Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:31

Zoek dan wel eentje met een deksel ik vind ze anders niet sterk genoeg geuren ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:32

waxmeltsenzo schreef:
Als de was gesmolten is zou je hem moeten ruiken ;)

Heel ver weg ruik ik....iets. Laat m nog wel ff zitten. Misschien heb ik een laatbloeier ofzo. De was is compleet gesmolten in elk geval.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:35

Wacht nog even het duurt soms ook even voor de was echt door de ruimte is. Meestal geef ik ze een uur de tijd en dan moet ik hem goed ruiken. Iig heb ik dat en niemand anders bij die geur ooit gehad dat ze hem niet ruiken. Er zijn andere geuren die echt lastig zijn die ene wel ruikt ruikt en de ander niet hoor maar bij deze vind ik het heel moeilijk voor stellen ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:39

Daarom laat ik m ook zeker zitten. Hij moet de kans krijgen mijn hart te veroveren zodat ik m vaker bestel :D En aangezien jij als maker ervan zegt dat iedereen m ruikt geloof ik gewoon niet dat ik dat dan niet kan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:45

Haha lekker ding is het Myrth. Geen melts, maar wel een ROZE brander :').

Heeft zo'n dekseltje dan zin? Ik dacht stiekem dat het een beetje onzin dingen waren.
Vind tot nu toe de branders van ScentChips echt de mooiste. Niet teveel poespas, strak maar ook met een touch landelijkheid.. I like :j.

Ik heb nu Home Sweet Home van YC op staan. Moest even wennen aan de scherpe kruidnagel (denk ik?), maar gaat nu wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:46

Hier staat Fruit Fusion van YC op. Lekker maar eerder voor in de zomer :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:51

De deksel die ik bij mijn brander heb heeft wel echt nut waar de was op ligt blijft warm van de bovenkant dus ook, met een hoge brander heb ik het idee dat de was niet warm genoeg wordt maar je hebt hoog en laag ik ben meer voor er tussenin en dan wat breder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:54

Ik heb idd de openingspost gelezen. Blijft dan nog moeilijk hihi.

Ben vooral benieuwd naar persoonlijke ervaringen. Ik zoek een fijne brander en geuren mogen niet chemisch ruiken.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:54

Die brander heb ik ook, maar dan in het grijs, zowel laag als een hogere :)

Heb hier nog niks opstaan, ben net thuis, mc donalds aan het wegwerken. Zo even in de brievenbus kijken of het pakje er is. :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 20:59

Haha yv, ik heb m inmiddels wel opgevoed, vorig jaar kreeg ik een roze waterkoker voor kerst. :))

En die melts koop ik binnenkort wel weer stiekem, haha! ~~}>

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:01

Ruik je al iets friendly?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:12

Vonneke: Denk dat dat persoonlijk is en ook licht aan het soort huis/ruimte waar je het in brandt. Zo zijn er mensen die de tarts sterker vinden, maar ook mensen die de kaarsen sterker vinden.

Zo vind ik de waxjes van Tulpje Creatief ontzettend tegenvallen qua sterkte, maar anderen zijn er zeer tevreden over. Zo vind ik de geuren van PureSoap niet zo denderend, terwijl anderen ze juist heel erg lekker vinden..

So far vind ik de geuren van Yankee Candle, Kringle Candle en WME het fijnst.
Yankee heeft ontzettend veel geuren dus eigenlijk voor ieder wel wat wils.
Kringle heeft pure geuren en persoonlijk heb ik daar nog geen miskoop van. Ook is de brandduur/geursterkte het langst van alles wat ik nu heb staan.
WME heeft fijne geuren voor zover ik er nu aan heb geruikt en 2 heb gebrand en de prijs is natuurlijk zeer leuk.
Goose Creek vind ik wisselend, maar dat ligt meer aan de geurcombinaties. Een aantal vind ik echt méga lekker (bij Crunchy Leaves) maar een aantal vind ik ook te smerig voor woorden (Cabin In The Woods) De geur gaat wel goed door het huis trouwens.
Van Country Candle heb ik slechts één geur, maar die is wel echt héél erg goed. Heb 1 zo'n blokje in 3 stukken gesneden om op 3 branders te leggen en de geur was alsnog echt waanzinnig. Dat is de Earl Grey, weet natuurlijk niet hoe de andere geuren zijn.
De WoodWick melts vind ik in vergelijking met de kaarsen erg zwak.

Verder heb ik zelf geen ervaring met kaarsen, alleen in het verleden votives maar die rook je hier nauwelijks.

Hahahah fantastisch Myrth! Gewoon een pakket maken en onder de kerstboom leggen 8-) . Of twee, voor allebei eentje :=

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:22

Ik heb nu een brander van Scentchips. Ongeveer als Murthul maar dan in grijs. Ik vind die mooi, strak en landelijk.
Ik ben begonnen met little hotties Waxmelts maar die geuren niet heel sterk. Nu staat Alpine op, groen in de vorm van een Kerstklokje. Ziet er goed uit maar qua geur ruik je bijna niks, ook niet als je voor het smelten aan de hottie ruikt.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:24

Ik heb in de slaapkamer nag champa opstaan van WME en hij is echt onwijs lekker en heerlijk sterk qua geur!
Ik ruik hm helemaal beneden!

