Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sneeuwvlok23

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 18:55

Heb al mijn items in mijn box gepast en ben echt super enthousiast! Maar ook weer niet, want mijn bankrekening huilt op dit moment :') Had tegelijkertijd met mijn Zalonbox via Zalando zelf ook veel kleding gepast en het was allemaal gewoon zo leuk!

Afbeelding

Heb eigenlijk al een spijkerjasje, maar deze viel wat langer dus toch maar gehouden :) Het witte topje zou ik normaal niet kiezen, omdat ik echt heel bleek ben en rood haar heb. Ondanks dat vond ik hem echt super leuk; is niet echt wit, maar meer crème. Heb hem alleen voor een maatje kleiner aangevraagd.
Het zwarte topje was een tanktop en mijn buik puilde daaronder uit, dus helaas haha. Ook nooit zo'n fan van shirts met zo'n knoop erin.
De groene broek heb ik al gehouden van mijn zalando box, maar ziet er wel precies zo uit! Daarom deze van Zalon teruggestuurd.
Zwarte rokje en shirt niet gepast. Heb al een zwart rokje en genoeg zwarte shirts thuis liggen. Wilde nu juist andere kleuren dan alleen zwart, haha.
Ben razend enthousiast over het baluwe shirt! Super mooie kleur, vond dat mijn ogen er echt heel mooi uitkwamen. Wel te groot, dus heb nabesteld voor een maatje kleiner.
Dan de broek. Verliefd! Heb me er ingewurmd, maar een maatje groter zou weer te groot zijn. Zal wel uitlopen, dus komt goed. Er zitten scheuren in, maar wel zo dat je geen bloot been zien. Zit super lekker en vind het een mooie kleur blauw!
Ook het tasje gehouden. Had nu alleen een paars tasje thuis liggen en zwart is lekker neutraal om bij allerlei outfits aan te kunnen.

Al met al, enorm blij met mijn box. Ik had Cherylle als styliste en kan haar jullie dan ook echt aanraden. Ze had eerste dure items en kleuren die mij niet passen, maar na feedback te hebben gegeven heeft ze dit goed aangepast :) Zou dit misschien nog een keertje voor in de herfst/winter willen doen :o

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 19:04

Wat leuk een zwart tasje erbij!
Nooit aangedacht maar zoiets zoek ik nog.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 19:42

Ik heb best 50 euro of meer over voor een goede kwaliteit shirt. Maar als het gewoon een grijs shirt is, helemaal geen opdruk of bijzondere halslijn of vorm, nee dan niet. Die koop ik liever bij een hema, c&a of h&m.

Jurken draag ik bijna nooit, sus dan vind ik 50 euro zonde. Ik koop bv voor 15 euro hele leuke jurkjes van de h&m.

Broeken mogen best 100 euro zijn. Maar dan moeten ze gewoon perfect zitten. Ik wil er dan niet nog n riem om moeten doen, of moeten gaan hijsen, of niet eens kunnen hurken.

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 21:35

Hemellichaam schreef:
Dit stond in de mail die ik van Zalon kreeg nadat ik mijn box heb ontvangen:
"Hoe stuur ik terug? Artikelen die je niet wil houden, leg je terug in de Zalon-box. Plak het meegeleverde retourlabel over het oude verzendetiket heen en geef de box af bij een bpost-punt. Een medewerker daar handelt het verder af. Je retour online aanmelden is niet nodig." Heel simpel dus!

Aahh top! Thanks voor de uitleg!

@blue_flower als ik mijn pakket wil aanmelden dan staat er al dat mijn feedback is verzonden, klopt dat?

