Yvankaxx schreef:Of samen pizza maken! Ook erg leuk.
Nou ik heb veel rare dates gehad, maar deze slaat echt alles..
Het was een beetje ongemakkelijk en met het oog op de treinen die maar 1x per uur gaan vroeg ik hoelaat de zijne ging. Heb toen eerlijk aangegeven dat ik de klik een beetje mistte en dat we wat mij betreft de trein van 40 minuten daarna zouden pakken. Gewoon heel netjes, niks negatiefs tegenover hem. Toen zei hij dat hij het wel jammer vond en dat hij het niet zo ervoer. Nou ja drankjes waren op, ik ging nog even naar de wc (tas meegenomen, jas en sjaal laten hangen). Kom ik terug, is hij weg! Dus ik buiten kijken, appen, bellen. Barman gevraagd of hij ook had gezien waar hij was en die heeft voor mij in alle toiletten gekeken, conclusie: gevlogen.
Ik belde hem op, ik zei waar ben je? Zegt ie ja jij vond het niet leuk dus ik vond het ook niet leuk. Dus ik zei je loopt zo weg zonder even wat te zeggen en laat mij op de avond alleen door de stad lopen? Ja zegt ie. Dus ik zei fijne avond en heb opgehangen. Eenmaal op het station appte hij dat hij had gezien dat ik veilig op het station aangekomen was en dat hij het niet leuk vond. Dus ik heb hem nog even gestuurd dat ik het ronduit onfatsoenlijk vond om me gewoon te laten staan.
Wauw.. ik ben gewoon nog flabbergasted
Wtf