Tussen de middag, op weg naar huis, wel even getrakteerd op een leuk fenomeentje. Een regenboog in de lucht. Heb ze zelden zo scherp en zo groot gezien. :

(whaha, als ik zo terug kijk denk ik 'Nu nog oogjes en je hebt een blije lucht'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluizebolpum schreef:Ah, wat een prachtige plaatjes weer! Gave gekleurde luchten en ook die 'wolken van bovenaf' foto's. Bedankt, dat was even fijn genieten achter mijn schermpje!![]()
Tussen de middag, op weg naar huis, wel even getrakteerd op een leuk fenomeentje. Een regenboog in de lucht. Heb ze zelden zo scherp en zo groot gezien. :
[ [url=m/C2GfOh.jpg]Afbeelding[/url] ]
(whaha, als ik zo terug kijk denk ik 'Nu nog oogjes en je hebt een blije lucht')
Pluizebolpum schreef:Ah, wat een prachtige plaatjes weer! Gave gekleurde luchten en ook die 'wolken van bovenaf' foto's. Bedankt, dat was even fijn genieten achter mijn schermpje!![]()
[ [url=m/C2GfOh.jpg]Afbeelding[/url] ]
(whaha, als ik zo terug kijk denk ik 'Nu nog oogjes en je hebt een blije lucht')
gohya schreef:Een of andere partij zegt dat de rode luchten komen door de chemicaliën die de vliegtuigen over ons spreiden, de Chemtrails.
Ik geloof dat niet,want het is alleen rood in het Westen, daar waar de zon onder gaat.Dan zouden er ook rode luchten moeten zijn in het Oosten en Zuiden.
Steeph schreef:gohya schreef:Een of andere partij zegt dat de rode luchten komen door de chemicaliën die de vliegtuigen over ons spreiden, de Chemtrails.
Ik geloof dat niet,want het is alleen rood in het Westen, daar waar de zon onder gaat.Dan zouden er ook rode luchten moeten zijn in het Oosten en Zuiden.
Volgens Stichting Skepsis zijn de chemtrails die witte lijnen die vliegtuigen achter laten maar wijken chemtrails wel af van contrails (de gewone waterdamp strepen) (Bron)
Volgens de rest van de wereld is het allemaal gewoon H2O (water) in nevel/kristalvorm. De ene keer sneller opgenomen door de lucht de andere keer niet omdat de lucht al verzadigd is met water. Het zelfde als wolken dus.
gohya schreef:Steeph schreef:
Volgens Stichting Skepsis zijn de chemtrails die witte lijnen die vliegtuigen achter laten maar wijken chemtrails wel af van contrails (de gewone waterdamp strepen) (Bron)
Volgens de rest van de wereld is het allemaal gewoon H2O (water) in nevel/kristalvorm. De ene keer sneller opgenomen door de lucht de andere keer niet omdat de lucht al verzadigd is met water. Het zelfde als wolken dus.
Wat mij dan weer wel opvalt is,dat de witte strepen heel erg lang blijven hangen en breed worden.Dat was voorheen dus niet.
Ook zie je verschil,het ene vliegtuig [wat schone brandstof heeft?] laat een kort wit streepje achter dat snel weer verdwijnt,een ander vliegtuig [met niet schone brandstof?] laat een lange witte streep achter die niet verdwijnt.
Dan denk je sluierwolken te zien,zijn het de strepen van zo'n vliegtuig.