Danique schreef:Twee mensen die ik via internet ken 'stalken' mij een beetje, oftewel heel de tijd gesprekken gaande houden die nergens over gaan etc. Dus ik reageer steeds een half uur/uur later omdat ik gewoon geen zin heb om met hun te praten. Maar ik voel me er echt super schuldig over, terwijl ik het doe, omdat ze wel echt interesse tonen en aardig zijn etc. Het zijn gewoon van die 'he hoe gaat ie' 'goed mj?' 'ja ook goed'-gesprekken, en dat heel de tijd. Ze vragen het soms 5 x per dag om een gesprek te beginnen en dan verder hebben we niks te vertellen...Ik kan ook niet sarcastisch met deze mensen zijn want zo zijn zij niet en begrijpen zij niet... Vervelend.
Jup zulke mensen ken ik ook.. En dan denk ik, joh we hebben nu al weken geen interessant gesprek gehouden en toch begin je elke dag weer met ''hey alles goed?''
Ik kan ook niet sarcastisch met deze mensen zijn want zo zijn zij niet en begrijpen zij niet... Vervelend.

had hele erge buikpijn tijdens het skeeleren, en het was of in m'n broek of in de bosjes