[HK] Thuiszijn en bezigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Re: [HK] Thuiszijn en bezigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 12:21

<3 die billen San!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:23

Boheme schreef:
_San87_ schreef:
[ [url=m/E3aNlB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bezig met een nieuw werk :D.

Die billen.. om verliefd op te worden..

Voel je je weer wat beter San87?

Jaaa, ik houd van dikbillen <3. Ik zie ze liever met staart, maar dat zou de essentie van de tekening verpesten.

ontherun schreef:
<3 die billen San!

Tof he <3.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:41

Vind zo knap als je goed kan tekenen. Mijn niveau is vorkhanden zeg maar haha :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:52

@Boheme, ik heb je andere vraag niet eens beantwoord, sorry :o. Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker. We hebben net gras gehaald, ik ga nu even douchen en even op bed.

@Zamora, oefening baart kunst :D. Ik heb de dikbillen af, zal zo, als ik gedoucht ben een foto maken :j.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:28

_San87_ schreef:
@Boheme, ik heb je andere vraag niet eens beantwoord, sorry :o. Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker. We hebben net gras gehaald, ik ga nu even douchen en even op bed.

@Zamora, oefening baart kunst :D. Ik heb de dikbillen af, zal zo, als ik gedoucht ben een foto maken :j.

Geeft toch niets San87, beterschap en rust lekker uit. Hopelijk straks weer beter..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:00

Afbeelding

Dit is 'm geworden *\o/*.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:06

Echt heel erg gaaf <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:13

Dank je :D! Hij heeft een plekje in de woonkamer gekregen, haha.

Nu m'n luie kont maar eens van de bank slepen en boodschappen doen... We willen wel eten vanavond.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:33

Wat mooi zeg!! Echt heel knap :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:34

Zal ik wat spaghetti jou kant op mikken? := Had een beetje veel gemaakt, porties maken ben ik niet zo goed in.

Vanmiddag luxe lunch gemaakt, ik had een keer zo'n Hellofresh box besteld. Had een flammkuchen met brie en appel gekozen :9 Zooo lekker. Gelukkig vind vriend dat niet lekker als avondeten dus ik heb twee dagen luxe lunch :9

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:40

Heel mooi San!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:43

ontherun schreef:
Zal ik wat spaghetti jou kant op mikken? := Had een beetje veel gemaakt, porties maken ben ik niet zo goed in.

Vanmiddag luxe lunch gemaakt, ik had een keer zo'n Hellofresh box besteld. Had een flammkuchen met brie en appel gekozen :9 Zooo lekker. Gelukkig vind vriend dat niet lekker als avondeten dus ik heb twee dagen luxe lunch :9

Dat is grappig, dat aten wij gisteravond ook, super lekker :)

Wat een mooie tekeningen San!

Artico is een Spaanse mastin mix.
Als pup gered uit een dodingsstation in Spanje door een stichting en naar België gekomen. Helaas kon hij bij zijn eerste huis niet blijven en is hij via de opvang bij ons gekomen.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 17:58

Bedankt allemaal

Citaat:
Faelynn, gaaf, aan de rechterkant zal zich geen muur bevinden, toch? Dat lijkt me best cool tijdens het koken. Ben je niet bang dat een donkere keuken ook je woonkamer donker gaat maken? :o

Nee rechter kant bevind zich geen muur inderdaad, mijn woning is een soort van splitlevel, de keuken staat op de verhoging, en dan aan de rechter kant zit aan de open kant van de verhoging, daar kijk je dus uit over de woonkamer. Ben niet zo bang dat het te donker word, mijn woonkamer zit er namelijk achter en tegen de verhoging en achterkant van de keuken wil ik een muurtje maken met steen patroon. En de keuken zelf staat bij het raam, mijn huis is helemaal glas aan de voorkant namelijk, zoals op deze foto. :)
Vloer hou ik ook heel licht, heb een licht eiken vloer gekocht vandaag :D

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:10

Zamora schreef:
Wat mooi zeg!! Echt heel knap :D

Dank je wel :D!

ontherun schreef:

Omg, ja! Spaghetti :9. Ik houd echt van pasta, maar ik eet t niet vaak, ik hoef er maar naar te kijken de kilo's zitten aan m'n dijen :').

Hellofresh? Is dat zo'n box met ingrediënten waar je zelf iets van kan maken naar recept? Flammkuchen zijn wel bijzonder lekker, de combi brie en appel klinkt ook erg goed.

Sheran schreef:
Heel mooi San!

Dank je wel :D.

Percy schreef:
Dat is grappig, dat aten wij gisteravond ook, super lekker :)

Wat een mooie tekeningen San!

Artico is een Spaanse mastin mix.
Als pup gered uit een dodingsstation in Spanje door een stichting en naar België gekomen. Helaas kon hij bij zijn eerste huis niet blijven en is hij via de opvang bij ons gekomen.

Bedankt :D!