Ik vond hm koud erg citroenella achtig maar warm valt dat best mee dus.
Voor herhaling vatbaar dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:27

Yv_ schreef:
[naam]: Denk dat dat persoonlijk is en ook licht aan het soort huis/ruimte waar je het in brandt. Zo zijn er mensen die de tarts sterker vinden, maar ook mensen die de kaarsen sterker vinden.

Zo vind ik de waxjes van Tulpje Creatief ontzettend tegenvallen qua sterkte, maar anderen zijn er zeer tevreden over. Zo vind ik de geuren van PureSoap niet zo denderend, terwijl anderen ze juist heel erg lekker vinden..

So far vind ik de geuren van Yankee Candle, Kringle Candle en WME het fijnst.
Yankee heeft ontzettend veel geuren dus eigenlijk voor ieder wel wat wils.
Kringle heeft pure geuren en persoonlijk heb ik daar nog geen miskoop van. Ook is de brandduur/geursterkte het langst van alles wat ik nu heb staan.
WME heeft fijne geuren voor zover ik er nu aan heb geruikt en 2 heb gebrand en de prijs is natuurlijk zeer leuk.
Goose Creek vind ik wisselend, maar dat ligt meer aan de geurcombinaties. Een aantal vind ik echt méga lekker (bij Crunchy Leaves) maar een aantal vind ik ook te smerig voor woorden (Cabin In The Woods) De geur gaat wel goed door het huis trouwens.
Van Country Candle heb ik slechts één geur, maar die is wel echt héél erg goed. Heb 1 zo'n blokje in 3 stukken gesneden om op 3 branders te leggen en de geur was alsnog echt waanzinnig. Dat is de Earl Grey, weet natuurlijk niet hoe de andere geuren zijn.
De WoodWick melts vind ik in vergelijking met de kaarsen erg zwak.

Verder heb ik zelf geen ervaring met kaarsen, alleen in het verleden votives maar die rook je hier nauwelijks.

Hahahah fantastisch Myrth! Gewoon een pakket maken en onder de kerstboom leggen 8-) . Of twee, voor allebei eentje :=

Thanks. Ik ga eens shoppen op kadoshopdeduizendpoot shoppen. Enkel hebben ze daar geen geschikte brander?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:28

Volgens mij hebben ze die wel hoor ;) alleen wel even zoeken op de site ;)

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:29

Ze hebben veel branders hoor bij de duizendpoot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:30

waxmeltsenzo schreef:
Volgens mij hebben ze die wel hoor ;) alleen wel even zoeken op de site ;)

Klopt maar ze schrijft erbij dat die enkel voor bepaalde merken zijn?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:34

Dat is typisch iets van die bepaalde merken. Trek je daar niet zoveel van aan hoor ;)

En anders even langs de action daar hebben ze hele leuke ;) maar die blokjes zijn weer niks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:36

Ok thanks. Ik zag het namelijk al over het bakje gaan.

Bij mijn vorige brander een kaarsje lomp uitgeblazen... Heel de muur vol...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:37

Of op koopzondag morgen naar de Intratuin :)).
Hier hadden ze van de week een nieuwe stelling, echt een gigantisch ding met súperveel branders!
Ik heb dan de vierkante betonnen in taupeachtige kleur meegenomen, maar er was ook een superschattige in theepot-vorm <3. De prijzen vallen ook echt heel erg mee, ik heb 1 van de "duurdere" en hij was maar een tientje. Staan er ook heel veel van 6-7 euro.

Action hier had maar 2 soorten: die boedhha's (niet mijn stijl, kreeg ooit toen ik verhuisde een poppetje van een vriendin en die heb ik ergens achter verstopt op de kapstok := ) en hele lage simpele.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 07-11-15 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:39

vonneke schreef:
Ok thanks. Ik zag het namelijk al over het bakje gaan.

Bij mijn vorige brander een kaarsje lomp uitgeblazen... Heel de muur vol...

_/-\o_ welkom bij de club hoor :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:42

waxmeltsenzo schreef:
Ruik je al iets friendly?

Op moment van schrijven: heel mild. Mijn ouders ook even gevraagd, die ruiken m ook niet sterk. Vrees dat dit niks voor mij is dus helaas... |(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:42

ohh jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 21:43

Ehhh je tengels branden aan hete wax omdat je 'm per ongeluk helemaal vloeibaar hebt laten worden ipv even lossmelten is zeker ook niet echt origineel he? :o
Normaalgesproken zet ik het bakje even op z'n kop onder de hete kraan en dan floepst het waxje er zo uit, maar mijn vrouw stond te douchen dus ik dacht dat het ook wel even met het kaarsje eronder kon... :D