Maar dan moeten ze wel eerst de info hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:verootjoo schreef:Huh, wat is daar neerbuigend aan? Ik lees een vriendelijk berichtje van iemand
Hoezo jammer, dit kost mij een hoop geld. En dan al die uitroeptekens?
nynke55 schreef:Wat ik dan weer vervelend vind dat je dan zo'n neerbuigend berichtje krijgt: Hoi Nynke! Wat jammer om te horen dat een pakketje van jou er langer over doet! Heb je voor mij de Track & Trace code? Dan kijk ik even met je mee!
Sorry hoor, maar dan gaan me de haren recht overeind staan.
Marjo schreef:Je kan PostNL beter even bellen, via Facebook zijn ze erg slecht te bereiken en telefonisch heb je het zo opgelost.
Ik vind de reactie trouwens ook niet raar of neerbuigend.
nynke55 schreef:Marjo schreef:Je kan PostNL beter even bellen, via Facebook zijn ze erg slecht te bereiken en telefonisch heb je het zo opgelost.
Per telefoon zijn ze helemaal niet te bereiken, ik heb 2 x een half uur aan de telefoon gehangen, toen maar opgehangen want k had nog meer te doen
nynke55 schreef:Marjo schreef:Je kan PostNL beter even bellen, via Facebook zijn ze erg slecht te bereiken en telefonisch heb je het zo opgelost.
Per telefoon zijn ze helemaal niet te bereiken, ik heb 2 x een half uur aan de telefoon gehangen, toen maar opgehangen want k had nog meer te doen
nynke55 schreef:Nee, ik ben geen contractklant en ik belde op vrijdag. Waarom krijg ik nou zo langzamerhand het gevoel dat het mijn schuld is? Ik breng een pakje naar de post, krijg netjes een tracktracenummer en klaar. Dat was op 22 januari. De 29e krijg ik bericht van de klant dat het pakje weg is en dat ik als verzender de post moet bellen. Dat geprobeerd en uiteindelijk maar een berichtje gestuurd en klant opnieuw de spullen gestuurd. 2 februari word alsnog het pakje verstuurd. Zelfde dag weer een pakje weg. Ga me nou niet vertellen dat je dan ook niet een beetje chagrijnig word.
nynke55 schreef:Het bericht viel inderdaad verkeerd bij mij, maar ik heb ze echt wel ruimte gegeven om het op te lossen, maar het duurde steeds uren voor men reageerde. De eerst reactie was 24 uur later. Toen dat berichtje met "jammer" kwam had de klant inmiddels een mailtje gekregen dat ze het pakket tegemoet kon zien, dus was het voor mij niet meer nodig om het tracktrace nummer door te geven.