Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KellyR

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:38

Hansworst haha xD

Jullie gaan hard dames:O

Vind dit meteen weer zo een domper... Die jongen waarmee ik zou gaan afspreken maandag nu op whatsapp. En het eerste wat het is is : wat is je achternaam?
Ja waarom wil je dat hebben? Kan ik je op Facebook opzoeken :roll:

Daar krijg ik nu meteen weer zo de kriebels van. Weet niet of ik me nu aanstel of niet?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:41

KellyR schreef:
Hansworst haha xD

Jullie gaan hard dames:O

Vind dit meteen weer zo een domper... Die jongen waarmee ik zou gaan afspreken maandag nu op whatsapp. En het eerste wat het is is : wat is je achternaam?
Ja waarom wil je dat hebben? Kan ik je op Facebook opzoeken :roll:

Daar krijg ik nu meteen weer zo de kriebels van. Weet niet of ik me nu aanstel of niet?

Ik vind het opzich niet heel raar. Kijk, vriendschapsverzoeken doe ik niet aan, maar kijken of de persoon een facebookprofiel heeft geeft best wel een stukje vertrouwen dat jij het ook echt bent. :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:53

Straight om de achternaam vragen vind ik ook eh tsjah. Mag wel iets subtieler hoor.. :D
Als ik eenmaal met iemand ga daten zoek ik ze vaak ook wel op als ik me een keer verveel ofzo. Heb toevallig net die ene opgezocht omdat het op de app een beetje ter sprake kwam haha. Was meer de uitdaging om hem te vinden zegmaar.
Iemand zijn Facebook profiel zegt vaak wel wat over diegene (is die afgeschermd? Staan er berichten op en zo ja wat voor?)
Mensen die het afschermen vind ik vaak wijs. Mensen die het niet afschermen vind ik minder wijs. Als er dan nette berichten zo af en toe op staan vind ik het goed maar als er elke dag levensverhalen en allerlei kreten op staan zou ik denken 'hmm pass' :))

Kelly, ik zou zeggen; probeer me maar zonder mijn achternaam te vinden :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:53

Courses schreef:
Ben ik de enige die niet heel erg op kijkt van dat soort teksten? :+ Ik denk alleen niet dat Tinder een heel geschikt medium is voor die eh ... oproepen, hahaha.

Ik kijk er ook niet van op, maar ik vind het wel heel erg komisch :')

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 16:09

Om achternaam vragen is niet zo heel vreemd, al zou ik het zelf niet doen.

Ik heb wel een keer iemand gehad, die heeft mij eerst gevonden/toegevoegd op facebook en daarna ook nog op instagram. Dit zonder dat hij mijn achternaam wist.
Dat je iemand op zoekt kan ik begrijpen, maar ook nog toevoegen is een tweede :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:18

Ik zoek ook vaak iemand op facebook op, maar dat is vaak om te kijken of ie een vriendin heeft :+

En daarvoor heb je alleen voornaam en woonplaats nodig hoor.. Dan kom je al een eind :p

Maar inderdaad out of the blue toevoegen is weer een tweede.. Heb ook eens gehad dat iemand die ik ontmatcht had, mij opzocht op facebook en me daar een berichtje had gestuurd. Eh dude, ik had je er niet voor niets afgegooid :Y)

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:11

Ah okay, nou ja ik heb hem maar de challenge gegeven om het zonder achternaam te doen :Y)

Partyflappel, ah dat is vervelend, had ik in het begin van tinder ook. Maar toen krijg je nog geen melding van onbekende berichtjes. Dus kwam er altijd een paar maanden later achter dat ze me een berichtje hadden gestuurd :o

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:24

Haha goedzo. Als het goed is, reageert hij daar sportief op. en anders; EXIT :')

Oh van die mensen die je ineens toevoegen. Inderdaad strange.. Ik ben makkelijk te vinden met mijn voornaam + opleiding. Maar vind het ook weer wat om mijn opleiding weg te halen op mijn profiel. Dan weten ze helemaal niks meer van mij :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:29

