Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:22

Danique schreef:
Twee mensen die ik via internet ken 'stalken' mij een beetje, oftewel heel de tijd gesprekken gaande houden die nergens over gaan etc. Dus ik reageer steeds een half uur/uur later omdat ik gewoon geen zin heb om met hun te praten. Maar ik voel me er echt super schuldig over, terwijl ik het doe, omdat ze wel echt interesse tonen en aardig zijn etc. Het zijn gewoon van die 'he hoe gaat ie' 'goed mj?' 'ja ook goed'-gesprekken, en dat heel de tijd. Ze vragen het soms 5 x per dag om een gesprek te beginnen en dan verder hebben we niks te vertellen... :') Ik kan ook niet sarcastisch met deze mensen zijn want zo zijn zij niet en begrijpen zij niet... Vervelend. :')

Jup zulke mensen ken ik ook.. En dan denk ik, joh we hebben nu al weken geen interessant gesprek gehouden en toch begin je elke dag weer met ''hey alles goed?''

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:24

amkeVH schreef:
Danique schreef:
Twee mensen die ik via internet ken 'stalken' mij een beetje, oftewel heel de tijd gesprekken gaande houden die nergens over gaan etc. Dus ik reageer steeds een half uur/uur later omdat ik gewoon geen zin heb om met hun te praten. Maar ik voel me er echt super schuldig over, terwijl ik het doe, omdat ze wel echt interesse tonen en aardig zijn etc. Het zijn gewoon van die 'he hoe gaat ie' 'goed mj?' 'ja ook goed'-gesprekken, en dat heel de tijd. Ze vragen het soms 5 x per dag om een gesprek te beginnen en dan verder hebben we niks te vertellen... :') Ik kan ook niet sarcastisch met deze mensen zijn want zo zijn zij niet en begrijpen zij niet... Vervelend. :')

Jup zulke mensen ken ik ook.. En dan denk ik, joh we hebben nu al weken geen interessant gesprek gehouden en toch begin je elke dag weer met ''hey alles goed?''

Ja precies! En dan voel ik me echt schuldig want ze zijn overduidelijk heel erg tot mij aangetrokken/willen heel graag met mij praten maar het gaat gewoon nergens over :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:24

Ik snap echt niet wat iedereen in die minions ziet.
Iedereen is echt geobsedeerd met die dingen, maar ik snap t niet.
Vind ze vrij stom eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:27

amkeVH schreef:

Ik vind ze ook vreselijk :=

Ik durf niet te wildplassen :+

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:31

Froukje schreef:
Ik doe wel eens aan wildplassen.. Heb niet zo'n beste blaas, en als ik dan een tijd bij de paarden ben moet ik wel eens zo nodig dat ik het niet meer haal om eerst naar huis te rijden.

Ik ook... Ik ben een keer een stuk bos ingelopen hiervoor (was met paard aan het wandelen) maar alle bomen waren of te dik of te dun dus ik kon haar niet vastzetten en durfde haar niet los te laten. Dus ik plassen en mijn merrie heel braaf met haar hoofd bij mijn hoofd blijven staan, dat was echt heel awkward, hahaha

japielover

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:33

Ik biegt op...

ik ben heeeeelemaal gek van minions

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:37

Had ooit een keer een jongetje aan me kassa die iets kocht van 16 euro. Kwam die betalen in 5 en 10 centjes. Het was best druk en wilde me leidinggevende niet roepen om het te wisselen in de kassa's. Dus de klant daarna gaf ik een handvol aan kleingeld met het idee: veel plezier ermee. :')
Voel me er nog steeds schuldig over.. :n

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:38

Maar waarom? wat is er leuk aan ze? enlighten me :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:41

verootjoo schreef:
Nog een confession; ik ben 29 en kijk heel graag spangas :') dat volg ik echt.
Verder hou ik erg van kinderprogramma's op tv, zoals smurfen, Pippi Langkous, Disney films, klokhuis, jeugdjournaal en zulk soort :+ mijn man verklaart me voor gek :o

Soulmate :+:

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:46

amkeVH schreef:

Finally meer mensen die het niet begrijpen! *\o/*

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:47

Renee schreef:
amkeVH schreef:

Finally meer mensen die het niet begrijpen! *\o/*

Hier ook, en je word echt kapot gegooid met die dingen ;( ;(

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:53

amkeVH schreef:
Maar waarom? wat is er leuk aan ze? enlighten me :D

Ik lach me soms echt dood om ze.
Sommige filmpjes op fb enzo.

