Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:51

Nja beetje borsthaar en het streepje moet kunnen. De rest.. NEE.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:54

Ik vraag me af of de voorkeur voor wel of geen 'harige' man ook enigszins leeftijdgebonden is?
Ik ben 30+ en kan echt niets met een gladde haarloze man. Alsof ik met een pubertje in bed lig. Doe mij maar een mannelijke, harige man.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 14:57

Ik ben 25 maar ben al een paar jaar voor haar. Als in.. geen gorilla maar helemaal glad vind ik vreselijk. Beetje haar op armen en borst / buik is veel mooier. Dan heb ik het idee dat ik met een echte vent ben ofzo. :D

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:00

Ik ben 33 jaar en heb geen voorkeur voor wel of geen lichaamshaar. Zolang het maar niet op de rug staat, op en rond de geslachtsdelen graag weggehaald ;-). En op het hoofd graag wel haar.
Meer wensen heb ik niet joh... valt best mee _O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:01

Ik kijk wel naar temptation, maar ex on the beach is nog veel leuker :+

Hmm haar, ik ben niet voor gorilla's of veel borsthaar wat onder hun hemd uit komt :r
Een man moet vooral haar op zijn hoofd hebben :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:03

Farjen schreef:
Ik kijk wel naar temptation, maar ex on the beach is nog veel leuker :+

En are you the one :P

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:05

Ik deel je mening over ex on the beach :D

Ik ben 18, haar op de armen is niet erg, maar rug, borst, buik of geslachtsdeel.. liever niet :+ maar een vriendin van me vind het wel weer oke.

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:15

Na 50 paginas kom ik ook eens binnen vallen. Stiekem ben ik zwaar tegen al die dating apps, maar aangezien zoveel van jullie je liefde daar toch hebben gevonden kon ik het niet laten het toch aan te maken en eens snel een kijkje te nemen.

Potverdomme zeg! 36,66 mb! als daar de juiste jongen niet tussen zit weet ik het ook niet meer :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:19

canela schreef:
Na 50 paginas kom ik ook eens binnen vallen. Stiekem ben ik zwaar tegen al die dating apps, maar aangezien zoveel van jullie je liefde daar toch hebben gevonden kon ik het niet laten het toch aan te maken en eens snel een kijkje te nemen.

Potverdomme zeg! 36,66 mb! als daar de juiste jongen niet tussen zit weet ik het ook niet meer :')

Dat heb ik dus ook: ik wil mijn liefde in het echt vinden en niet in een proeftuin. Maar ja, het wil me in de echte wereld maar niet lukken dus overweeg ik toch maar wat elektronica...

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:21

musiqolog schreef:
canela schreef:

Dat heb ik dus ook: ik wil mijn liefde in het echt vinden en niet in een proeftuin. Maar ja, het wil me in de echte wereld maar niet lukken dus overweeg ik toch maar wat elektronica...

tot nu toe vind ik alle tinder kerels ook nog helemaal niks :') wellicht zijn sommige mensen voorbestemt om niemand te vinden waha

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:23

musiqolog schreef:

Waarom hecht je zoveel waarde aan hoe je je liefde vindt? Gaat het er niet meer om dat je je liefde vindt? Dat je samen gelukkig bent? Ongeacht de 'vind'plek.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:24

Ben ik het ook mee eens, tegenwoordig is dat toch hartstikke normaal.
In m'n werk vind ik ze niet, of getrouwd of niet interessant. In de supermarkt ook niet. Nouja, dan houdt het gauw op.
Op stap na 4 borrels is mijn standaard zo veranderd dat dan iets serieus zoeken ook niet verstandig is, dus dan maar zo proberen..

Miss_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:29

Als (ondertussen ex-) 'tinderaar' meld ik me! :+

Ik viel tot 2 jaar geleden op 'enkel haar op het hoofd'. Ben toen als een blok gevallen voor mn vriend:
Lang blond haar (en dan bedoel ik LANG), inclusief lichaamsbeharing. Nu wel helemaal geen gorilla hoor, en allemaal netjes verzorgd. Maar toch, de overgang was immens. :o

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:30

Goof schreef:
musiqolog schreef:

Waarom hecht je zoveel waarde aan hoe je je liefde vindt? Gaat het er niet meer om dat je je liefde vindt? Dat je samen gelukkig bent? Ongeacht de 'vind'plek.

Daar zit wat in, maar voor mij is de romantiek eraf als je er nadrukkelijk naar op zoek gaat. Een afspraakje wordt dan: "hoi, wij zijn allebei op zoek naar een deet, en misschien ben jij goed genoeg." Als je iemand in het echte leven tegenkomt en de vonk slaat spontaan over - veel mooier.