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 23:49

Over het geld: ik heb überhaupt niet veel te besteden momenteel ivm corona, maar daarnaast heb ik altijd in kleding winkels gewerkt en dus altijd korting gekregen, ook op echt goede merken. Daardoor gewend geraakt aan zegmaar 50% korting tijdens shoppen (uitverkoop + personeelskorting) en dus vind ik het gewoon niet nodig om dan nu wel 50 euro voor een item te betalen. Het is altijd goedkoper te vinden, en dan loop ik liever 1 seizoen in een shirtje van 5 euro,(waardoor ik er ook elk seizoen een aantal nieuwe kan kopen) dan 3 seizoenen met een van 50 euro ;)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 00:21

Drunksheep schreef:
linoleum schreef:
Drunksheep, was benieuwd naar of het een styliste zou lukken om wat passends voor jou te zoeken. Maar helaas.

Dit is wat ik opgestuurd had gekregen, en ik had ook nog benadrukt dat ik niet echt van dit soort opdrukken houd (behalve van bands die ik echt tof vind) :') En ik ben ook een beetje te oud voor een t-shirt jurk met een opdruk als 'Raise hell', haha.

[ [url=m/kkQlwf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Q91jL8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Gz5Mia.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yuBxU8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LAVMYj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/h0Eo2A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je een linkje van dat eerste zwarte topje en die zwarte body? Die vind ik erg gaaf! :j

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 08:56

Misty444 schreef:
Hemellichaam schreef:
"Hoe stuur ik terug? Artikelen die je niet wil houden, leg je terug in de Zalon-box. Plak het meegeleverde retourlabel over het oude verzendetiket heen en geef de box af bij een bpost-punt. Een medewerker daar handelt het verder af. Je retour online aanmelden is niet nodig." Heel simpel dus!

@blue_flower als ik mijn pakket wil aanmelden dan staat er al dat mijn feedback is verzonden, klopt dat?

Kan heg zijn dat Zalon je box nog niet als afgeleverd heeft geregistreerd?

Bij mij staat er:
En, hoe bevalt je Zalon-box? Hopelijk ben je blij met je nieuwe outfit of items!

Dan de totaal prijs en kan ik per item feedback geven.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 10:21

Misty444 schreef:

Dit heb ik dus ook, al twee weken. En ik ga echt niet opsturen zonder aanmelden, inderdaad voor geval ie kwijtraakt o.i.d.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 10:52

Ik heb mijn box binnen. Het valt eigenlijk allemaal tegen behalve 1 shirt... heb foto’s voor jullie gemaakt haha.

Afbeelding

Afbeelding
Jurkje. Opzich wel leuk, maar de stof is heel raar zweterig en als het touwtje los gaat, is de jurk helemaal open (Wrap dress).

Afbeelding
Ander jurkje. Mwa, plus ik wilde jurkjes voor in de huisartsenpraktijk en ik vind dan blote schouders niet helemaal geschikt.

Afbeelding

Afbeelding

Rokje, leuke kleur en vorm. Alleen zoals te zien is hij veel te wijd. Komt wel door elastiek maar dan nog :') Truitje doet niet zoveel voor me en trekt bij de borsten (wat knap is want zoveel heb ik niet haha)

Afbeelding

Afbeelding
Dit shirt vind ik wel leuk.

Afbeelding

Afbeelding
Ander rokje met leuke shirt. Rokje oogt leuk, maar een groot deel van het rokje is héél wijd, lijkt wel een rokje voor iemand die zwanger is.

Afbeelding
Vest. Mwa. Kleur is wel leuk maar hij is heel dun dus ik zou er niet zoveel aan hebben behalve dat hij wel leuk eruit ziet.

Afbeelding
Spijkerblouse. Ik had aangegeven geen denim te willen. Vind hem ook niet zo mooi vallen.

Afbeelding
Schoenen. Zitten te wijd bij de bovenkant van mijn voet en te strak bij de tenen. Jammer want wel leuke kleur.

