Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Gelukkig hier geen kleine kinderen in de familie. Heerlijk rustig en wij hoeven ook niet al om 17 uur aan tafel. Alle kinderen die bij ons op bezoek komen MOETEN lief zijn voor de dieren anders zijn zij niet welkom. Kindjes die gaan huilen en bang zijn.. helaas.. die beesten gaan nergens heen. Gelukkig hebben wij vrienden die niet meegaan in de angst en binnen 10 minuten is het meestal wel over. Nu snap ik dat de Dog best eng kan zijn omdat ie groter is dan veel kindjes maar het beest doet geen vlieg kwaad.
Christiene schreef:sanso schreef:ondertussen heb ik de katten altijd in de gang en boven als er kinderen komen.Ik ben ze al ongeveer een jaar aan het afhouden..
er moeten nu lootjes getrokken worden voor de suprise en ze willen de kitten zien.
Ze weten wel dat wij geen kinderen willen en respecteren dat.
Ik ga mega goed op letten en heb mij zelf al voorgenomen dat als het dreigt mis te gaan dat ik hem dan wél corrigeer. Want het is in mijn huis met mijn regels. Ik hoop maar dat het allemaal mee valt.
Edit;
Ja met kerst hebben we wel geluk. Wij gaan daar namelijk pas eten als het kind heeft gegeten en naar alle waarschijnlijkheid op bed ligt. Vorig jaar was het niet zo’n succes met hem erbij.
En de deur blijft dicht ook al Zeuren ze er soms gigantisch om.
Ze gaan er achteraan of trekken aan de staart bepaalde kinderen
sanso schreef:Probleem is dus dat mijn schoonmoeder juist weer speciaal voor de kitten (en de lootjes) komt.. zij heeft haar namelijk gefokt en is benieuwd hoe ze er nu uit ziet