Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boheme schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/E3aNlB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bezig met een nieuw werk.
Die billen.. om verliefd op te worden..
Voel je je weer wat beter San87?
ontherun schreef:die billen San!
_San87_ schreef:@Boheme, ik heb je andere vraag niet eens beantwoord, sorry. Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker. We hebben net gras gehaald, ik ga nu even douchen en even op bed.
@Zamora, oefening baart kunst. Ik heb de dikbillen af, zal zo, als ik gedoucht ben een foto maken
.
ontherun schreef:Zal ik wat spaghetti jou kant op mikken?Had een beetje veel gemaakt, porties maken ben ik niet zo goed in.
Vanmiddag luxe lunch gemaakt, ik had een keer zo'n Hellofresh box besteld. Had een flammkuchen met brie en appel gekozenZooo lekker. Gelukkig vind vriend dat niet lekker als avondeten dus ik heb twee dagen luxe lunch
Citaat:Faelynn, gaaf, aan de rechterkant zal zich geen muur bevinden, toch? Dat lijkt me best cool tijdens het koken. Ben je niet bang dat een donkere keuken ook je woonkamer donker gaat maken?
Zamora schreef:Wat mooi zeg!! Echt heel knap
ontherun schreef:Zal ik wat spaghetti jou kant op mikken?Had een beetje veel gemaakt, porties maken ben ik niet zo goed in.
Vanmiddag luxe lunch gemaakt, ik had een keer zo'n Hellofresh box besteld. Had een flammkuchen met brie en appel gekozenZooo lekker. Gelukkig vind vriend dat niet lekker als avondeten dus ik heb twee dagen luxe lunch
Sheran schreef:Heel mooi San!
Percy schreef:Dat is grappig, dat aten wij gisteravond ook, super lekker![]()
Wat een mooie tekeningen San!
Artico is een Spaanse mastin mix.
Als pup gered uit een dodingsstation in Spanje door een stichting en naar België gekomen. Helaas kon hij bij zijn eerste huis niet blijven en is hij via de opvang bij ons gekomen.
Faelynn schreef:Bedankt allemaalCitaat:Faelynn, gaaf, aan de rechterkant zal zich geen muur bevinden, toch? Dat lijkt me best cool tijdens het koken. Ben je niet bang dat een donkere keuken ook je woonkamer donker gaat maken?
Nee rechter kant bevind zich geen muur inderdaad, mijn woning is een soort van splitlevel, de keuken staat op de verhoging, en dan aan de rechter kant zit aan de open kant van de verhoging, daar kijk je dus uit over de woonkamer. Ben niet zo bang dat het te donker word, mijn woonkamer zit er namelijk achter en tegen de verhoging en achterkant van de keuken wil ik een muurtje maken met steen patroon. En de keuken zelf staat bij het raam, mijn huis is helemaal glas aan de voorkant namelijk, zoals op deze foto.![]()
Vloer hou ik ook heel licht, heb een licht eiken vloer gekocht vandaag![]()
[ [url=m/swrd3I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Dat ziet er heel mooi uit! Heb jij ook zoveel glas aan de linker kant? Dat maakt het extra gaaf.