Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 00:19

I loooove zwitsal <3
Heb de parfum dan ook in mijn schooltas :)) overigens heb ik verder niks van shampoo oid. Er van. Misschien een keer in de aanbieding voor ponylief kopen :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 05:56

Hier ook geen kinderen of huisdieren. Zwitsel ruikt best aardig, maar heb te veel verzorgingsartikelen liggen dus flop. Ik snap best dat je iets voor jekind vraagt, geen problemen mee.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 05:57

Voor mij echt een flop Zwitsal. Juk!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 06:20

Oehhh zwitsal <3

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 07:20

Ik vind zwitsal echt heerlijk ruiken <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 07:54

xLovesPower schreef:
Ik vind zwitsal echt heerlijk ruiken <3

Zeker.

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:26

Zwitsal bah....ben sowieso niet zo van de geurtjes.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:31

Jeej, ik had me als reserve opgegeven, en nu heb ik toch een plekje op de lijst *\o/*
Mijn eerste Secret Santa, dus ik ben heel benieuwd en kan niet wachten om aan de knutsel te gaan :))

Ik zal me straks even voorstellen en mijn tops en flops delen!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:37

Aaah wat jammer ben al te laat! Is het niet een idee dat iemand een tweede er bij organiseert voor de mensen die hier niet meer bij kunnen, of zeg ik nu iets heel raars? :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:38

Doef schreef:
Aaah wat jammer ben al te laat! Is het niet een idee dat iemand een tweede er bij organiseert voor de mensen die hier niet meer bij kunnen, of zeg ik nu iets heel raars? :+

Wie houd je tegen :P

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:05

Hihi, heb wat teweeg gebracht met mijn Zwitsal.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:17

Ik ben dol op zwitsal maar hoef het niet in mijn pakket.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:38

Zwitsal hoeft van mij ook niet, dochter is 12, dus die fase toch wel heel erg voorbij zeg maar haha

Wbt iets voor mn kind in t pakket, ja opzich iets kleins voor mn dochter(ook die is gek op chocolade, zit in de familie zeg maar :D ) helemaal leuk. Máár ik doe mee omdat ik het ook wel eens leuk vind wat voor mezelf te krijgen. :') :=
Dus lekker ego ik wil stiekem gewoon het pakket voor mezelf _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:44

8nnemiek schreef:
Jeej, ik had me als reserve opgegeven, en nu heb ik toch een plekje op de lijst *\o/*
Mijn eerste Secret Santa, dus ik ben heel benieuwd en kan niet wachten om aan de knutsel te gaan :))

*\o/* Met jouw creatieve geest zou het een eer zijn om jouw lootje te zijn!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:46

Wat leuk dat er nu toch nog mensen blij gemaakt kunnen worden met een plekje! Top geregeld zo, organisatie! Wel balen voor degenen die om welke reden dan ook niet meer mee kunnen doen...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:50

Marjo schreef:
Ik zie dus wel eens mensen voorbij komen die op hun lijstje allemaal dingen vragen voor hun kind. Persoonlijk vind ik dat niet tof om te geven omdat jij op mn lootje staat en niet je kind. Dus als je veel voor je kind wilt hoop ik voor je dat ik je lootje niet krijg :')

Ik hoef niet per se iets voor mijn kinderen maar ik vind dit toch een beetje bijzonder. Je doet toch mee omdat je iemand blij wil maken?

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:54

capopjekop schreef:
Doef schreef:

Wie houd je tegen :P

Gebrek aan ervaring :')... Zou niet weten hoe zo iets achter de schermen te werk gaat?

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:32

Voor mij ook geen Zwitsal.. ik heb nu al zin om te shoppen haha

Eerst maar verhuizen. Over een week zit ik in m’n nieuwe huis

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:59

Ik vond met verhuizen nog de hint die jij voor me gemaakt had Plutolover.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 11:30

Haha Roos, ik ben niet meer zo creatief als vroeger, maar ik hoop dat ik iemand trek die van verrassingen houdt en waarop ik me helemaal kan uitleven :))

Bij deze zal ik mij ook even voorstellen :D

Ik ben Annemiek, 34 jaar. Ik ben videograaf en film voornamelijk huwelijken.
Ik heb een paard (Mystic, een tinkerruin van 19) en een hond (Faizah, mijn 7 jarige afghaanse windhond).
Afgelopen voorjaar heb ik met mijn vriend een groot zeilschip gekocht waar we op willen gaan wonen en mee gaan reizen, maar voorlopig zijn we druk bezig met opknappen en inrichten.
Andere hobby’s van me zijn koken, de moestuin, duurzaam/zelfvoorzienend leven, fotografie en videografie, en ik hield altijd enorm van knutselen/tekenen/schilderen en creatieve activiteiten maar daar heb ik de laatste jaren nauwelijks tijd voor gehad.

