Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-25 14:50

Het is lang geleden dat ik nog gepost heb. Turbulente tijd gehad en nog steeds.. ik kon mezelf niet zo ver krijgen Om iets te schrijven. Ben in een zware depressie terecht gekomen. Begin mei zat ik zo diep dat ik geen licht aan het eind van de tunnel zag. Gelukkig heb ik mezelf eruit weten te hijsen. Nu werk ik hard aan mezelf om niet weer terug te vallen in dat diepe dal. Wat een moeilijker weg is.

Ruben doet het ok.. we wachten op een nieuwe scan eind van de naan en resultaten 17 November. Hij heeft veel angst voor de resultaten. Veel angst voor de dood op het moment. Veel Om doorheen re navigeren maar we zijn er Nog.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 18:17

Wat fijn om weer iets van jullie te horen. En wat verschrikkelijk dat jullie nog steeds zo enorm diep in deze rollercoaster zitten, met zo'n vreselijk angstige toekomstverwachting. Begrijpelijk dat je in een depressie bent geraakt, je bent al die tijd zo sterk geweest. Hoop dat je ergens hulp krijgt om dat licht aan het eind van de tunnel te kunnen blijven zien. Heel veel sterkte de komende tijd, hoop dat de scanresultaten jullie nog een beetje hoop kunnen geven. Stay strong :knuffel:

Nicje87

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 22:39

Ik ben een stille meelezer. Niet niks wat jullie allemaal voor je kiezen krijgen. Ik duim voor een wonder! Dikke digitale knuffel!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-25 22:48

Toch fijn om even van je te horen en dat inmiddels weer wat beter gaat met jou. Jullie zitten al zo lang in een spannende rollercoaster. Dat eist ook zijn tol. Ik zal meeduimen voor een gunstige uitslag, maar kan mij amper voorstellen hoe zwaar en spannend dit voor jullie is.
Ik hoop dat je een beetje steun kunt halen van Bokt. :(:)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 06:38

Hier ook een stille meelezer..
Hele dikke knuffel voor jullie!

Mariska_28

Re: Ons hele leven ineens compleet ondersteboven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 07:16

Wat een verschrikkelijke zware tijd heb jij (jullie) de afgelopen jaren gehad zeg. :(:) Ik hoop dat jij ook de hulp krijgt die jij nodig hebt, en duim dat de uitslag zo positief mogelijk is.