Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:20

Nou mijn man zijn vorige werkgever nam het niet zo nauw met betalen, paar maanden paar honderd minder overgemaakt en de laatste maand voordat ze ‘failliet’ gingen helemaal geen loon en ook geen vakantiegeld over bijna een jaar.
Het UWV nam dat over, fijn dachten wij, nou not dus :n kunnen gewoon bijna 2000 terugbetalen _-:(
Als ze dan helpen laten ze dan rekening houden met de loonheffing e.d!
Snap nog steeds niet dat ze in de taxiwereld tig keer een bv op kunnen starten en weer kunnen laten klappen, helemaal omdat ze een grote opdracht van de provincie hadden en zoveel geld hadden gekregen.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:50

DHL, DHL, DHL, DHL, DHL. POTVER. Eerst waren we zogenaamd niet thuis, knap maar oké. Nu naar een pakketpunt en kan het niet bezorgd worden omdat deze zogenaamd dicht is. Heb net contact gehad met het punt, 3x raden? Open tot 8 uur, veeg mij maar op |o |o |o

Edit; nu in de chat met dhl. De reactie is dat dit wel heel gek is, joh. Daar hoef ik ook niet voor bij dhl te werken genie

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 16:55

Kleine vliegjes uit de klimop.
Zit je buiten komen ze met de hele familie op je armen zitten.
En ze jeuken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 17:01

Net bericht gehad dat ik afgewezen ben na een sollicitatie.
Er waren erg veel kandidaten en ze hadden de luxe dat ze konden kiezen voor mensen met ervaring.
Ik kon er in elk geval niks zelf aan doen dat ik niet geworden ben zeiden ze en er was een keuze gemaakt tussen alle geschikte kandidaten waar ik zeker tussen zat.

Ben er echt stuk van, want dit was een kans die ik niet snel weer krijg ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 17:02

Dat ik brak ben, gezopen, 4 uurtjes slaap en dan vervolgens 2 uur in de auto zitten is niet goed. Slapen kan ik overigens niet overdag.

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 17:04

Tandartsen die momenteel geen nieuwe patiënten aannemen.
Ik ben al panisch bang voor tandartsen.
Heb er nu al 3! gebeld en nemen geen nieuwe patiënten aan ook al zeg je erg veel tandpijn te hebben

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 17:36

carineken schreef:
Tandartsen die momenteel geen nieuwe patiënten aannemen.
Ik ben al panisch bang voor tandartsen.
Heb er nu al 3! gebeld en nemen geen nieuwe patiënten aan ook al zeg je erg veel tandpijn te hebben

Heb je niet een huidige tandarts waar je bent ingeschreven? Lijkt me wel super naar dat je met pijn zit en niemand wil je helpen. :(:)

Marije_1997 schreef:
Dat ik brak ben, gezopen, 4 uurtjes slaap en dan vervolgens 2 uur in de auto zitten is niet goed. Slapen kan ik overigens niet overdag.

Heb je er wat van geleerd? :Y)

Ineke2 schreef:
Er waren erg veel kandidaten en ze hadden de luxe dat ze konden kiezen voor mensen met ervaring.
Ik kon er in elk geval niks zelf aan doen dat ik niet geworden ben zeiden ze en er was een keuze gemaakt tussen alle geschikte kandidaten waar ik zeker tussen zat.

Wat rot zeg! :(:) Hopelijk komt er toch snel weer iets op je pad waar je ook zo enthousiast over kunt zijn!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 17:42

Hangry, moe, teleurgesteld en ik erger me kapot aan verkopers op marktplaats die zeggen dat het merk A. is, maar het gewoon een namaak is van merk B.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 18:42

Nayomie,

Ik vond het wel gezellig, maar ben gwn brak. Als ik bij iemand anders slaap heb ik dat altijd (ik rijd niet met drank op, ook niet 1 slok).
Dus nee heb er niets van geleerd, heb ook erger gehad. Maar het is wel even een irritatie nu.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 18:44

Dom woord van de dag: nozzel.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 19:09

Dat ik mij sinds de dood van mijn moeder al zo vaak alleen op de wereld heb gevoeld.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 19:14

Amandavd schreef:
Dat ik mij sinds de dood van mijn moeder al zo vaak alleen op de wereld heb gevoeld.

Een hele dikke knuffel!

Ergernis van vandaag .. Iemand uit Washington probeert mijn honden-instagram te hacken blijkbaar -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 19:15

Amandavd schreef:

Knuffel! :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 20:37

Dat ik de pagina van Canon op Facebook niet kan opzoeken.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 21:52

Dat wij normaal zo’n stekker gedoe hebben tegen de muggen maar mijn “kaartjes” voor in dat machientje op zijn en ze die ook niet hadden in de supermarkt waar ik vandaag ben geweest en ik nu al voor de tweede avond/nacht op rij geterroriseerd word door die rotbeesten. _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:01

Alles. De teleurstelling, vermoeidheid, stress. Altijd super hevig weer voor mijn verjaardag. Kan ik ook gewoon stoppen met mijn verjaardag vieren?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:02

Twee dagjes weg met pap en ik ben op dag 1 al totaal gesloopt :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:09

Loeky01 schreef:
Alles. De teleurstelling, vermoeidheid, stress. Altijd super hevig weer voor mijn verjaardag. Kan ik ook gewoon stoppen met mijn verjaardag vieren?

Ja ik vier hem al jaren niet meer (hooguit met man en kinderen)...

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:09

Ineke2 schreef:

Gemeente waar je zo graag wil werken? Sterkte, niet leuk en zeker niet als je die kans niet snel meer krijgt.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 22:18

Dat ik mij vreselijk eenzaam voel. Door overlijden van mijn zus en 15 keer opgenomen te zijn in het ziekenhuis (dit jaar dan) lijkt wel alsof iedereen mij ontwijkt. -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 00:30

Vulling bij mijn kies is eruit. Voel het niet, merkte alleen op dat mijn kies een andere vorm had. Ik wil niet naar de tandarts |( waarom blijven die domme vullingen nou nooit eens zitten??

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 00:49

Dat ik vanavond echt goed uit ben wezen eten, maar me nu net realiseer dat ik helemaal geen fooi gegeven heb. |( Voel me er mega slecht over. Heb gepind, maar maak daar normaal meer van, heb er echt totaal niet aan gedacht. Zo onwijs slecht

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 01:44

Niobe schreef:
Dat ik vanavond echt goed uit ben wezen eten, maar me nu net realiseer dat ik helemaal geen fooi gegeven heb. |( Voel me er mega slecht over. Heb gepind, maar maak daar normaal meer van, heb er echt totaal niet aan gedacht. Zo onwijs slecht

Niet! -O- ik geef S de schuld.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 02:37

De politie helicopter

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 06:51

Dat ik in een grote loods moet werken vandaag.. werk bij zo'n groot goed lopend bedrijf en nog hebben ze kwam gebouw het goedkoopste neerkwakt. Staat al op standje oven om 10 uur ben ik bang.
Vorig jaar met 40 graden zat ik rustig onkruid te steken in de volle zon maar in een benauwde ruimte ga ik er niet goed op.