Ik zeg niet dat het zo is, dit is alleen de persoonlijke drempel die ik bij datingsites voel.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:33

Het is wat je er zelf van maakt..

canela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:33

Goof schreef:
musiqolog schreef:

In het principe maakt de plek ook helemaal niks uit, geef ik je groot gelijk in! Ik vind het persoonlijk allemaal wel erg wanhopig tegenwoordig.. Het is uit en voor je het weet moet er de dag later gelijk weer een nieuw vriendje op de stoep staan lijkt het wel :') Ik denk dat echte liefde bij toeval komt, en de liefde die je zelf aan het opzoeken ben vaak toch niet eindigt in wat je had gehoopt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:35

Wat doe je dan in dit topic? :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:37

musiqolog schreef:
Goof schreef:

Daar zit wat in, maar voor mij is de romantiek eraf als je er nadrukkelijk naar op zoek gaat. Een afspraakje wordt dan: "hoi, wij zijn allebei op zoek naar een deet, en misschien ben jij goed genoeg." Als je iemand in het echte leven tegenkomt en de vonk slaat spontaan over - veel mooier.

Ik zeg niet dat het zo is, dit is alleen de persoonlijke drempel die ik bij datingsites voel.

Wanhopige romanticus dus :D
Ik raad je aan 'gewoon' eens te gaan daten. Het is echt enorm leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, verschillende gesprekken te voeren, nieuwe dingen te leren (over anderen, maar ook over jezelf), lol te hebben. Het is alleen maar heel leuk. Als je al hoge verwachtingen hebt omdat je alleen maar een match hebt kan het nogal tegenvallen ja, als je geen verwachtingen hebt en er met lol in gaat is het leuk. Doen ;)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:38

MarlindeRooz schreef:
Wat doe je dan in dit topic? :')

Zie (tientallen pagina's) boven. Ik was uit nieuwsgierigheid gaan meelezen en kon het toen toch niet laten om te reageren. Voor ik het wist had ik een uitnodiging voor een meet in Zwolle aan mijn broek hangen. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:39

canela schreef:
Goof schreef:

In het principe maakt de plek ook helemaal niks uit, geef ik je groot gelijk in! Ik vind het persoonlijk allemaal wel erg wanhopig tegenwoordig.. Het is uit en voor je het weet moet er de dag later gelijk weer een nieuw vriendje op de stoep staan lijkt het wel :') Ik denk dat echte liefde bij toeval komt, en de liefde die je zelf aan het opzoeken ben vaak toch niet eindigt in wat je had gehoopt.

Het is niet wanhopig. De wereld verandert gewoon, alles wordt digitaal, zo ook daten. Als je in het wild weinig nieuwe mensen ontmoet zijn er tegenwoordig zat manier om wel nieuwe mensen te ontmoeten. Waarom er dan niet gebruik van maken?
Overigens heb ik het niet over vriendjes dumpen en een dag later weer een nieuwe van een app of site pikken. Bovendien ben ik die leeftijd ook echt al ver voorbij.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:42

Goof schreef:

O jee, nou sta ik toch weer als wanhopig bekend bij heel Bokt. Dat wil ik niet... Of bedoel je "hopeloos romantisch"? Dat klinkt alweer een stuk beter. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:44

musiqolog schreef:
Goof schreef:

O jee, nou sta ik toch weer als wanhopig bekend bij heel Bokt. Dat wil ik niet... Of bedoel je "hopeloos romantisch"? Dat klinkt alweer een stuk beter. :)

Ah ja, ik druk me onhandig uit :+

Miss_F

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:45

Je hoeft naar mijn mening ook niet op Tinder te zitten om "je ware liefde" te vinden.
Ik vond het destijds een leuke afleiding na een relatiebreuk. Goed voor je zelfbeeld en leuk om nieuwe mensen te leren kennen. :Y)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:45

Goof schreef:
Ik vraag me af of de voorkeur voor wel of geen 'harige' man ook enigszins leeftijdgebonden is?
Ik ben 30+ en kan echt niets met een gladde haarloze man. Alsof ik met een pubertje in bed lig. Doe mij maar een mannelijke, harige man.

Ik zou met zo'n grote vent als Kevin van Temptation Island niet het idee krijgen om met een puber in bed te liggen :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 15:46

Origineel schreef:
Goof schreef:

Ik zou met zo'n grote vent als Kevin van Temptation Island niet het idee krijgen om met een puber in bed te liggen :=

Ik had het niet specifiek over hem, maar over gladgeschoren mannen ;)