Aaah Mastin, ik herkende daar al wat van in hem. Vooral zijn kop. Lijkt me een ouwe goedzak voor zijn gezin.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:12

Faelynn schreef:
Bedankt allemaal

Citaat:
Faelynn, gaaf, aan de rechterkant zal zich geen muur bevinden, toch? Dat lijkt me best cool tijdens het koken. Ben je niet bang dat een donkere keuken ook je woonkamer donker gaat maken? :o

Nee rechter kant bevind zich geen muur inderdaad, mijn woning is een soort van splitlevel, de keuken staat op de verhoging, en dan aan de rechter kant zit aan de open kant van de verhoging, daar kijk je dus uit over de woonkamer. Ben niet zo bang dat het te donker word, mijn woonkamer zit er namelijk achter en tegen de verhoging en achterkant van de keuken wil ik een muurtje maken met steen patroon. En de keuken zelf staat bij het raam, mijn huis is helemaal glas aan de voorkant namelijk, zoals op deze foto. :)
Vloer hou ik ook heel licht, heb een licht eiken vloer gekocht vandaag :D

[ [url=m/swrd3I.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ziet er heel mooi uit! Heb jij ook zoveel glas aan de linker kant? Dat maakt het extra gaaf :D.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 19:12

Wij eten morgen spaghetti carbonara (zonder vlees/spekjes) :9

Citaat:
Dat ziet er heel mooi uit! Heb jij ook zoveel glas aan de linker kant? Dat maakt het extra gaaf :D.

Ja bij mij is ook de hele voorkant glas, ligt nu dan geen gras voor zoals op de foto, maar wel een grote tuin met 2 openslaande deuren, daar zit dus wel ook mijn voordeur, je komt eigenlijk binnen in de keuken, het is een beetje een loft woning idee.
Maar wil binnenkort een volgtopic gaan maken denk ik van de verbouwing, ook leuk voor mij zelf om terug te kijken :j

Goede kleur weergeven op een foto is altijd een beetje lastig natuurlijk, maar dit is een plankje van de vloer die ik gekozen heb

Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 20:41

Er was spaghetti over San := Klopt, hellofresh zijn die boxen met precies de inhoud die je nodig hebt en het recept erbij. Ik had een kortingscode waarmee ik ze voor de helft een keer kon bestellen dus ik dacht, doe eens gek. En ik zag lekkere recepten staan := Voor de reguliere prijs vind ik het wel erg duur (40 voor 3 recepten), maar ik vond het wel leuk. Ben niet zo creatief en handig, en met zo'n stappenplan ernaast kan ik toch nog wel iets. Combi van brie en appel was echt heerlijk <3 Afbeelding

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:22

Vandaag even een Van Goghje gedaan :')

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:29

Sheran schreef:
Vandaag even een Van Goghje gedaan :')

[ [url=m/iJoqyq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk :D. Ik vind de dieren leuker, maar dat is omdat ik dieren in het algemeen leuker vind :P.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:52

Ben het helemaal met je eens :')

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 23:02

Ontherun, ik vond het ook super lekker, had ik eigenlijk niet verwacht. Wij hadden een box met drie maaltijden maar die kregen we gratis zonder keuze. Echt alle 3 de maaltijden waren de moeite.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 23:07

Ik had inderdaad ook drie maaltijden! Biefstuk met zelfgemaakte saus en aardappelgratin en morgen is het wildzwijnburger met zelfgemaakte frietjes. Ergens wel jammer dat het vrij prijzig is.

Deze is ook mooi sheran! Maar ook ik ga voor de dieren :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:50

Jongens (San en Sheran), wat zijn jullie weer mooi bezig!

Even iets tussendoor, het heeft niet direct iets te maken met bezigheden thuis te maken maar ik vind het wel motiverend. Zojuist kwam het bericht binnen dat er nog 708 Nederlanders met COVID-19 op de ic liggen. Dat is minder dan de helft dan de 1424 die er op het hoogtepunt lagen. Met andere woorden: al dat verplichte thuiszitten, verjaardagen missen, moeilijk doen bij de supermarkt, rare sprongen maken om niet pal naast elkaar op de stoep te lopen is niet voor niets!

Helaas zit ik wel behoorlijk vast met mijn proefschrift. :( Een gevaarlijke fase, want dit is typisch het moment waarop je er helemaal mee ophoudt: "ik had er al geen zin meer in, en ik kom toch niet verder." Gelukkig zijn jullie wel bezig gebleven, dat geeft ook mij weer een schopje onder de kont.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:01

Vanmiddag even zitten spelen met m’n airbrush, en vervolgens met de foto workshop die ik vd week online heb gevolgd
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:10

Wat een gave resultaten, LM! Nice.

Ik ben weer wat aan het tekenen. Vanmiddag heb ik een sering geplant, twee hortensia's in de pot gezet en de kippenren deels van gras voorzien :)).