Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blinnii

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 11:32

Hahaha ze eet alleen levend voer (sorry als dat verkeerd valt bij iemand..) en dat is formaat muisje, dus bij lange na geen konijn (gelukkig!).

M_D_H: geen haast hoor, ik was weer eens nieuwsgierig :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 11:52

LadyMadonna schreef:
Goh.... wat koop je voor een slang :?

Zo'n mutsje net cape. Net als slis uit Robin hood

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 12:03

Ik kan wel een van mijn muizen sturen? :') Heb een gemeen bijtkrengetje ertussen zitten

Nee grapje, ze is alsnog soms wel lief

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 12:53

Hier ook al super veel zin om te shoppen! Ben niet echt actief met posten. Maar wel een aardig gevuld profiel. En al wat top /flops bij opgave meegegeven. Alleen nog geen maten haha voetmaat 39. Ik ben echt heel snel echt blij met dingen! En vind vooral dit idee echt geweldig. Heb er veel zin in om het profiel van m'n lootje uit te pluizen :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:06

Ik heb stiekem al wat dingen gekocht *D Nu hopen dat mijn lootje inderdaad van dat soort dingen houdt, hahaha. Maar vond het te leuk om te laten liggen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:39

Tony chocolade heb ik serieus nog nooit gehad maar nu ik zwanger ben vind ik chocolade eigenlijk helemaal niet meer zo lekker :+

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:40

xSwanHeart schreef:
Ik heb stiekem al wat dingen gekocht *D Nu hopen dat mijn lootje inderdaad van dat soort dingen houdt, hahaha. Maar vond het te leuk om te laten liggen.

En anders kun je er vást iemand anders blij mee maken, toch?! :D

Het idee dat iemand moeite voor jou heeft gedaan, dat is wat SSS voor mij (persoonlijk) zo leuk maakt. En stiekem wat ik zelf ook zo leuk vind om te doen voor een ander.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:46

Vast wel! En mocht ik niemand vinden, dan weet ik zeker dat er nog wel wat gegadigden in dit topic zitten :')

Ik vind vooral het geven bij dit topic echt heel leuk! Ik vind het belangrijker dat ik mijn lootje een leuk en passend pakket bezorg, dan dat ik zelf een perfect pakket krijg. Maar ik ben sowieso iemand die het leuk vind om voor iedere scheet een uniek en passend cadeau te vinden :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:49

Dat is het ook he, het gaat om het idee. Als ik iets krijg wat ik niet lust of niet gebruik geef ik het wel weer aan iemand anders.... ga ik echt geen big deal van maken

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:20

Zal de muis die hier door de woonkamer rent proberen te vangen voor de slang :').

Hopelijk lust m'n lootje Tony Chocolonely want dat is de enige chocola die ik koop sinds de documentaire :Y) .

Ik ben trouwens gek op dit soort notitieboekjes die in een broekzak passen (A7 of kleiner).
Afbeelding
En sinds kort heb jk een diddl blaadjes obsessie :+.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:41

Goh, bestaat dat nog steeds?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:59

Je mag al mijn diddl plaatjes wel hebben :j Jeugdtrauma,wat een ruzie hebben wr daarom gemaakt...

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 18:02

Laat die slang maar even door een aantal studentenhuizen kruipen, dan kan hij/zij z'n buik zo vol eten :D

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:39

Hoi allemaal,

Gelukkig kon ik me gister nog opgeven om mee te doen, ontzettend leuk! Ben zo benieuwd wie mijn lootje is en kan niet wachten op wat leuks te gaan kopen voor het lootje :D

Van de 50 vol gekletse pagina's heb ik zo veel mogelijk proberen bij te lezen, was een beetje te veel om op alles te reageren :oo
Zag ergens tonys chocolonely voorbij komen, chocolade pepernoten vind ik ook heerlijk!
ElineR, wat een mooi notitie boekje heb je

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:49

Was bij van delft binnen gelopen in rotterdam vanmiddag. Maar eat een rare smaken pepernoten hebben die zeg haha :P

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:56

Ja tegenwoordig verzinnen ze de raarste smaken, Ik kan trouwens ook niet zonder pindakaas in huis :')
Er is een tijdje geleden een pindakaas winkel geopend bij mij in de beurt, hebben ze ook al van die rare smaken, doe mij maar de 'normale' pindakaas haha :+

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 21:43

in den bosch hadden ze vorig jaar een hele pepernotenwinkel, met de gekste smaken. Maar dan ook prijzen waar je mond van open valt

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:38

Chantaliiejj schreef:
Hoi allemaal,

Gelukkig kon ik me gister nog opgeven om mee te doen, ontzettend leuk! Ben zo benieuwd wie mijn lootje is en kan niet wachten op wat leuks te gaan kopen voor het lootje :D

Van de 50 vol gekletse pagina's heb ik zo veel mogelijk proberen bij te lezen, was een beetje te veel om op alles te reageren :oo
Zag ergens tonys chocolonely voorbij komen, chocolade pepernoten vind ik ook heerlijk!
ElineR, wat een mooi notitie boekje heb je

Ja leuk chantal

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:41

Chasingmood schreef:
in den bosch hadden ze vorig jaar een hele pepernotenwinkel, met de gekste smaken. Maar dan ook prijzen waar je mond van open valt

Die is er nu weer :9

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 22:48

Chasingmood schreef:

Maar ze waren wel lekker

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 03:12

Ik weet niet meer of ik ergens heb laten vallen dat ik ook een hamstertje genaamd Nugget heb... Lees nu: Had... Nugget is via het dak van zijn huis op 1 of andere manier uit zijn kooi weten te ontsnappen en is nu weg :( achteraf gezien dom, mijn hondje zat onder de deken van mijn pony te wroeten in het washok (Ik denk dat de hamster daar onder zat maar toen wist ik nog niet dat hij weg was)...die komt natuurlijk niet meer terug.

hamster spul kan dus van mijn verlanglijstje geschrapt worden (Als het er op stond)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 06:52

Ramona1993 schreef:
Ik weet niet meer of ik ergens heb laten vallen dat ik ook een hamstertje genaamd Nugget heb... Lees nu: Had... Nugget is via het dak van zijn huis op 1 of andere manier uit zijn kooi weten te ontsnappen en is nu weg :( achteraf gezien dom, mijn hondje zat onder de deken van mijn pony te wroeten in het washok (Ik denk dat de hamster daar onder zat maar toen wist ik nog niet dat hij weg was)...die komt natuurlijk niet meer terug.

hamster spul kan dus van mijn verlanglijstje geschrapt worden (Als het er op stond)

Goed zoeken! Vroeger ontsnapten mijn hamsters echt heel vaak en ik heb ze altijd terug gevonden. :D misschien een diervriendelijk muizenvalletje zetten?

Ik ben vergeten te melden dat ik best wel heel erg allergisch ben voor nikkel. Ik kan het niet op mijn huid verdragen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 07:51

Als nugget honger heeft gaa hij zeker zoeken! Een vriendelijk valletje met wat lekkers! En zoeken in de do kere hoekjes! Ik ben weleens een muis kwijt geweest en gevonden onder de kast :o

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 10:37

Dat is zuur een vermiste hamster := misschien een leuk kadootje voor de slang! Die kan hem vast wel vinden! :P

Inschrijving gesloten *\o/* jeeeeeh het komt steeds dichterbij!!! :)) :)) :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 10:48

Ben zo benieuwd naar mijn lootje... heb nu al zin om te gaan shoppen :D