Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 16:05

bigone schreef:
Mensen die de vraagprijs bieden en niet meer reageren terwijl je ziet dat ze het gelezen hebben, daar verwijder ik het bod weer van.
Nog geen groene vinkjes, maar het kan via mail gelezen zijn dacht ik. Ik had laatst een bod verwijderd toen ik een dag niks hoorde, maar degene kocht het toch. Dan wacht ik nog even, ga het bod na 24 uur verwijderen denk ik.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 16:07

Imaudy je wilt niet weten hoe vaak dat voorkomt dat je alleen “oke” terug krijgt. Zo raar vind ik de vraag van dmh dan ook niet en je kan daar prima wat minder geïrriteerd op reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 16:09

imaudy, ik las het ook zo dat je alleen oké had terug gestuurd hoor, ik had hetzelfde idee als DMH dus dat gebitch is nergens voor nodig.

pillow

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:04

Wat is iedereen toch enorm ongeduldig. Er bestaan ook mensen die niet de hele dag met hun telefoon in de hand lopen. Of op hun werk zijn waar dat niet kan. Ik zelf doe alles met de laptop en kijk daar 2 x daags op. Als ik op MP bezig ben ms wat vaker, maar echt niet de hele dag door.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 19:13

Ik ben opzoek naar grote Eskadron Climatex onderlappen (50x45), nou vind dat toch zo rot zoeken op Marktplaats. De ene noemt het onderlappen, de ander onderbandages... Kan ze niet vinden, terwijl het echt van die dingen zijn die echt wel tweedehands te koop zijn. Bestaan al zo lang.

Nieuw zijn ze bijna niet te vinden of onwijs duur, dus zou ze het liefst tweedehands kopen. Die lappen gaan járen mee.

JoukjeV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 20:14

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:04

JoukjeV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:32

Oké :D

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 21:34

Suzanne F. schreef:
JoukjeV schreef:

Dit zijn de kleintjes. Ze zoekt de grote voor transport etc.

Dat zijn inderdaad wel de soort die ik bedoel, maar dan de kleine. Ik gebruik ze bijvoorbeeld voor stalbandages en in de trailer.

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 14:13

mavantos schreef:
Ik ben opzoek naar grote Eskadron Climatex onderlappen (50x45), nou vind dat toch zo rot zoeken op Marktplaats. De ene noemt het onderlappen, de ander onderbandages... Kan ze niet vinden, terwijl het echt van die dingen zijn die echt wel tweedehands te koop zijn. Bestaan al zo lang.

Nieuw zijn ze bijna niet te vinden of onwijs duur, dus zou ze het liefst tweedehands kopen. Die lappen gaan járen mee.

Ga straks eens even kijken, heb er nog liggen denk ik.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 16:02

Hier een goede ervaring! Gratis kledingrek gevonden op marktplaats. Ik was de eerste die reageerde en mijn vriend heeft hem gisteren kunnen halen. Nog super mooi :)

Mijn advertenties lopen niet zo lekker helaas. Alleen een schleich paardje verkocht. Ging wel goed. Werd opgehaald en gepast betaald :)

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 16:40

Ik heb een zadel te koop staan op 2dehands en mensen vinden het vreemd dat ik het zadel niet wil opsturen.
nu iemand die 1,5dag geleden een bod doe, akkoord gegaan met het bod, bericht gelezen maar geen reactie, zou ik de volgende geïnteresseerde persoon een bericht sturen?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 17:05

Dat zou ik wel doen drinken.

Ik vraag mij af in hoeverre marktplaats "meeleest" met de berichten. Zegt iemand: dan kom ik iets ophalen. Krijg ik meteen de mogelijkheden van marktplaats "gelijk oversteken" enz. En ze weten altijd precies aan wie je iets gekocht of verkocht hebt terwijl je soms met meerdere contact hebt gehad. Blijkbaar reageert marktplaats op woorden in berichten.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 18:01

Drinken=carineken

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 21:00

Pfff eerst bied de persoon 150€ ze vraagt nog wat extra info en dan ja ik heb het besproken, voor 130 kom ik het halen. Volgende persoon en beter...

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:13

MelissaV schreef:
mavantos schreef:

Ga straks eens even kijken, heb er nog liggen denk ik.

Dat zou super zijn!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 23:42

.
Laatst bijgewerkt door janna op 01-09-24 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 00:00

janna schreef:
Ik heb nu onder mijn advertentie van een apparaat reclame voor exact hetzelfde apparaat maar dan nieuw... Ook heel apart.

Algoritmes :D

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:06

poooooh ik wordt nu zo langzamer hand ook echt moe van die mensen die een bod doen, je dat goedkeurt en dan niet meer reageren..

Ik heb een aantal dingen erop staan van mijn werk ivm verbouwing. mensen doen een bod (eigenlijk al te laag maar we willen er graag vanaf) je reageert dat het bod akkoord is en wanneer ze willen komen. en je hoort helemaal niks meer, dit gebeurt me nu met hetzelfde product al voor de 4e keer :(

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 16:30

Dankzij het meelezen van dit topic raakte ik net niet in paniek toen ik mail van MP kreeg dat er in Singapore was geprobeerd in te loggen op mijn account.
Net mijn wachtwoord veranderd, verder kan ik niks doen toch?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 17:04

Ladygiroc schreef:
Dankzij het meelezen van dit topic raakte ik net niet in paniek toen ik mail van MP kreeg dat er in Singapore was geprobeerd in te loggen op mijn account.

Nee je hebt juist gehandeld :j

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 17:45

Ladygiroc schreef:

Hoelang ben jij actief?

Jeetje hoe kraken ze die wachtwoorden zeg :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:19

Ik heb 2 sets te koop staan.

Iemand wou enkel de oortjes van een set. Prijs overeengekomen, gegevens overgemaakt. Niks meer van gehoord.

Iemand anders wou het dekje, maar alleen betalen na ontvangst. Toedeloe.

Iemand wil een gehele set, biedt amper de helft incl verzenden. Tegenbod gedaan, niks meer gehoord.

Nu iemand waarmee komend een ophaalafspraak staat voor 1 set tegen vraagprijs.

Voor set 2 iemand die helft van de vp vroeg incl verzenden. Tegenbod gedaan, zit tussen haar bod en mijn vp in. Gaat erover nadenken.

Hoe vermoeiend kan tweedehands zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 19:47

Hier iemand die gisteren interesse toonde en iets wil ophalen, daarna radio stilte..
Hoelang wachten jullie af?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 21:04

01San schreef:
Ladygiroc schreef:

Hoelang ben jij actief?

Jeetje hoe kraken ze die wachtwoorden zeg :wow:
'

'Bijna 15 jaar actief' Moest even zoeken waar ik dat kon vinden :D