Echt geweldig.
Die dingen op zich maakt me niks uit.
Maar de film en de filmpjes die dan grappig zijn moeten vind ik echt geweldig hahah

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:57

Ze zijn gewoon zo droog dat ze grappig zijn (maar ik hou gewoon van animatie en Disney en derg.)
Verder kijk ik wel vaker domme films en series, bbc- series bv, series als the big bang theory , that 70s show, ik kan na 10x wel nog een keer Friends kijken en nog steeds krom liggen van het lachen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:58

vanspeijk schreef:
Froukje schreef:
Ik doe wel eens aan wildplassen.. Heb niet zo'n beste blaas, en als ik dan een tijd bij de paarden ben moet ik wel eens zo nodig dat ik het niet meer haal om eerst naar huis te rijden.

Ik ook... Ik ben een keer een stuk bos ingelopen hiervoor (was met paard aan het wandelen) maar alle bomen waren of te dik of te dun dus ik kon haar niet vastzetten en durfde haar niet los te laten. Dus ik plassen en mijn merrie heel braaf met haar hoofd bij mijn hoofd blijven staan, dat was echt heel awkward, hahaha

Ik heb een keer dat andere gedaan toen ik klein was :o _O- had hele erge buikpijn tijdens het skeeleren, en het was of in m'n broek of in de bosjes :+

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:59

Cemlys schreef:
Ze zijn gewoon zo droog dat ze grappig zijn (maar ik hou gewoon van animatie en Disney en derg.)
Verder kijk ik wel vaker domme films en series, bbc- series bv, series als the big bang theory , that 70s show, ik kan na 10x wel nog een keer Friends kijken en nog steeds krom liggen van het lachen.

Ja dat dus inderdaad!!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 22:59

Banana :+:

(Sorry ik ben grote fan _O- )

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:01

Toen ik 16 was heb ik dagen achter mijn laptop gehangen en alles verwaarloosd, omdat ik alle seizoenen van -jawel- Winx Club aan het kijken was :').
En ik vond het nog leuk ook :+.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:01

Ik kan ook echt lachen om filmpjes waar ze hondjes tot minions om toveren.

Er is er 1 met een teckel.
Daar heb ik echt hard om gelache

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:03

Ik ben stiekem een grote fan van Avatar (the last airbender). Ben nu voor de 5e keer bezig met de serie kijken :D
Ik kijk ook nog wel eens Pokemon of Fairly Odd Parents.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:04

Adindaa schreef:
Toen ik 16 was heb ik dagen achter mijn laptop gehangen en alles verwaarloosd, omdat ik alle seizoenen van -jawel- Winx Club aan het kijken was :').

Dit had ik met horseland :')

Maar een vriendin van mij bijvoorbeeld heeft die minions als dr lockscreen.. WHYYY??

Edit: avatar vind ik ook leuk, maar ik vond de oude serie met aang wel leuker dan die nieuwe met dat meisje

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:04

Adindaa schreef:

Check alleen was ik nog 21 :')

Winx!
Pak elkaar maar bij de hand
Probeer de kracht te voelen
Hoor de stem van de natuur
Oh Winx Club!

*\o/*

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:05

EskeGirl schreef:
Ik ben stiekem een grote fan van Avatar (the last airbender). Ben nu voor de 5e keer bezig met de serie kijken :D
Ik kijk ook nog wel eens Pokemon of Fairly Odd Parents.

Mijn kat heet Zuko, meer bevestiging is niet nodig right?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:09

Ik heb 2 paarden, een baan en doe nog een studie, in deeltijd.
Soms zeg ik tegen mijn vriend dat ik huiswerk heb zitten maken maar dan heb ik gewoon een paar uurtjes op bokt gezeten omdat ik me er niet toe kon zetten om wat nuttigs te gaan doen. :o
Ik vind dit eigenlijk heel slecht, vooral omdat mijn moeder aan iedereen die ze maar kent verteld hoe knap het is hoeveel ik allemaal doe. :o

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:14

Okee dat als telefoonafbeelding ofzo gaat mij ook te ver hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:30

Ik herken de weg alleen maar als ik hem in dezelfde omstandigheden rijd als de keer ervoor.

Als ik bijvoorbeeld 's avonds ergens heen ben gereden kan ik het overdag niet meer terugvinden maar als ik er dan 's avonds weer heen rijd wel :+

En ik ben bang bij mijn moeder in de auto maar dat durf ik haar niet te vertellen. :=