Wat moet ik met m'n Tinderboy? We willen morgen nog een keer afspreken en wat ik voorstel heeft ie geen zin in en zelf weet ie niks :roll:

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:31

Nou dan moet het wel héél erg zijn moet hij daar geen zin in hebben. Lekker moeilijk doen :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:33

Is het zo erg wat je hebt verzonnen dat die daar geen zin in heeft of is het een aansteller? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:34

Queelens schreef:
'Hans wat doe je nou?' :')

*poetst wijn van laptop*

Oh ik zíe het voor me :') _O-

Veel zogenaamde dominanten op Tinder inderdaad. Die hebben 50 shades gezien en zijn nou helemaal woest :)) <<)

Ik ben ook wel benieuwd Mri!

Hier weinig te melden. Deze week begonnen met nieuwe baan dus daar vooral druk mee, geen tijd/energie om leuk te doen op Tinder :))

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:34

Ik stel voor schaatsen, pizza, lekker kibbeling halen desnoods, stadswandeling. En hij weet niks :roll:

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:40

Nou dat zijn gewoon normale/leuke dingen toch? Wat een sukkel, nog enige reden dat hij dat niet wil?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:44

Ik zou zeggen ik hoor wel wat we morgen gaan doen! :wave:

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:45

Vionaa schreef:
Nou dat zijn gewoon normale/leuke dingen toch? Wat een sukkel, nog enige reden dat hij dat niet wil?

Ik app hem: als je het niet ziet zitten moet je het gewoon zeggen. Hij: ik zie het wel zitten maar zit nu niet zo lekker in m'n vel. Andere keer?

Ik kijk het wel even aan... best leuke appgesprekken gehad en eerste date vonden we ook allebei leuk. Maar als het zo door gaat, heb ik er ook geen zin meer in -O-

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:48

He jammer Eske dat hij zo reageert :( zou t initiatief maar even bij hem laten nu.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 19:56

Vervelend zeg Eske. Ik zou het nu bij hem leggen..

Ik denk het ook, die hype zal vast ontstaan zijn na 50 shades.

'zeer aantrekkelijke bonussen'. Krijg ik gedachtes bij op Tinder _O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:04

Ik had hem helaas af en toe al een beetje :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:10

Die zogenaamd dominante mannen die zelf onherkenbaar staan op de foto...
Maar wel hun functie en werkgever op Tinder hebben staan ;')

Lekker slim!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:14

Nou, ik heb Tinder ook maar weer geinstalleerd. Morgen m'n laatste tentamen, daarna mag ik los :))

Maar een sneak peak maakte me alweer redelijk moedeloos hoor, wat een figuren zitten er tussen. En daarbovenop ook nog een superlike van een gozer waar ik een paar maanden terug óók een superlike van kreeg, maar hij had even daarvoor een vriendin van me gesuperliked en die hebben toen gekletst, en er was wat mee. Nog maar eens even navragen wat dat ook alweer precies was :))

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:17

Bij deze twijfel ik.
Komt eerder over als iemand die graag initiatief neemt in de slaapkamer met soms een kinky/spannend randje.

Ge en typische vent die zichzelf dominant noemt

Afbeelding
En

Afbeelding

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:22

Hmm en zn andere foto's? :=
Profileert die zich daar ook als een mr grey of als een random normal guy?

Sterkte alvast imd met alle figuren die je tegen gaat komen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:30

Jaja, 'dominant op de juiste momenten'. Uhu <<) Kom je thuis met je tassen vol boodschapjes 'op je knieën en rap een beetje, dit is een juist moment' :')

Overigens like ik dat soort figuren altijd, ik vind dat meer dan prachtig vermaak :Y) Vooral als je dan uiteindelijk een foto te zien krijgt. Laat ik het zo zeggen, ik moet een mr. Grey nog tegen komen :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 20:30

Hebben jullie trouwens allemaal matches waarbij jullie denken; wauw! ? Ik heb zo'n gevoel alsof mijn verwachtingen te hoog zijn... :=
Ik kom niks speciaals tegen