Mijn paard krijgt alleen hooi en speciale brok, maar mijn hond mag alles! Wel is madam wat kieskeurig, en dingen die te hard/taai zijn of stinken zoals runderoor, luchtpijp en long blieft hare majesteit niet :+ Die lange kophuid stokken is ze gek op, zet zoals van die geperste kauwvormpjes.

Tops
Ik eet vegetarisch. Als het plantaardig/vegan is dan is dat helemaal top, maar ik doe niet moeilijk over wat melkpoeder in een product bijvoorbeeld.
Plasticvrije duurzame hippie/bio/milieu oliebol, alles is welkom. Ik zoek nog steeds een lekkere body zeep bar.
Huissokken, altijd welkom. Hoeft echt geen duur merk te zijn, ze slijten bij mij harder dan de banden van Max Verstappen..
Thee :9 Mijn favoriete thee was vroeger de 'Fire' van Pickwick, en ik heb nooit meer iets vergelijkbaars gevonden, dus mocht je een idee hebben.. De warme wintersmaakjes vind ik heerlijk :9 Maar ik lust bijna alles, behalve de engelse en zwarte thee.
Iets voor hond is dus ook welkom
Plantjes, liever geen cactussen ivm de hond, maar vetplantjes vind ik geweldig, of een plantje dat gaat hangen.
Verder ben ik al snel tevreden, ik vind haast alles leuk, dus leef je uit!

Flops
A-merken; duurder is voor mij niet perse beter, dus als je iets voor de helft van de prijs bij de Action kan halen, vooral doen!
Chocolade en caramel met zeezout, bah :+
Mokken, hoewel ik ze erg leuk vind ben ik thuis een beetje bezig met ontspullen, en vooral breekbare spullen zijn niet zo handig als we uiteindelijk naar de boot verhuizen.
Accessoires/prulletjes; als het iets heel speciaals is dan vind ik het hartstikke leuk, maar simpele vaasjes/fotolijstjes/beeldjes probeer ik juist vanaf te komen :))

Tweedehands en gebruikte spullen zijn prima, ik ben dol op kringloop spul!
Leef je vooral lekker uit. Hooi en glitters en confetti zijn prima :#
Ik kan ook lachen om fopkadootjes. Met mijn zusje heb ik de traditie om elkaar regelmatig iets piemel-vormigs te geven :') Piemel koekjes, piemelvormige taart.. Ik kan daar wel om lachen :Y)

Ik ben niet zo van de make-up en sieraden, maar ik moet voor mijn werk wel altijd netjes verschijnen, dus geen top maar ook geen flop.

Mijn schoenmaat is 39 of 40. Voor sokken neem ik altijd 39.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 11:49

8nnemiek schreef:

Hier idem dito *\o/*

Zal ook straks of morgen wat uitgebreider reageren :D

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:51

Brrrr wat is het koud

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:14

Ik heb toch zo’n leuk idee voor een persoonlijk cadeautje. Helaas moet ik daar wel mijn lootje voor weten, dus het idee staat in de wacht. -O-

Ik heb echt níks met kinderen, maar zoek er met liefde wat leuks voor uit mocht mijn lootje kinderen hebben hoor. Geen enkel probleem. Vind shoppen voor kinderen nog makkelijker ook.
Zou het zelf net zo goed waarderen als er wat leuks of lekkers voor mijn honden bij zit. Als zij genieten, geniet ik ook. :D

Drop vind ik niet te vreten, dus dat is een flop. Tweedehands, Zwitsal, (zwarte) humorcadeaus; allemaal prima. Alles wat ook maar iets met poolhonden te maken heeft is verder gewoon een dikke vette top.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:20

Fopcadeau's kan ik ook zeker om lachen :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 18:13

Zwitsal.. hmm, heb er niets mee, maar ook niet echt iets tegen... geloof dat ik het ooit wel eens als wasverzachter heb gehad, maar toch weer lekker ouderwets de lavendel gekocht en verder zou ik niet weten wat ik met Zwitsal zou moeten op de fles shampoo op stal en de fles baby olie op stal na :+

Ben er al achter dat iets wat ik in top lijst gezet had en ik zelf wou gaan kopen nu, niet meer verkrijgbaar is, dus bespaar je het tripje naar de action voor de blokmarkers om ook mee te auquarelleren :Y)

Verder laat ik me graag verrassen, vind veel leuk, al sloop ik of mijn huisdieren veel. en als het een creatieve bokker is, leef je uit echt unieke cadeautjes zijn vaak heel leuk en er is in iedere geval tijd en moeite in gestopt.

En als een bokker iets voor zijn kids wil, mij ook best.

De grote pluche eenhoorn heb ik niet gekocht bij de action vorige week, want tja.. geen idee of lootje dat leuk zou vinden :Y) :+ Waren voor mij de verkeerde kleur, past niet in mijn interieur.