Had tegelijkertijd met mijn Zalonbox via Zalando zelf ook veel kleding gepast en het was allemaal gewoon zo leuk! 
Heb eigenlijk al een spijkerjasje, maar deze viel wat langer dus toch maar gehouden
Het witte topje zou ik normaal niet kiezen, omdat ik echt heel bleek ben en rood haar heb. Ondanks dat vond ik hem echt super leuk; is niet echt wit, maar meer crème. Heb hem alleen voor een maatje kleiner aangevraagd.Het zwarte topje was een tanktop en mijn buik puilde daaronder uit, dus helaas haha. Ook nooit zo'n fan van shirts met zo'n knoop erin.
De groene broek heb ik al gehouden van mijn zalando box, maar ziet er wel precies zo uit! Daarom deze van Zalon teruggestuurd.
Zwarte rokje en shirt niet gepast. Heb al een zwart rokje en genoeg zwarte shirts thuis liggen. Wilde nu juist andere kleuren dan alleen zwart, haha.
Ben razend enthousiast over het baluwe shirt! Super mooie kleur, vond dat mijn ogen er echt heel mooi uitkwamen. Wel te groot, dus heb nabesteld voor een maatje kleiner.
Dan de broek. Verliefd! Heb me er ingewurmd, maar een maatje groter zou weer te groot zijn. Zal wel uitlopen, dus komt goed. Er zitten scheuren in, maar wel zo dat je geen bloot been zien. Zit super lekker en vind het een mooie kleur blauw!
Ook het tasje gehouden. Had nu alleen een paars tasje thuis liggen en zwart is lekker neutraal om bij allerlei outfits aan te kunnen.
Al met al, enorm blij met mijn box. Ik had Cherylle als styliste en kan haar jullie dan ook echt aanraden. Ze had eerste dure items en kleuren die mij niet passen, maar na feedback te hebben gegeven heeft ze dit goed aangepast
Zou dit misschien nog een keertje voor in de herfst/winter willen doen

.
!