Wat vinden jullie ervan?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:06

Ik vind dat gele rokje met het blauwe shirt erboven er leuk uitzien. En dat groene jurkje erboven vind ik ook echt heel leuk. Maar ik snap wel dat je het niet zomaar aan zou doen naar de huisartsenpraktijk. Groene shirt ziet er leuk uit.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:10

Ik vind het zwarte jurkje je dan weer prachtig staan. Maar dat heb je met smaak he..... :)
En inderdaad Groene shirt op zwarte broek past heel leuk ( minder met rokje)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:14

Ik vind alles je eigenlijk wel staan :)
Dat groene jurkje vind ik echt super mooi maar ik ben bevooroordeeld want dat staat op vero moda al op mijn verlanglijstje :D

Ik was gisteren niet thuis toen ze mijn box wilden leveren dus kan hem pas morgen bij de post oppikken na mijn werk.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:15

Heb je niet een leuk jasje of vest wat je bij het groene jurkje kan combineren? Want die vind ik je wel heel leuk staan!

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:18

Hemellichaam schreef:

@blue_flower als ik mijn pakket wil aanmelden dan staat er al dat mijn feedback is verzonden, klopt dat?[/quote]

Kan heg zijn dat Zalon je box nog niet als afgeleverd heeft geregistreerd?

Bij mij staat er:
En, hoe bevalt je Zalon-box? Hopelijk ben je blij met je nieuwe outfit of items!

Dan de totaal prijs en kan ik per item feedback geven.[/quote]

Ik heb al feedback gegeven en m'n nabestelling is ook al binnen! Maar verder kan ik niks retour stellen?

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:19

Eerste jurkje vind ik ook leuk staan! Maar vervelende stof is voor mij ook een absolute no-go. Groene jurkje snap ik je beweegredenen, het staat op zich leuk, maar voor in de praktijk moet er dan eigenlijk wel een vestje ofzo overheen.

Groene shirt staat op de broek heel mooi, op de rokjes vind ik het niet zo'n succes. Spijkershirt staat prima, niet heel spectaculair, maar wel heel draagbaar denk ik.

Jammer dat je styliste niet heel erg naar je wensen heeft gekeken, je hebt een heel mooi figuur dus het zou toch niet zo lastig moeten zijn om wat leuks voor je samen te stellen.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:22

turtlelito schreef:
Eerste jurkje vind ik ook leuk staan! Maar vervelende stof is voor mij ook een absolute no-go. Groene jurkje snap ik je beweegredenen, het staat op zich leuk, maar voor in de praktijk moet er dan eigenlijk wel een vestje ofzo overheen.

Groene shirt staat op de broek heel mooi, op de rokjes vind ik het niet zo'n succes. Spijkershirt staat prima, niet heel spectaculair, maar wel heel draagbaar denk ik.

Jammer dat je styliste niet heel erg naar je wensen heeft gekeken, je hebt een heel mooi figuur dus het zou toch niet zo lastig moeten zijn om wat leuks voor je samen te stellen.

Lief, dank je!

Het groene jurkje vindt iedereen hier leuk, dat snap ik ook wel. Ik heb alleen al (even geteld) 10 van dit soort jurkjes (zelfde pasvorm en met prints) met blote schouders in de kast hangen, vandaar dat ik ook minder snel geneigd ben om die dan te houden.

Zwarte ‘broek’ is eigenlijk een legging, ik moet even kijken of ik een leuk rokje heb voor onder dat groene shirt want ik draag praktisch geen broeken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:28

Je retourzending hoef je niet aan te melden. Plak de retoursticker die in de doos zit, over de adressticker op de buitenkant van de doos.
Dan ga je naar het post nl punt en lever je hem in. Daar krijg je ook een verzendbevestiging mee en kan je het pakket dus ook zelf volgen.
Je krijgt een mail van Zalon als je pakket is aangekomen en verwerkt. Vanwege de drukte kan het even duren.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:45

Vind inderdaad best veel leuk staan Tanya, alleen die rokjes niet zo. Zweterig stofje is voor mij ook een no go. Vraag me wel af of dat groene shirt mooi gaat staan op rokjes, bij die broek/legging vind ik hem heel tof!
Misschien kan het roze vest leuk zijn om op je mouwloze jurkjes te dragen en zo je outfit geschikt te maken voor werk? Juist dunne vestjes vind ik daarvoor heel fijn in de warmere seizoenen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:50

Oh, Tanya, ik vind het niet gek! Maar ik denk dat je alles wel kunt hebben met jouw figuur.

