Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:[naam]: Denk dat dat persoonlijk is en ook licht aan het soort huis/ruimte waar je het in brandt. Zo zijn er mensen die de tarts sterker vinden, maar ook mensen die de kaarsen sterker vinden.
Zo vind ik de waxjes van Tulpje Creatief ontzettend tegenvallen qua sterkte, maar anderen zijn er zeer tevreden over. Zo vind ik de geuren van PureSoap niet zo denderend, terwijl anderen ze juist heel erg lekker vinden..
So far vind ik de geuren van Yankee Candle, Kringle Candle en WME het fijnst.
Yankee heeft ontzettend veel geuren dus eigenlijk voor ieder wel wat wils.
Kringle heeft pure geuren en persoonlijk heb ik daar nog geen miskoop van. Ook is de brandduur/geursterkte het langst van alles wat ik nu heb staan.
WME heeft fijne geuren voor zover ik er nu aan heb geruikt en 2 heb gebrand en de prijs is natuurlijk zeer leuk.
Goose Creek vind ik wisselend, maar dat ligt meer aan de geurcombinaties. Een aantal vind ik echt méga lekker (bij Crunchy Leaves) maar een aantal vind ik ook te smerig voor woorden (Cabin In The Woods) De geur gaat wel goed door het huis trouwens.
Van Country Candle heb ik slechts één geur, maar die is wel echt héél erg goed. Heb 1 zo'n blokje in 3 stukken gesneden om op 3 branders te leggen en de geur was alsnog echt waanzinnig. Dat is de Earl Grey, weet natuurlijk niet hoe de andere geuren zijn.
De WoodWick melts vind ik in vergelijking met de kaarsen erg zwak.
Verder heb ik zelf geen ervaring met kaarsen, alleen in het verleden votives maar die rook je hier nauwelijks.
Hahahah fantastisch Myrth! Gewoon een pakket maken en onder de kerstboom leggen. Of twee, voor allebei eentje