Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
canela schreef:Na 50 paginas kom ik ook eens binnen vallen. Stiekem ben ik zwaar tegen al die dating apps, maar aangezien zoveel van jullie je liefde daar toch hebben gevonden kon ik het niet laten het toch aan te maken en eens snel een kijkje te nemen.
Potverdomme zeg! 36,66 mb! als daar de juiste jongen niet tussen zit weet ik het ook niet meer
musiqolog schreef:canela schreef:Na 50 paginas kom ik ook eens binnen vallen. Stiekem ben ik zwaar tegen al die dating apps, maar aangezien zoveel van jullie je liefde daar toch hebben gevonden kon ik het niet laten het toch aan te maken en eens snel een kijkje te nemen.
Potverdomme zeg! 36,66 mb! als daar de juiste jongen niet tussen zit weet ik het ook niet meer
Dat heb ik dus ook: ik wil mijn liefde in het echt vinden en niet in een proeftuin. Maar ja, het wil me in de echte wereld maar niet lukken dus overweeg ik toch maar wat elektronica...
musiqolog schreef:Dat heb ik dus ook: ik wil mijn liefde in het echt vinden en niet in een proeftuin. Maar ja, het wil me in de echte wereld maar niet lukken dus overweeg ik toch maar wat elektronica...
Goof schreef:musiqolog schreef:Dat heb ik dus ook: ik wil mijn liefde in het echt vinden en niet in een proeftuin. Maar ja, het wil me in de echte wereld maar niet lukken dus overweeg ik toch maar wat elektronica...
Waarom hecht je zoveel waarde aan hoe je je liefde vindt? Gaat het er niet meer om dat je je liefde vindt? Dat je samen gelukkig bent? Ongeacht de 'vind'plek.
Goof schreef:musiqolog schreef:Dat heb ik dus ook: ik wil mijn liefde in het echt vinden en niet in een proeftuin. Maar ja, het wil me in de echte wereld maar niet lukken dus overweeg ik toch maar wat elektronica...
Waarom hecht je zoveel waarde aan hoe je je liefde vindt? Gaat het er niet meer om dat je je liefde vindt? Dat je samen gelukkig bent? Ongeacht de 'vind'plek.
musiqolog schreef:Goof schreef:
Daar zit wat in, maar voor mij is de romantiek eraf als je er nadrukkelijk naar op zoek gaat. Een afspraakje wordt dan: "hoi, wij zijn allebei op zoek naar een deet, en misschien ben jij goed genoeg." Als je iemand in het echte leven tegenkomt en de vonk slaat spontaan over - veel mooier.
Ik zeg niet dat het zo is, dit is alleen de persoonlijke drempel die ik bij datingsites voel.
canela schreef:Goof schreef:
In het principe maakt de plek ook helemaal niks uit, geef ik je groot gelijk in! Ik vind het persoonlijk allemaal wel erg wanhopig tegenwoordig.. Het is uit en voor je het weet moet er de dag later gelijk weer een nieuw vriendje op de stoep staan lijkt het welIk denk dat echte liefde bij toeval komt, en de liefde die je zelf aan het opzoeken ben vaak toch niet eindigt in wat je had gehoopt.
Goof schreef:Ik vraag me af of de voorkeur voor wel of geen 'harige' man ook enigszins leeftijdgebonden is?
Ik ben 30+ en kan echt niets met een gladde haarloze man. Alsof ik met een pubertje in bed lig. Doe mij maar een mannelijke, harige man.
Origineel schreef:Goof schreef:Ik vraag me af of de voorkeur voor wel of geen 'harige' man ook enigszins leeftijdgebonden is?
Ik ben 30+ en kan echt niets met een gladde haarloze man. Alsof ik met een pubertje in bed lig. Doe mij maar een mannelijke, harige man.
Ik zou met zo'n grote vent als Kevin van Temptation Island niet het idee krijgen om met een puber in bed te liggen