Okee niet vandaag maar gister avond heeft mijn peuter alle kerstcadeaus die onder de boom lagen uitgedeeld. Ze vond het prachtig om ze te geven maar het mooiste was het samen ontdekken wat er in zat!
Dat het gisteravond zo goed ging tussen mijn tante en mij.. Een paar jaar terug hoefde ik dat niet te denken, maar sinds mijn oudste zus uit de picture is gaat het allemaal zoveel beter
Anoniem
Geplaatst: 27-12-18 09:13
Dat wij eindelijk voederbieten hebben gevonden. Wat een zoektocht was mij dat!
Oh omdat ik echt de meest fijne kerst sinds jaren heb gehad eerste kerst met mijn lieve vriend en mijn en zijn familie. Heb hele leuke cadeautjes mogen geven aan iedereen en ook gekregen, maar geven vind ik 100x leuker eigenlijk . vandaag huis poetsen, morgen koffer inpakken en dan vanaf zaterdag een week naar texel met vriend, dochter, en pap en mam om daar bij het open haardje oud en nieuw te vieren samen......
Dat kerst voorbij is, volgend jaar smeer ik hem naar het buitenland denk ik. Wat een gedoe. En vanavond onverwachts een extra nachtje tegen mijn vriend aankruipen.
Dat ik vandaag heerlijk over het strand heb gelopen en dat vandaag gewoon alles oké weer oké was en ik ben blij om het feit dat ik me blij voel. Is dat logisch?
Omdat ik de schoenen die ik graag wilde en eigenlijk niet kon kopen net toch heb kunnen bestellen door de 50% op alles-sale bij About You. Ik moet er wel bijna 2 weken op wachten maar ik ben zo blij
Omdat mijn geweldige hondje weer heeft laten zien dat ook dit jaar vuurwerk hem niks doet Bij elke harde knal kwam er een koekje in, en een regen van complimenten. Dit jaar is dat niet anders, en dus kijkt hij bij elke knal als een blij ei naar mij; ''Knal! Koekje?! '' Siervuurwerk vinden we beide prachtig om te zien, dus daar blijven we altijd even naar staan kijken.
Omdat ik eindelijk de stap heb gezet om een afspraak te maken bij de psycholoog voor mijn emetofobie. Eindelijk toegegeven dat ik er zelf niet uit ga komen en er alleen maar verder in verstrikt raak. Heb hierdoor echt weer goede hoop dat het wellicht beter zal gaan