Dankje dames! MOamm dan raad ik je die in de PC aan de LV winkel. Is het personeel veel vriendelijker en behulpzamer en je hebt geen last van alle toeristen.
Wendy1978
Geplaatst: 26-07-15 20:10
Veel plezier in Parijs Deijs!
Wel je aankopen showen he
Wooow die ring is echt geweldig Furrow daar zou ik ook zo voor kunnen vallen
Iemand hier wel is in Dubai geweest? Hoorde dat je er ook geweldig kunt shoppen Vriendje zou er graag is heen gaan maar trok mij niet zo tot ik hoorde dat je er geweldig kunt shoppen Toen werd ineens stuk aantrekkelijker
Ik ga me er is ff in verdiepen Had er tot gister nog niet echt goed over nagedacht tot mijn vriendin vertelde dat je er echt geweldig kunt shoppen toen klonk het ineens stuk aantrekkelijker om er heen te gaan
Furrow
Geplaatst: 26-07-15 20:28
Ik ben in dubai geweest, tevens ook mijn favo bestemming ooit! Ik zal straks als ik tijd heb uitgebreider reageren
ik hou echt van deze carven jurk, de trainingsbroek onder de jurken
Woooooow dit heb ik van de week gezien bij waar is de mol met Johnny en Marco borsato ze gingen duiken in die tank was echt geweldig om te zien helaas zapte ik te laat in maar precies dat duikstuk in die tank heb ik gezien...
Echt heel bijzonder, en dat midden in een winkelcentrum Beetje leuk en betaalbaar kunnen shoppen daar ook ?
Hopelijk is droog in Parijs Deijs Hier komt het met bakken uit de hemel
Furrow
Geplaatst: 27-07-15 09:18
Veel plezier!
Ik denk dat ik de postbode gemist heb, dus het zal voor morgen zijn snif snif!
Over dubai, wat is goedkoop en duur? Voor echt goedkoop shoppen zou ik eerder naar florida gaan, in dubai zal je de dure merken niet aan een goede prijs vinden. Er zijn wel genoeg malls met gewone merken. Wat ik wel aanraad is dat je jou trip goedkoop kan maken, neem een hotel bij een metro en dat bespaard heel veel taxi kosten, en de tram gaat alleen maar heen en terug in één richting dus dat is super easy.
Verder zijn er veel sterren hotels en ook gewoon drie of twee sterren dus kies je ook wel zelf hoe duur je wilt gaan.
Ow dus er zijn geen Dubai'se outlets ofzo Al die Sjeiken gaan op Sjiek
Mijn vriend wil perse bij mijn vriendin boeken, paar jaar geleden ook gedaan en dat is goed bevallen voor zijn idee Mijn vriendin is golf touroperator dus we zullen uiteindelijk ergens in een golf resort terecht komen denk ik
ow tram klinkt goed idd Hoeveel dagen is aan te raden daar heen te gaan max vind jij? En zijn er nog dingen die je gedaan MOET hebben daar?