M_D_H: geen haast hoor, ik was weer eens nieuwsgierig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSwanHeart schreef:Ik heb stiekem al wat dingen gekochtNu hopen dat mijn lootje inderdaad van dat soort dingen houdt, hahaha. Maar vond het te leuk om te laten liggen.
Chantaliiejj schreef:Hoi allemaal,
Gelukkig kon ik me gister nog opgeven om mee te doen, ontzettend leuk! Ben zo benieuwd wie mijn lootje is en kan niet wachten op wat leuks te gaan kopen voor het lootje![]()
Van de 50 vol gekletse pagina's heb ik zo veel mogelijk proberen bij te lezen, was een beetje te veel om op alles te reageren![]()
Zag ergens tonys chocolonely voorbij komen, chocolade pepernoten vind ik ook heerlijk!
ElineR, wat een mooi notitie boekje heb je
Ramona1993 schreef:Ik weet niet meer of ik ergens heb laten vallen dat ik ook een hamstertje genaamd Nugget heb... Lees nu: Had... Nugget is via het dak van zijn huis op 1 of andere manier uit zijn kooi weten te ontsnappen en is nu wegachteraf gezien dom, mijn hondje zat onder de deken van mijn pony te wroeten in het washok (Ik denk dat de hamster daar onder zat maar toen wist ik nog niet dat hij weg was)...die komt natuurlijk niet meer terug.
hamster spul kan dus van mijn verlanglijstje geschrapt worden (Als het er op stond)