Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

anjali schreef:En jongere mannen? Verschrikkelijk,ze zijn vanwege hun gebrek aan levenservaring echt dom, en proberen dan toch de baas te gaan spelen!Geef mij maar een oude wijze man!
Rawr schreef:anjali schreef:En jongere mannen? Verschrikkelijk,ze zijn vanwege hun gebrek aan levenservaring echt dom, en proberen dan toch de baas te gaan spelen!Geef mij maar een oude wijze man!
Wat ik pas echt dom vind is dat mensen levenservaring koppelen aan leeftijd, want die staan echt los van elkaar. Er zijn zat mensen die in 1 jaar meer doen, ervaren, horen, reizen, lezen, zien en meemaken dan anderen in een heel leven.
Mannen moeten toch wel een beetje stoer zijn hoor
Rawr schreef:Ik snap die angst voor spinnen niet zo, ik vang ze gewoon voorzichtig met m'n hand en laat ze buiten vrij. Dat is tenminste als de spin hoog genoeg zit want anders hebben mijn katten er meestal al mee afgerekend en kan ik een verkreukeld hoopje losse lange poten bij elkaar vegen.
Schijnt dus best vaak voor te komen, daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen. Rawr schreef:Ik snap die angst voor spinnen niet zo, ik vang ze gewoon voorzichtig met m'n hand en laat ze buiten vrij. Dat is tenminste als de spin hoog genoeg zit want anders hebben mijn katten er meestal al mee afgerekend en kan ik een verkreukeld hoopje losse lange poten bij elkaar vegen.
Maar ach, er zullen ook mensen zijn die mn angst voor naalden en de tandarts niet snappen