Ik twijfel nog steeds haha! Heb alles van het weekend nog een keer aangetrokken om een vriend te laten keuren. Die heb ik gelijk betere foto’s laten maken buiten (ik vertrouw geen spiegels haha). Nu blijkt dat ik wel al veel soortgelijks in de kast heb hangen. Dus nog even goed kritisch kijken, ik had geen goedkope dingen.

Afbeelding
Links is eigen, rechts Zalon. En ik vind de Zalon-broek dan ook weer echt leuk met de Zalon-trui :$ .

Van het weekend ga ik definitief beslissen.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:54

astridastrid schreef:
Oh, Tanya, ik vind het niet gek! Maar ik denk dat je alles wel kunt hebben met jouw figuur.

Ik twijfel nog steeds haha! Heb alles van het weekend nog een keer aangetrokken om een vriend te laten keuren. Die heb ik gelijk betere foto’s laten maken buiten (ik vertrouw geen spiegels haha). Nu blijkt dat ik wel al veel soortgelijks in de kast heb hangen. Dus nog even goed kritisch kijken, ik had geen goedkope dingen.

[ [url=m/qqlqld.png]Afbeelding[/url] ]
Links is eigen, rechts Zalon. En ik vind de Zalon-broek dan ook weer echt leuk met de Zalon-trui :$ .

Staat je goed! Vind jouw eigen broek nog beter staan dan die van Zalon. En inderdaad misschien zonde als je het al in de kast hebt hangen, haha. Zijn er items die je sowieso gaat houden? Ik stem voor de beide jumpsuits (roze met bloemen en die sparkly)

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:59

Astridastrid: ik vind dat best veel op elkaar lijken om aan te kopen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:03

Dankjewel Tanya <3!
Ja, de sparkly playsuit ga ik sowieso houden haha!

Ik twijfel over de roze jumpsuit. Ik had hem ook nog wel een keer aangedaan om te laten zien (met eigen schoenen - ja dat is mijn auto hahah):
Afbeelding

Ik vind dat hij me dikker maakt door die strik haha (...vrouwen...).

Ik wil de muiltjes eigenlijk ook, maar €125. En vooral: ik heb al zoveel pumps. Maar zijn bijna uitverkocht op de site (FOMO!).

En dan de twijfels over de spijkerbroek haha! Mijn beste vriend was het overigens met je eens - mijn eigen broek (Diesel) beter.

En toch ook wel over de witte blazer en schoenen.

Ja toch he, Lukasje. Mmm...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:06

astridastrid schreef:

[ [url=m/qqlqld.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zou zeggen, je eigen broek met de zalon trui. Want ik kan je bh volgens mij door je eigen gele shirt heen zien. Persoonlijk hou ik niet van doorschijnend, dus zou ik de zalontrui kiezen. Maar je eigen broek kleed je beter af vind ik.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:26

Ik vind broeken-met-gaten zelden charmant, maar de Zalon-broek vind ik ook niet echt wat voor je doen. Dan staat je eigen broek je inderdaad beter. Trui is wel heel leuk.

De roze jumpsuit vind ik je echt goed staan, past bij je (en je auto :') ). Dat de strik je dikker maakt zie ik niet hoor :n

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:32

Berdien schreef:
Ik vind broeken-met-gaten zelden charmant, maar de Zalon-broek vind ik ook niet echt wat voor je doen. Dan staat je eigen broek je inderdaad beter. Trui is wel heel leuk.

De roze jumpsuit vind ik je echt goed staan, past bij je (en je auto :') ). Dat de strik je dikker maakt zie ik niet hoor :n

Haha dankjewel voor je eerlijke reactie! Iedereen trouwens! Had mijn beste vriend toch een punt (die zei gelijk hetzelfde). Die broek gaat terug heb ik nu besloten.