Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Ik ben elke avond buiten met de hond, en zie ze alleen op de warme avonden. En dan zijn het er ook gelijk heel veel! Ik geniet er van om ze te bekijken in hun vluchten/ jachten.
Maar waarom vliegen ze dan niet op de frissere avonden/ nachten? Is het dan dat er minder insecten rond vliegen ofzo? Of doen ze het niet om energie te besparen?
SavannahNx schreef:Supermooi! Ga alleen niet te paard neem wel mn vriend mee, ben echt heel dol op de zee, zelfs in de winter maar wil dan langs een stuk zee lopen waar je ook duinen naast je hebt zegmaar. En de planning was scheveningen.
moonsparkle schreef:En waar verblijven de vleermuizen dan? Bij ons zie je ze nu met schemer echt in vele getalen maar ik heb er nog nooit een ergens in een boom ofzo zien hangen
mariekerocky schreef:Hoe groot is de overlevingskans van de knotjes van mijn paard als hij met knotjes op de wei gaat? Ik moet zaterdag weg met hem en als ik hem vlecht voor we weggaan kan hij maar een uurtje, hoogstens anderhalf uur, op de wei. Als ik hem vlecht voor ie op de wei gaat kan ie wel een paar uurtjes staan maar ik wil geen paard zonder manenIemand hier ervaring mee?
Confession schreef:Bij ons op stal hangen ze heel soms in de binnenbak. Ik denk dat ze zich vooral verstoppen waar het stil en donker is, alleen zijn vleermuizen blind dus ik weet niet hoe ze het donker opzoeken.
Kabayo schreef:Bij frieze paarden word geen wit getolereerd. Geen witte zool, wit sokje, wit op het hoofd. Maar soms als hengsten en ruinen hun apparaat uitschuiven zie ik wel eens een roze vlekje of voor de helft roze. Is dit dan geen kenmerk van wit?ik heb het nog nooit iemand durven vragen
dees_daan schreef:Kabayo schreef:Bij frieze paarden word geen wit getolereerd. Geen witte zool, wit sokje, wit op het hoofd. Maar soms als hengsten en ruinen hun apparaat uitschuiven zie ik wel eens een roze vlekje of voor de helft roze. Is dit dan geen kenmerk van wit?ik heb het nog nooit iemand durven vragen
Nee. En het is niet zo dat wit helemaal niet getolereerd word, een heel klein kolletje/vlekje mag bijv wel.
Steeph schreef:Waarom kan mijn grootste orgaan (huid) niet eens fatsoenlijk voor zichzelf zorgen...![]()
Ik heb;
- een extreem droge huid op alle ledermaten (armen en benen, dus altijd insmeren)
- een vette huid op mijn gezicht
- keratosis pilaris op mijn armen en bovenbenen ('gewoon' scrubben helpt niet)