig ben ik verder echt heel makkelijk. Vind alles leuk. Boeken, puzzels, knutselen, diamond painten, bakken, koken, dieren. Ik drink dan geen thee of koffie, maar daar is anders wel iemand voor te vinden die dat wel wil. Ik lust geen pure chocolade, maar mijn kids en man wel, dus op komt het sowieso wel. De hond is soms wat kieskeurig, maar de hond van vrienden niet, dus als zij het niet lust mag hij het en anders kan het naar de opvang waar zij vandaan komt, Roemeense honden die net in NL zijn, zijn vaak niet zo kieskeurig. De kat is ook niet zo moeilijk, maar ook als we daarvoor dingen krijgen die hij niet moet is daar wel een goede bestemming voor te vinden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:31

germie schreef:
Castilja schreef:
Live laugh love. Urgh. Nekharen staan wederom overeind :') :')

precies, of je haar wordt spontaan grijs van schrik.

dan ook maar zo'n lijst:
kaarsen, scent chips/geurstokjes enz - nee
legpuzzels - Nee, niet mijn ding.
puzzelboekjes - Ook niet mijn ding.
spelletjes - nee
live laugh love - Nee echt heel stom, sorry :')
dekentjes - nee
eten - Aziatisch is lekker, ik hou verder van pittig, maar niet van balsamico (dan moet het eten weggegooid worden zo smerig) en mosterd (ook vreselijk). Ik vind melkchocola of caramelzeezout lekker. De rest niet.
make up/nagellak, crème/gezichtsmaskers - nee
alcohol - Gaat, als ik drink, dan een zoete witte wijn.
mokken - Heb mijn bokt secret santa mok van vorig jaar nog, dus niet nodig.
thee/koffie - drink geen koffie, en thee kies ik liever zelf.
planten - nee, heb alle planten net het huis uit gedaan. Ik vind wat zaden voor groenten wel leuk, tomaten ofzo.
huisdieren - 1 kwpn paard.
fluffy sokken - moa
glitters - Nee.
disney - nee
kerst - nee
koken/bakken - nee
ali express - Prima.
tweedehands - Ook prima!
harry potter - nee
tekenen/schilderen - nee
roze - Nee. Mintgroen? nee
sjaals/handschoenen - nee, eventueel een goede muts die over de oren gaat. IK heb altijd 2 mutsen in de auto liggen voor na het duiken.
fotolijstjes - Hebben we nog genoeg in huis.
tijdschriften - nee, maar een fototijdschrift mag wel.
sieraden - draag ik niet.
telefoonhoesjes - nee
thermosbeker - ja. Geen eerste keus, maar kan een keer handig zijn.
kussentjes - nee
theedoeken - heb ik genoeg.
lippenbalsem - nee
eggtimer - nee, ik kook eieren gewoon in een pan op de gok.
haken/breien - Nee.
diamond painting - NEE.
Boeken: boeken over duiken, duikgebieden, of paarden, in alle talen welkom. Ook gebruikt welkom. Mag alles zijn, fokken, rijden, nh, duiktechniek, decompressietheorie, leven onder water, enz.

Ik vraag mij, na het lezen van jouw lijstje af, wat er secret gaat zijn aan jouw pakket....

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:37

Ik ga geen lijstje invullen, mocht mijn secret santa dit wel graag willen dan mag dat uiteraard alsnog gevraagd worden via het beheer :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:40

Als alles nee is... Waarom doe je dan mee? :?

Ik zou het ook echt niet leuk vinden om jouw Santa te zijn Germie...

Daarbij vind ik het ook echt niet leuk om jouw berichten te lezen. Dit gaat linea recta de prullenbak in, daar ga je van kotsen etc.. Ik hoop dat je dit zelf ook in ziet.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:42

zullen we het gezellig houden :o ik denk dat Germie de hint wel snapt en dat ze ook wat dingen moet zeggen die ze wel leuk vind en binnen het budget past.

Pepper jou bericht is ook niet zo leuk :n

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:51

Ashleytjuhh schreef:
zullen we het gezellig houden :o ik denk dat Germie de hint wel snapt en dat ze ook wat dingen moet zeggen die ze wel leuk vind en binnen het budget past.

Pepper jou bericht is ook niet zo leuk :n

Sorry,maar ze zegt wel gewoon wat velen van ons denken bij het lezen van zulke berichten in zo'n leuk topic als dit.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 14:51

Iedereen heet zijn of haar voorkeuren. Daar zou niets mis mee moeten zijn. Lijstjes en wensen zijn natuurlijk altijd richtlijnen. Je doet je best daar rekening mee te houden. Als je echt iets heel tofs vindt wat daar niet aan voldoet kan het alsnog in de smaak vallen. Het blijft tenslotte een verrassingspakket en de santa probeerd er wat leuks van te maken. Het gaat toch vooral om het gebaar, de spanning, iemand blijmaken en de kerstgedachte.