Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb mijn vakanties geannuleerd voor juli en augustus. Ik vraag mezelf af of het wijs is om naar een eiland te gaan reizen...Ibiza en kos..... moet ik dit perseee willen....? Risico om ziek te worden, vast te komen zitten, mitsen en maren.... dus dan maar mijn geld uitsparen en volgend jaar gaan. Wel een bummer.
Ben je nu je aanbetaling kwijt?
raket schreef:Pas wel een beetje op met vouchers. Degene die na 1 juni worden uitgegeven hebben geen sgr garantie.
Ik kon nergens vinden of dat nog verlengd gaat worden. Wij boeken nu dus nog niets anders. Eerst zien dat alles op gang komt.
Citaat:Na de 12 maanden moet het ongebruikte gedeelte van de voucher worden uitbetaald in geld.
Autumnn schreef:raket schreef:Pas wel een beetje op met vouchers. Degene die na 1 juni worden uitgegeven hebben geen sgr garantie.
Ik kon nergens vinden of dat nog verlengd gaat worden. Wij boeken nu dus nog niets anders. Eerst zien dat alles op gang komt.
in de meeste gevallen krijg je na een verlopen voucher je geld terug
Citaat:Na de 12 maanden moet het ongebruikte gedeelte van de voucher worden uitbetaald in geld.
Bron: https://www.euclaim.nl/blog/vlucht-gean ... je-rechten
knabbelgirl schreef:Wij moesten gewoon onze aanbetaling volledig doen, ook het restantbedrag. Deden we dat niet dan waren we alles kwijt en kregen we geen voucher voor wat we al betaald hadden. Als het goed is wordt onze voucher voor 1 juni uitgegeven (vertrek 4 juni) maar ga daar na deze berichten wel even goed op zitten. Handig dat het benoemd wordt hier!
mvdende schreef:knabbelgirl schreef:Wij moesten gewoon onze aanbetaling volledig doen, ook het restantbedrag. Deden we dat niet dan waren we alles kwijt en kregen we geen voucher voor wat we al betaald hadden. Als het goed is wordt onze voucher voor 1 juni uitgegeven (vertrek 4 juni) maar ga daar na deze berichten wel even goed op zitten. Handig dat het benoemd wordt hier!
En zo niet, dan zou ik echt op mn strepen staan dat je je geld terug krijgt. Zijn ze verplicht om te doen.
Sheran schreef:Dank je Alleen heb je dan waarschijnlijk een annuleringsverzekering nodig om (een deel van) je geld terug te krijgen?
Sheran schreef:Sodera, Knabbel: met KLM, eind juli pas. Maar de relevantie van mijn vlucht is gestoeld op het Spaanse toeristenseizoen.
Justme_Lisaa schreef:Hou wel rekening ermee dat je annuleringsverzekering niets meer uitbetaald op het moment dat je een voucher heb gekregen
Edit; en ik weet niet of het zo gemakkelijk los loopt. Dit hierboven is ook dat ik mijn verlies neem, maar sowieso 350 euro gewoon terug krijg waarschijnlijk
Sheran schreef:Sodera, Knabbel: met KLM, eind juli pas. Maar de relevantie van mijn vlucht is gestoeld op het Spaanse toeristenseizoen.
Sheran schreef:Haha, dank je, ik hoop het ook! Mijn probleem bestaat vooral uit: wat als de vlucht wél doorgaat maar de accomodatie in kwestie géén toeristen mag ontvangen. Dan zit ik 1,5 maand in Spanje zonder onderdak