Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:Stabiliseren van Oekraïne zal niet meteen betekenen dat er weer normale handel met Rusland mogelijk is. Dus zelfs als er een soort van vrede komt dan heb je goede kans dat de negatieve effecten nog tijden zullen aanhouden.
Met olie, mijnen en grondstoffen zit je goed. Met technologie niet zo.
enzino schreef:hagelslag schreef:En als je dan bedenkt dat duitsland juist kerncentrales ofline haalt is het gek dat Nederland ze juist wil hebben
Jammer dat die dingen te groot zijn om te transporteren.
Er zijn wel mobiele kerncentrales en, volgens mij, GE wil kleinere versies maken, maar in veel gevallen is de vraag naar stroom stabiel in een regio waardoor een vaste plek het handigst is.Horsy83 schreef:Stimuleer het rijden met electrische auto's en laadpalen (b2g) die terug kunnen leveren.
Het rijdende accu pack voor je huis en een oplossing voor het capaciteitsprobleem.
Tesla, wat rijdende accu packs maakt, is anders al 30% omlaag sinds begin dit jaar.
enzino schreef:Als je het hebt over "staan nog mooi in de plus", bedoel je dan ten opzichten van begin dit jaar of ten opzichten van het bedrag waarvoor je hebt aangekocht?
Badeendje schreef:Ik ben een half procent gestegen sinds 23 februari dus de wereldindex is er klaarblijkelijk op vooruit gegaan. Ik beleg niet in de AEX, dat scheelt. Vorige maand heb ik 222 euro dividend ontvangen, en dat is automatisch weer terug geïnvesteerd.
Saai hoor, beleggen
8nnemiek schreef:Ik denk vooral door Barrick gold, wat gaat die hard zeg!
denice schreef:Ik zie het maar als een kleine uitverkoop..